Jeg er så FOR=()/%¤%&¤"%¤&#% træt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.320 visninger
21 svar
0 synes godt om
30. juli 2012

MomInTheMaking

..Af ikke at have internet. Vi bor i noget nær danmarks STØRSTE hul, og havde endelig fundet en udbyder der kunne give os lææææækker forbindelse.. SKYLINE!!! og.. bum bum.. et par måneder senere går de konkurs??! ( Der må sgu da være brug for net i udkants danmark eller hvad sker der?)

Nå men så måtte man søge igen og det eneste vi kan få er TDC (og det er dyrt..) Men det er nu bestilt da vi  jeg ikke kan leve uden det forbistrede internet ( og jer her på baby<3).

Nå ville intet konstruktivt med det her indlæg, bare brok og en lille forklaring på min manglende tilstedeværelse.

Ellers går tingene derudaf, Penny starter i DP på onsdag og vi glæder os. Hun kravler, mosler og rejser sig op af ting og så er hun jo bare skøn, skøn, SKØN!!

Jeg får stort set intet kreativt lavet for tiden, da jeg er begyndt på en af de der perioder hvor jeg læser bøger, så hvis der er nogen der har en spændene bog de vil anbefale, må i lige sige til.. Er íkke fan af krimi'er men ellers er jeg friiiisk...

Håber ellers i nyder "sommeren" ..  eller mangel på samme.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

gædde/gitte

Mom In The Making skriver:

..Af ikke at have internet. Vi bor i noget nær danmarks STØRSTE hul, og havde endelig fundet en udbyder der kunne give os lææææækker forbindelse.. SKYLINE!!! og.. bum bum.. et par måneder senere går de konkurs??! ( Der må sgu da være brug for net i udkants danmark eller hvad sker der?)

Nå men så måtte man søge igen og det eneste vi kan få er TDC (og det er dyrt..) Men det er nu bestilt da vi  jeg ikke kan leve uden det forbistrede internet ( og jer her på baby<3).

Nå ville intet konstruktivt med det her indlæg, bare brok og en lille forklaring på min manglende tilstedeværelse.

Ellers går tingene derudaf, Penny starter i DP på onsdag og vi glæder os. Hun kravler, mosler og rejser sig op af ting og så er hun jo bare skøn, skøn, SKØN!!

Jeg får stort set intet kreativt lavet for tiden, da jeg er begyndt på en af de der perioder hvor jeg læser bøger, så hvis der er nogen der har en spændene bog de vil anbefale, må i lige sige til.. Er íkke fan af krimi'er men ellers er jeg friiiisk...

Håber ellers i nyder "sommeren" ..  eller mangel på samme.

HA HA HA HA!!! ja så må du dælme da bo i et hul??

jeg bor seriøst på bøhlandet og vi har telmore..det går da fint??

Anmeld

30. juli 2012

MomInTheMaking

gædde skriver:

HA HA HA HA!!! ja så må du dælme da bo i et hul??

jeg bor seriøst på bøhlandet og vi har telmore..det går da fint??

Du kan tro jeg bor helt af helvede til.. vi ringede rundt til ALLE udbydere da vi flyttede hertil og de sagde alle sammen noget i retningen af "Ja, lad os nu se, vi dækker faktisk 98% af danmark." blah blah bla... og så måtte de jo sige "Ehhmn.. ja, det kan jeg godt se, den bliver svær.." Vi fik med skyline en 6 meter lang antenne sat på huset for at kunne få forbindelse. xD hehe

Men d. 6 august skulle der være hul igennem igen og jeg GLÆDER mig!!

Anmeld

30. juli 2012

Marts<3

Hold nu kæft en sød pige du har... Hun er da for cute:-)

Anmeld

30. juli 2012

gædde/gitte

Mom In The Making skriver:

Du kan tro jeg bor helt af helvede til.. vi ringede rundt til ALLE udbydere da vi flyttede hertil og de sagde alle sammen noget i retningen af "Ja, lad os nu se, vi dækker faktisk 98% af danmark." blah blah bla... og så måtte de jo sige "Ehhmn.. ja, det kan jeg godt se, den bliver svær.." Vi fik med skyline en 6 meter lang antenne sat på huset for at kunne få forbindelse. xD hehe

Men d. 6 august skulle der være hul igennem igen og jeg GLÆDER mig!!

HA HA HA!!! 6 meter!! så skal I ha sat sådan et rød blinklys på enden så flyvmaskiner ikke forulykker

Anmeld

30. juli 2012

MomInTheMaking

Marts<3 skriver:

Hold nu kæft en sød pige du har... Hun er da for cute:-)

Mange tak.^^

Anmeld

30. juli 2012

MomInTheMaking

gædde skriver:

HA HA HA!!! 6 meter!! så skal I ha sat sådan et rød blinklys på enden så flyvmaskiner ikke forulykker

Ja, det er sgu da lige før.. xD Tror også det er utopi at håbe på at de kommer og tager den ned igen, nu hvor vi ikke skal bruge den. øv.. for køn er den da heller ikke..:/

Anmeld

30. juli 2012

Laulund87

Du har bare en baby.dk's lækreste små piger!

Og nedern uden net!! Jeg havde en uge uden net netop pga Skyline og jeg fik jo nær abstinenser

Anmeld

30. juli 2012

MomInTheMaking

Laulund87 skriver:

Du har bare en baby.dk's lækreste små piger!

Og nedern uden net!! Jeg havde en uge uden net netop pga Skyline og jeg fik jo nær abstinenser

Tusind tak.  Ja, det er virkelig nedtur. Var rigtig glad da vi fandt skyline og så forsvinder de bare igen. xD øv bøv.

Anmeld

30. juli 2012

Nettemor

Hvor er det altså bare nogle super billeder

Så er du lidt undskyldt for at du ikke har været her så meget

Det bliver spændende at se hvad hun siger til det der DP

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.