Højgravid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

MMOGM

Kay skriver:

det kan jeg godt forstå men til den tid er der rigtig mange der bare ønsker det er overstået

Ja, det kunne jeg godt forestille mig 

Der er du vel ved at være, ikke? var lige inde at kigge lidt på din side og så dine seneste indlæg.

Sender dig lige en gang ve-støv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Kay

Mikkala91 skriver:

Ja, det kunne jeg godt forestille mig 

Der er du vel ved at være, ikke? var lige inde at kigge lidt på din side og så dine seneste indlæg.

Sender dig lige en gang ve-støv 

naa lige nu er smerterne ik så voldsomme som de dårlige dage så der går det... men de dage det gør rigtig ondt ønsker jeg hende ude hos os med det samme... i da har jeg bare hygget mig

Anmeld

30. juli 2012

MMOGM

Kay skriver:

naa lige nu er smerterne ik så voldsomme som de dårlige dage så der går det... men de dage det gør rigtig ondt ønsker jeg hende ude hos os med det samme... i da har jeg bare hygget mig

Når det var godt. Det må være ulidligt med de smerter 

Men ja, man bliver vel også en smule utålmodig når nu at man har mærket til nogle veer, og håber på at man snart for sit vidunderlige barn ud, hihi 

Jeg spekulere i hvert fald allerede på hvordan vores baby kommer til at se ud hehe 

Anmeld

30. juli 2012

Tulle28

Tja godt spørgsmål, jeg er selv 36+0 idag og vil betegne mig selv som værende højgravid!:-)

Anmeld

30. juli 2012

Kay

Mikkala91 skriver:

Når det var godt. Det må være ulidligt med de smerter 

Men ja, man bliver vel også en smule utålmodig når nu at man har mærket til nogle veer, og håber på at man snart for sit vidunderlige barn ud, hihi 

Jeg spekulere i hvert fald allerede på hvordan vores baby kommer til at se ud hehe 

ja vi snakker også meget om hvordan hun mon ser ud... og på gad vide om det bliver i dag... eller i morgen... det er ik til at planlægge... eller lave madplan og handle til en uge... for det vil jo være spild af mad hvis jeg nu føder dagen efter vi har handlet til en uge

Anmeld

30. juli 2012

MariaKyedDK

Mikkala91 skriver:

Hej Alle i skønne damer derude! 

Jeg er imorgen i uge 33+0, men hvornår er man egentlig højgravid? 

Håber i kan hjælpe mig med et svar, mange tak på forhånd 

Jeg vil sige fra Uge 30 - UDEN at vide det overhoved men fra uge 30 er man jo ret stor ...

Anmeld

30. juli 2012

chael

Officielt siger man i 3. Trimester.

Hvilket jeg faktisk synes er meget passende

Anmeld

30. juli 2012

MMOGM

Kay skriver:

ja vi snakker også meget om hvordan hun mon ser ud... og på gad vide om det bliver i dag... eller i morgen... det er ik til at planlægge... eller lave madplan og handle til en uge... for det vil jo være spild af mad hvis jeg nu føder dagen efter vi har handlet til en uge

Åh ja, det kan jeg godt se.

Det må også være svært, for man kan jo ikke rigtig planlægge at tage nogen steder hen, tænk nu hvis det pludselig var nu  hihi

Anmeld

30. juli 2012

MMOGM

Tulle28 skriver:

Tja godt spørgsmål, jeg er selv 36+0 idag og vil betegne mig selv som værende højgravid!:-)

Uha så er der ikke længe igen 

Syntes der er længe til jeg er i uge 36, men det går nok stærkt lige pludselig.

Held og lykke med sidste del af graviditeten 

Anmeld

30. juli 2012

MMOGM

MariaKyedDK skriver:

Jeg vil sige fra Uge 30 - UDEN at vide det overhoved men fra uge 30 er man jo ret stor ...

Ja, der er man i hvert fald ikke i tvivl længere hehe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.