Åhhh nej!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2012

VIPpigen

Mariajny skriver:

ja det er det har du flere end din prinsesse ??? jeg var nemlig til NF og næste gang til scanning, skal jeg forbi en læge, da jeg tidligere har født for tidlig.. gad vide om chancen er større ved nummer to, når man har født for tidligt før

Har indtil videre kun 1 barn. Vil gerne have en til.

Har faktisk tænkt om der bliver holdt øje en når man har født for tidligt før...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

Mariajny

VIPpigen skriver:

Har indtil videre kun 1 barn. Vil gerne have en til.

Har faktisk tænkt om der bliver holdt øje en når man har født for tidligt før...

synes ikke jeg bliver holdt mere øje med... andet end at jeg skal ind og tale med den her læge næste gang ( i September) men altså min læge er rigtig sød, og vil gerne se mig lidt ekstra (altså lige trykke på maven, og se om alt er som det skal være) det er jeg rigtig glad for

Anmeld

31. juli 2012

VIPpigen

Mariajny skriver:

OOk

synes ikke jeg bliver holdt mere øje med... andet end at jeg skal ind og tale med den her læge næste gang ( i September) men altså min læge er rigtig sød, og vil gerne se mig lidt ekstra (altså lige trykke på maven, og se om alt er som det skal være) det er jeg rigtig glad for

Okay. Det er dejligt når ens læge lige er lidt opmærksom...

Ved du hvorfor du fødte for tidligt??

Anmeld

31. juli 2012

Mariajny

VIPpigen skriver:

Okay. Det er dejligt når ens læge lige er lidt opmærksom...

Ved du hvorfor du fødte for tidligt??

nej altså de har ikke fundet nogen forklaring på hvorfor.. havde pludselig vandafgang... hvad med dig ???

håber jeg går tiden ud denne gang

Anmeld

31. juli 2012

VIPpigen

Mariajny skriver:

nej altså de har ikke fundet nogen forklaring på hvorfor.. havde pludselig vandafgang... hvad med dig ???

håber jeg går tiden ud denne gang

Jamen her ved de heller ikke helt. Da jeg blev indlagt 3 uger før fødslen mente de blødninger skyldes stress. Var meget presset lige der. Og da kommunen ikke stoppede med at presse på da jeg blev udskrevet, så mente min jm at jeg fødte pga stress...

Håber hvertfald også du får lov at gå tiden ud, jeg føler mig hvertfald snydt for at kunne sige jeg var højgravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.