Her er jeg, langt indlæg plus spørgsmål (ang. MA)!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg har ingen erfaring men vil ikke gå herfra uden at give dig et cyberkram  Sikke en grim omgang du/I har været igennem  Håber at I meget snart har en dejlig baby i jeres arme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

emmaemilie

DAs mor skriver:

SIkke et træls forløb

Jeg begyndte at bløde d. 28. nov (2009) da jeg var 11+0. Tog til vagtlæge og blev sendt direkte videre til scanning på skejby; her kunne de se at den var gået til nogle uger før Jeg fik en medicinsk abort og var til tjek ugen efter. ALt var ude, så jeg slap for udskrabning.
Vi gik igang igen efter en uge (så omkring 5.-6. dec.) 2. januar stod jeg med en ny positiv test! Havde en nem, problemfri graviditet og i september 2010 kom Adam!

for at du snart bliver gravid igen!

Sikke en betryggende historie!

Det gør mig glad, at der findes et par rigtig gode solstrålehistorier ind i blandt! Lad os håbe, det også er tilfældet for mig 

Anmeld

2. august 2012

emmaemilie

BabyWish2012 <3 skriver:

Hvor er det sørgeligt at læse, samt kan jeg se lidt af min egen historie i din. 

Jeg var selv igennem en MA i december med vores første barn. Jeg begyndte også at bløde svagt i 9+ og var til tjek hos lægen samt til tryghedsscanning hos Lille Kbh'er og Scanningsjordemoderen som sagde alt så fint ud og der levede den fineste blob indeni mig.

Jeg blødte dog ikke mere og det var stoppet, min sidste scanning var 10+4 hvor alt også så fint ud og til NF gik det så galt (var afsted 2 gange) fostret lå helt krøllet sammen og var ikke vokset fra den første NF til den anden, kun 2 mm eller sådan hvor den skal vokse næsten 10 mm 

Men det er tragisk at du skulle igennem alt det der og kan sige det er godt du har fået skiftet læge! Fatter ikke de ikke tog bedre hånd om dig, selvom man ikke kan standse og forhindrer en missed abortion eller fx. spontan abort, det er desværre samt heldigvis naturens vej til at udskille syge og misdannede forstre på.

Jeg tror på at vi nok skal få en sund og rask baby! På trods af jeg mistede ALT mit håb (blev også gravid i første forsøg) og troede aldrig jeg ville miste mit "første barn".

Heldigvis er jeg blevet gravid. Men det tog også 7 måneder. Er idag 10+.

Forrige graviditet havde jeg ingen symptomer og var bekymret KONSTANT, og havde på fornemmelsen der var noget galt (tror vi var til 6-tryghedsscanninger) og nogen gange er der bare noget vildt med kvindens intentioner! For der var jo noget galt.

Men du skal vide, du er ikke alene! Jeg ved og forstår fuldt ud hvordan du har det. Jeg håber snart du står med en positiv test og synes det er sejt du har mod på at prøve igen, havde også bare travlt med at komme igang igen! Synes det var en tom følelse ikke at have "en baby" i maven længere. 

Vi er en gruppe på facebook (lukket og hemmelig) der hedder Lykken Vender, for os der har gennemgået en MA og SA. 

Der er også gruppen på min-mave som hedder MA ØG hvor de fleste af os også er på facebook.

De 2 grupper har hjulpet mig igennem tabet netop fordi jeg ikke var alene om mine følelser, folk kom gode råd, søde ord og ville "lytte" og måske hører på ens møgfald og følelser, tja, bare alt hvad man nu gennemgår i alle de følelser, det er jo en ting man skal igennem og det er ikke NEMT.

Jeg sender en masse knus, det er en uheldig situation at ende i, og det lyder "dumt" men det håber at se dig derinde. Du vil ikke fortryde 

Og tro mig! LYKKEN SKAL NOK VENDE, tro på det og ha' hjertet med så skal det nok lykkes! 

Tak for dit svar!

Jeg er allerede medlem på MM, men er ikke i Facebookgruppen.. Er lidt i tvivl om jeg vil melde mig ind. På den anden side, så er der ikke så voldsom meget aktivitet på MM, så det kunne godt være jeg skulle melde mig ind alligevel..

Nej, det er netop dét. Selvfølgelig kunne de ikke ha' forhindret en MA/SA, men i ugerne inden MA'en var jeg også bange pga. blødningerne, og der var bare ikke en skid hjælp at hente! Det var så frustrerende! Og jeg var så ulykkelig!

Vi tror rigtig meget på det, og jeg luner mig meget ved tanken om, at jeg faktisk sagtens kan blive gravid. Så det skal nok komme til mig igen. Det er jeg sikker på!

Vi ses jo nok inde i Facebookgruppen, men tak for svar uanset!

Anmeld

2. august 2012

Tanjadamgaard

Har desværre heller ingen erfaringer jeg kan dele med dig, men ville ikke gå uden at give dig en krammer  

Jeg håber i snart kan få gang i PB 

Anmeld

2. august 2012

LinLin

eholmfjelster@gmail.com skriver:

Sikke en betryggende historie!

Det gør mig glad, at der findes et par rigtig gode solstrålehistorier ind i blandt! Lad os håbe, det også er tilfældet for mig 

Jeg fortæller den også næsten hver gang nogen herinde der har haft en sa/Ma ;-)

for dig

Anmeld

2. august 2012

emmaemilie

Tak for ALLE de søde knus og kram I har sendt mig - det betyder simpelthen alverden!

Anmeld

2. august 2012

emmaemilie

FruK skriver:

Dejligt - godt at du skiftede læge!! 

Og nu har jeg allerede fået en tid hos gyn imorgen formiddag - nu rykker det bare derudaf!

Så kan PB vist snart sætte ind igen 

Anmeld

2. august 2012

FruK

Og nu har jeg allerede fået en tid hos gyn imorgen formiddag - nu rykker det bare derudaf!

Så kan PB vist snart sætte ind igen 

Fedt - pøj pøj med det! 

Anmeld

6. august 2012

emmaemilie

FruK skriver:

Fedt - pøj pøj med det! 

Ved ikke, om du skulle være interesseret, men var til (jordens sureste) gyn i fredags, og hun sagde alt så fint ud, men at vi skulle vente 2-3 mdr med at blive gravide igen.. Men det skider jeg altså højt og flot på!
Alle andre, jeg siden har snakket med, siger vi bare skal gå igang igen!

Tak for hjælpen og vejledningen i mit forløb!

Anmeld

6. august 2012

FruK

Ved ikke, om du skulle være interesseret, men var til (jordens sureste) gyn i fredags, og hun sagde alt så fint ud, men at vi skulle vente 2-3 mdr med at blive gravide igen.. Men det skider jeg altså højt og flot på!
Alle andre, jeg siden har snakket med, siger vi bare skal gå igang igen!

Tak for hjælpen og vejledningen i mit forløb!

Det kan jeg godt forstå.

Håber set lykkes for jer hurtigt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.