Jeg var i fogedretten idag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2012

Fidus

Er glad på dine vegne at det gik godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

Anonym trådstarter

Fidus skriver:

Er glad på dine vegne at det gik godt

Tak skal du have ...  Mit humør er også lidt bedre idag.... da det nu for en stund er overstået....

Anmeld

31. juli 2012

Marts<3

Håber det er okay jeg spørger... Men hvordan kan man komme til at skylde 2 mio? Er det huskøb eller? 

Anmeld

31. juli 2012

Anonym trådstarter

Marts<3 skriver:

Håber det er okay jeg spørger... Men hvordan kan man komme til at skylde 2 mio? Er det huskøb eller? 

Ja hus solgt på tvangsauktion efter en skilsmisse. + en masse forbrugsgæld

Anmeld

31. juli 2012

Dinna88

Anonym skriver:

Jeg har skam styr på min økonomi. Og budget er lagt og alt har jeg overblik over. MEN det giver mig bare ikke flere penge i kassen. Jeg skal jo også have en "rådighedsbeløb" Det er derfor jeg ikke kan betale allt mine kreditorer.... og hvis jeg skulle betale dem alle og med højere ydelser så ville have MINUS mange tusind hver måned og det er jo ikke holdbart heller.... Kan du følge mig? Jeg har en løn, jeg har udgifter... og jeg har en større gæld end jeg kan betale tilbage. Sådan er det desværre.

Det husker jeg godt fra din forrige tråd. Jeg dømmer dig heller ikke, overhovedet Jeg tænkte bare at hvis ikke du havde lavet et skema for noget nær resten af dit liv, så kunne du jo gøre det, og så kunne det da oppe optimismen en smule.

Anmeld

31. juli 2012

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Det husker jeg godt fra din forrige tråd. Jeg dømmer dig heller ikke, overhovedet Jeg tænkte bare at hvis ikke du havde lavet et skema for noget nær resten af dit liv, så kunne du jo gøre det, og så kunne det da oppe optimismen en smule.

Det har du ret i... jeg laver skemaer, budgetter, lister mm. netop for at have overblikket. Det hjælper en smule på humøret i det mindste...

Anmeld

31. juli 2012

Kløver

Anonym skriver:

Idag var jeg i fogedretten. Jeg havde godt nok været lidt nervøs over det, men det gik ok. Jeg er erklæret insolvent så jeg er "fredet" i ca. 6 mdr. Jeg ville ønske jeg bare kunne betale min gæld/ mine ydelser... men som det ser ud lige nu er det mig ikke muligt. Ville bare lige dele det med jer. Oprettede for noget tid siden en tråd, hvori jeg spurgte hvordan det forgik i fogedretten.

Stille og roligt møde/telefonmøde som max tog 15 minutter.

øv hvor en svær sitiation du må være i, men hvor dejligt for dig, det gik godt håber det er med til at give, det der skal til, for at du med tiden kan blive gældfri

Anmeld

31. juli 2012

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

øv hvor en svær sitiation du må være i, men hvor dejligt for dig, det gik godt håber det er med til at give, det der skal til, for at du med tiden kan blive gældfri

Jo tak men gældsfri.... det sker vidst kun hvis jeg vinder i Lotto SUK!

Anmeld

31. juli 2012

Kløver

Anonym skriver:

Jo tak men gældsfri.... det sker vidst kun hvis jeg vinder i Lotto SUK!

åh det jeg ked af at høre, men hvis det er så skidt, kan du så ikke søge gældsernæring. har haft en bekendt, og en onkel som begge har fået gældsernæring. mega hårdt i nogle år, men så hjælper det, den ene var i slut tyverne den anden start fyrrerne da de fik det godkendt

Anmeld

31. juli 2012

Fidus

Anonym skriver:

Tak skal du have ...  Mit humør er også lidt bedre idag.... da det nu for en stund er overstået....

Dejligt at høre at du har fået lidt ro på det var så lidt mener at henstanden kan forlænges ydereligere i 6 mdr efter de nuværende 6 mdr du har fået men du skal selvfølgelig ind og have en snak med dem igen medmindre din økonomiske status har ændret.

Rigtig god dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.