Jeg var i fogedretten idag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.525 visninger
19 svar
0 synes godt om
30. juli 2012

Anonym trådstarter

Idag var jeg i fogedretten. Jeg havde godt nok været lidt nervøs over det, men det gik ok. Jeg er erklæret insolvent så jeg er "fredet" i ca. 6 mdr. Jeg ville ønske jeg bare kunne betale min gæld/ mine ydelser... men som det ser ud lige nu er det mig ikke muligt. Ville bare lige dele det med jer. Oprettede for noget tid siden en tråd, hvori jeg spurgte hvordan det forgik i fogedretten.

Stille og roligt møde/telefonmøde som max tog 15 minutter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

wamse

Anonym skriver:

Idag var jeg i fogedretten. Jeg havde godt nok været lidt nervøs over det, men det gik ok. Jeg er erklæret insolvent så jeg er "fredet" i ca. 6 mdr. Jeg ville ønske jeg bare kunne betale min gæld/ mine ydelser... men som det ser ud lige nu er det mig ikke muligt. Ville bare lige dele det med jer. Oprettede for noget tid siden en tråd, hvori jeg spurgte hvordan det forgik i fogedretten.

Stille og roligt møde/telefonmøde som max tog 15 minutter.

Det er jeg glad for at høre

Kan godt huske den tråd du oprettede

Anmeld

30. juli 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Det er jeg glad for at høre

Kan godt huske den tråd du oprettede

Ja jeg var også meget lettet da jeg gik ud fra retten.

Det er jo ikke særlig fedt...  MEN det er jo nok ikke sidste gang jeg kommer der! (Desværre)

Anmeld

30. juli 2012

Dinna88

Jeg kan godt huske din tråd. Det bedste du kan gøre er nok bare at se fremad. Hvis du kan sætte dig ned og få lavet budget, planlægge og tilrettelægge din økonomi, så du skaber et overblik, så kan du måske se lidt lysere på det - altså, hvis der er fremtidsudsigter som gældfri, selvom der er lang vej?

Anmeld

30. juli 2012

wamse

Anonym skriver:

Ja jeg var også meget lettet da jeg gik ud fra retten.

Det er jo ikke særlig fedt...  MEN det er jo nok ikke sidste gang jeg kommer der! (Desværre)

Nej det er bestemt ikke særlig fedt, jeg skylder jo selv ca. 800.000, så kender det desværre godt

Anmeld

30. juli 2012

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Jeg kan godt huske din tråd. Det bedste du kan gøre er nok bare at se fremad. Hvis du kan sætte dig ned og få lavet budget, planlægge og tilrettelægge din økonomi, så du skaber et overblik, så kan du måske se lidt lysere på det - altså, hvis der er fremtidsudsigter som gældfri, selvom der er lang vej?

Jeg har skam styr på min økonomi. Og budget er lagt og alt har jeg overblik over. MEN det giver mig bare ikke flere penge i kassen. Jeg skal jo også have en "rådighedsbeløb" Det er derfor jeg ikke kan betale allt mine kreditorer.... og hvis jeg skulle betale dem alle og med højere ydelser så ville have MINUS mange tusind hver måned og det er jo ikke holdbart heller.... Kan du følge mig? Jeg har en løn, jeg har udgifter... og jeg har en større gæld end jeg kan betale tilbage. Sådan er det desværre.

Anmeld

30. juli 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Nej det er bestemt ikke særlig fedt, jeg skylder jo selv ca. 800.000, så kender det desværre godt

Jeg skylder sådan samlet set med alt omkring 2 mio.

Anmeld

30. juli 2012

wamse

Anonym skriver:

Jeg skylder sådan samlet set med alt omkring 2 mio.

det er uden tvivl surt, men du gør helt sikkert det bedste du kan

Anmeld

30. juli 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

det er uden tvivl surt, men du gør helt sikkert det bedste du kan

Jeg gør hvad jeg kan.... Mere kan jeg jo ikke ....

Anmeld

30. juli 2012

wamse

Anonym skriver:

Jeg gør hvad jeg kan.... Mere kan jeg jo ikke ....

Lige præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.