Jeg har lige brug for at høre jeres mening og få at vide om det er mig der er sart og sippet og skal slappe af??
Jeg er inde og læse på Facebook ved min kollega ang. at nu skal hun snart starte på arbejde igen efter barsel og der er en af min anden kollega som skriver til hende. Så skriver min kollega som havde oprettet statussen om at hun stadig har gemt det fine kort med de blomster hun fik af hende der kommenterede statussen. De havde abejdet sammen den sidste da hun var på arbejde inden hun gik på barsel. Jeg forstår det sådan at det er noget internt mellem dem og ikke noget som er blevet samlet sammen til hende. Jeg gik på barsel nogle uger efter hende.
Hmm....nu sidder jeg her og er faktisk ret sur og ked af det
Føler at der er forskelsbehandling for hvorfor har jeg så ingen blomst fået?? Vi var da også kollegaer og vi arbejdede da også godt sammen. Ved godt at det er lang tid siden nu men det er bare princippet i det
Hende der oprettede statussen var også selvom hun var på barsel blevet inviteret til kollega-grillen men IKKE mig selvom jeg også var på barsel
Det blev jeg også ret sur over
Hvad siger I? Kom bare med jeres meninger og om jeg overhovedet kan tillade mig at være sur, gal og ked af det??
Og igen...det er princippet i det jeg mener!
Anmeld