Er det mig som er sippet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Team Putte skriver:

I mit første svar skrev jeg præcis det samme

Jeg vil egentlig betegne det som mobning. Man behøver ikke sige grimme ord for at mobbe - at ignorere og holde en person ude er lige så slem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
mor:) skriver:

Jeg vil egentlig betegne det som mobning. Man behøver ikke sige grimme ord for at mobbe - at ignorere og holde en person ude er lige så slem.

Du har sikkert ret men jeg føler mig ikke mobbet på nogen måde. Bare holdt total uden for, glemt og værende en person som de bare er ligeglade med  Her tænker jeg på grillaftenen. Går jeg også ud fra at du gør

Anmeld

30. juli 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
mor:) skriver:

Det med blomsterne kan du så ikke være sur over.

Men det med grillaften - det er da nærmest mobning. Det er da tarveligt at invitere alle undtagen én

Ok nej. Så er det nok bare mig der var sippet med de blomster der  Jeg må se om jeg ikke kan glemme det...

Anmeld

30. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Omsorgsgiver skriver:

Du har sikkert ret men jeg føler mig ikke mobbet på nogen måde. Bare holdt total uden for, glemt og værende en person som de bare er ligeglade med  Her tænker jeg på grillaftenen. Går jeg også ud fra at du gør

Jo det var grillaften jeg tænkte på.

Anmeld

30. juli 2012

Nessie

Alle skal behandles ens på arbejdspladsen, og holdes der noget, skal ALLE inviteres med, uanset om de er på barsel, sygemeldt eller lignende. Man skal have muligheden at kunne sige nej tak.

Men det med blomsterne ser jeg som noget mellem de 2 kollegaer, og der vil jo altid være nogen man svinger bedre med end andre, så det ville jeg ikke tænke nærmere over.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.