Er det mig som er sippet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.200 visninger
14 svar
0 synes godt om
30. juli 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg har lige brug for at høre jeres mening og få at vide om det er mig der er sart og sippet og skal slappe af??

Jeg er inde og læse på Facebook ved min kollega ang. at nu skal hun snart starte på arbejde igen efter barsel og der er en af min anden kollega som skriver til hende. Så skriver min kollega som havde oprettet statussen om at hun stadig har gemt det fine kort med de blomster hun fik af hende der kommenterede statussen. De havde abejdet sammen den sidste da hun var på arbejde inden hun gik på barsel. Jeg forstår det sådan at det er noget internt mellem dem og ikke noget som er blevet samlet sammen til hende. Jeg gik på barsel nogle uger efter hende.

Hmm....nu sidder jeg her og er faktisk ret sur og ked af det  Føler at der er forskelsbehandling for hvorfor har jeg så ingen blomst fået?? Vi var da også kollegaer og vi arbejdede da også godt sammen. Ved godt at det er lang tid siden nu men det er bare princippet i det  

Hende der oprettede statussen var også selvom hun var på barsel blevet inviteret til kollega-grillen men IKKE mig selvom jeg også var på barsel  Det blev jeg også ret sur over  

Hvad siger I? Kom bare med jeres meninger og om jeg overhovedet kan tillade mig at være sur, gal og ked af det??  

Og igen...det er princippet i det jeg mener!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

L&V

Omsorgsgiver skriver:

Jeg har lige brug for at høre jeres mening og få at vide om det er mig der er sart og sippet og skal slappe af??

Jeg er inde og læse på Facebook ved min kollega ang. at nu skal hun snart starte på arbejde igen efter barsel og der er en af min anden kollega som skriver til hende. Så skriver min kollega som havde oprettet statussen om at hun stadig har gemt det fine kort med de blomster hun fik af hende der kommenterede statussen. De havde abejdet sammen den sidste da hun var på arbejde inden hun gik på barsel. Jeg forstår det sådan at det er noget internt mellem dem og ikke noget som er blevet samlet sammen til hende. Jeg gik på barsel nogle uger efter hende.

Hmm....nu sidder jeg her og er faktisk ret sur og ked af det  Føler at der er forskelsbehandling for hvorfor har jeg så ingen blomst fået?? Vi var da også kollegaer og vi arbejdede da også godt sammen. Ved godt at det er lang tid siden nu men det er bare princippet i det  

Hende der oprettede statussen var også selvom hun var på barsel blevet inviteret til kollega-grillen men IKKE mig selvom jeg også var på barsel  Det blev jeg også ret sur over  

Hvad siger I? Kom bare med jeres meninger og om jeg overhovedet kan tillade mig at være sur, gal og ked af det??  

Altså jeg ville ikke ha noget imod det, jeg har da os kollegaer som jeg ser privat og giver gaver og andre jeg ikke gør

Anmeld

30. juli 2012

Team Putte

Omsorgsgiver skriver:

Hvis blomsterne er noget privat mellem 2 personer kan du ik tillade dig at være sur/ked over det.. Hvis de derimod er kommet direkte fra arbejdspladsen ville jeg oz reagere..

Og hvis det grill-halløj er noget fælles med ALLE kollegaer ville jeg oz reagere på ik at blive inviteret hvis andre i min situation godt kunne blive det.. Igen er det noget privat blandt NOGLE kollegaer, kan man ik tillade sig at blive stødt over ik at blive inviteret..

Anmeld

30. juli 2012

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Team Putte skriver:

Hvis blomsterne er noget privat mellem 2 personer kan du ik tillade dig at være sur/ked over det.. Hvis de derimod er kommet direkte fra arbejdspladsen ville jeg oz reagere..

Og hvis det grill-halløj er noget fælles med ALLE kollegaer ville jeg oz reagere på ik at blive inviteret hvis andre i min situation godt kunne blive det.. Igen er det noget privat blandt NOGLE kollegaer, kan man ik tillade sig at blive stødt over ik at blive inviteret..

Ok Nej. Jeg tror og forstår det sådan at det er noget privat mellem dem.

Ang. grillaftenen så var det for alle kollegaer.

Anmeld

30. juli 2012

Team Putte

Omsorgsgiver skriver:

Ok Nej. Jeg tror og forstår det sådan at det er noget privat mellem dem.

Ang. grillaftenen så var det for alle kollegaer.

å kan du godt tillade dig at være sur og skuffet over ik at være blevet inviteret.. Det er sgu noget mærkeligt noget når nogle bliver udeladt

Anmeld

30. juli 2012

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Team Putte skriver:

å kan du godt tillade dig at være sur og skuffet over ik at være blevet inviteret.. Det er sgu noget mærkeligt noget når nogle bliver udeladt

Ja nemlig  Enten inviterer man alle med eller ingen efter min mening...

Anmeld

30. juli 2012

Team Putte

Omsorgsgiver skriver:

Ja nemlig  Enten inviterer man alle med eller ingen efter min mening...

J medmindre det er noget privat for nogle få kollegaer.. Men man kan ik holde noget privat for kollegaer hvor alle undtaget en enkelt er inviteret! Så bliver det bare mærkeligt i min verden!

Anmeld

30. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Team Putte skriver:

Det med blomsterne kan du så ikke være sur over.

Men det med grillaften - det er da nærmest mobning. Det er da tarveligt at invitere alle undtagen én

Anmeld

30. juli 2012

Team Putte

mor:) skriver:

Det med blomsterne kan du så ikke være sur over.

Men det med grillaften - det er da nærmest mobning. Det er da tarveligt at invitere alle undtagen én

I mit første svar skrev jeg præcis det samme

Anmeld

30. juli 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Omsorgsgiver skriver:

Der er jo forskelsbehandling dér!!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.