Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nettemor skriver: Hvor er det altså bare nogle super billeder Så er du lidt undskyldt for at du ikke har været her så meget Det bliver spændende at se hvad hun siger til det der DP
Hvor er det altså bare nogle super billeder Så er du lidt undskyldt for at du ikke har været her så meget Det bliver spændende at se hvad hun siger til det der DP
Tak. vi har det ret varmt, vi var nemlig på tur til Ebeltoft i de dage hvor der var høj solskin. Så det var varmt at gå rundt.
Jah, det har bare været rigtig øv.
Det tror jeg hun tager i stiv arm, hun er SÅ klar til at blive udfordret og få nogen at lege med.. HUn elsker når der er børn i nærheden.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mom In The Making skriver: Tak. vi har det ret varmt, vi var nemlig på tur til Ebeltoft i de dage hvor der var høj solskin. Så det var varmt at gå rundt. Jah, det har bare været rigtig øv. Det tror jeg hun tager i stiv arm, hun er SÅ klar til at blive udfordret og få nogen at lege med.. HUn elsker når der er børn i nærheden.
Mom In The Making skriver: ..Af ikke at have internet. Vi bor i noget nær danmarks STØRSTE hul, og havde endelig fundet en udbyder der kunne give os lææææækker forbindelse.. SKYLINE!!! og.. bum bum.. et par måneder senere går de konkurs??! ( Der må sgu da være brug for net i udkants danmark eller hvad sker der?) Nå men så måtte man søge igen og det eneste vi kan få er TDC (og det er dyrt..) Men det er nu bestilt da vi jeg ikke kan leve uden det forbistrede internet ( og jer her på baby<3). Nå ville intet konstruktivt med det her indlæg, bare brok og en lille forklaring på min manglende tilstedeværelse. Ellers går tingene derudaf, Penny starter i DP på onsdag og vi glæder os. Hun kravler, mosler og rejser sig op af ting og så er hun jo bare skøn, skøn, SKØN!! Jeg får stort set intet kreativt lavet for tiden, da jeg er begyndt på en af de der perioder hvor jeg læser bøger, så hvis der er nogen der har en spændene bog de vil anbefale, må i lige sige til.. Er íkke fan af krimi'er men ellers er jeg friiiisk... Håber ellers i nyder "sommeren" .. eller mangel på samme.
..Af ikke at have internet. Vi bor i noget nær danmarks STØRSTE hul, og havde endelig fundet en udbyder der kunne give os lææææækker forbindelse.. SKYLINE!!! og.. bum bum.. et par måneder senere går de konkurs??! ( Der må sgu da være brug for net i udkants danmark eller hvad sker der?)
Nå men så måtte man søge igen og det eneste vi kan få er TDC (og det er dyrt..) Men det er nu bestilt da vi jeg ikke kan leve uden det forbistrede internet ( og jer her på baby<3).
Nå ville intet konstruktivt med det her indlæg, bare brok og en lille forklaring på min manglende tilstedeværelse.
Ellers går tingene derudaf, Penny starter i DP på onsdag og vi glæder os. Hun kravler, mosler og rejser sig op af ting og så er hun jo bare skøn, skøn, SKØN!!
Jeg får stort set intet kreativt lavet for tiden, da jeg er begyndt på en af de der perioder hvor jeg læser bøger, så hvis der er nogen der har en spændene bog de vil anbefale, må i lige sige til.. Er íkke fan af krimi'er men ellers er jeg friiiisk...
Håber ellers i nyder "sommeren" .. eller mangel på samme.
Irriterende med nettet!
Alt med Mari Jungstedt kan anbefales... Især trioligien, som jeg ikke lige kan huske alle titlerne på, men den ene hedder vist nok "Ligger i grønne enge", og så mener jeg der er en der hedder "Eremitkrebsen".
Øv med internettet, men sikke nogle skønne billeder
Ja det forklare jo dit "fravær" ! Godt at du har fået net igen! Vh stine
Ina33 skriver: Irriterende med nettet! Alt med Mari Jungstedt kan anbefales... Især trioligien, som jeg ikke lige kan huske alle titlerne på, men den ene hedder vist nok "Ligger i grønne enge", og så mener jeg der er en der hedder "Eremitkrebsen".
Ja, det er belastende, men i morgen er det slut.^^
Fedt med nogen anbefalinger, men er det ikke krimi'er? eller har jeg helt misforstået noget?
StineW79 skriver: Ja det forklare jo dit "fravær" ! Godt at du har fået net igen! Vh stine
Får det først i morgen. hehe..(låner naboens) men så har jeg da også lidt små projekter at ligge ind i kreativ debatten. Glæder mig sådan til at der ikke er begrænsning på mit netforbrug igen.
Babymor2010 skriver: Øv med internettet, men sikke nogle skønne billeder
Tusind tak.
Nettemor skriver: Det har også været rigtig godt for Sebastian at komme i DP og endnu mere efter han skiftede.. Vi har nemlig bare den bedste af dem alle
Det har også været rigtig godt for Sebastian at komme i DP og endnu mere efter han skiftede.. Vi har nemlig bare den bedste af dem alle
Hehe.. det er dejligt når man er glad for dem der skal passe på sine børn.
Mom In The Making skriver: Hehe.. det er dejligt når man er glad for dem der skal passe på sine børn.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128