Åhhh nej!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

Mariajny

christina92 skriver:

Dejligt de vil se dig og ikke bare siger se hvad der sker!

Jeg  

Håber du kommer med en update senere.

det hele så fint ud, blev sendt en tur på Aalborg sygehus, hvor jeg blev scannet..

Bebse voksede som den skulle, og sprællede rigtig rundt. Der stod ingen blødning, så skulle bare tage det med ro..

så alt vel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

MorTilMineBørn

Det var godt at høre at bebsen har det godt

Held og lykke med babyen fremover 

Anmeld

30. juli 2012

Hjerterum

Det har jeg også prøvet, og jeg blødet i en uge. Men havde ikke ondt og fuldførte graviditeten uden problemer og den lille havde det godt hele vejen igennem

Anmeld

30. juli 2012

VIPpigen

Jeg blødte under min graviditet. Så 2 gange var jeg til scanning inden jeg kom til NF, fordi jeg ville være sikker på der var liv. Første scanning kan jeg ikke huske hvor langt jeg var henne. Men anden scanning som lægen sendte mig til akut, var jeg 11+ det var under en uge til jeg skulle til NF.

Det korte af det lange. Jeg har en skøn datter den dag i dag. Hun skulle skabe lidt panik, rigtig dramaqueen... Men hun er helt normal, og glad

Anmeld

31. juli 2012

christina92

Mariajny skriver:

det hele så fint ud, blev sendt en tur på Aalborg sygehus, hvor jeg blev scannet..

Bebse voksede som den skulle, og sprællede rigtig rundt. Der stod ingen blødning, så skulle bare tage det med ro..

så alt vel

Det er jeg bare super glad for at høre!!!

Anmeld

31. juli 2012

Mariajny

VIPpigen skriver:

Jeg blødte under min graviditet. Så 2 gange var jeg til scanning inden jeg kom til NF, fordi jeg ville være sikker på der var liv. Første scanning kan jeg ikke huske hvor langt jeg var henne. Men anden scanning som lægen sendte mig til akut, var jeg 11+ det var under en uge til jeg skulle til NF.

Det korte af det lange. Jeg har en skøn datter den dag i dag. Hun skulle skabe lidt panik, rigtig dramaqueen... Men hun er helt normal, og glad

dejligt og høre.. kom også til akut scanning i går.. bebse hyggede sig rigtig inde i hulen, og der stod ingen blødning så alt vel

Anmeld

31. juli 2012

VIPpigen

Mariajny skriver:

DDe

dejligt og høre.. kom også til akut scanning i går.. bebse hyggede sig rigtig inde i hulen, og der stod ingen blødning så alt vel

Dejligt at høre. Man bliver så bange når det er. Husker det godt. Jeg blev indlagt igen i uge 32+ pga en blødninger. Jeg fik lungemodner, og heldigvis for det, for hun kom 35+2...
Hun har - alt tyder hvertfald på det - ingen mén efter den lidt tidlige fødsel.

Alt held og lykke med graviditeten... Og nyd det, hold op hvor jeg nogen gange savner det

Anmeld

31. juli 2012

Mariajny

VIPpigen skriver:

Dejligt at høre. Man bliver så bange når det er. Husker det godt. Jeg blev indlagt igen i uge 32+ pga en blødninger. Jeg fik lungemodner, og heldigvis for det, for hun kom 35+2...
Hun har - alt tyder hvertfald på det - ingen mén efter den lidt tidlige fødsel.

Alt held og lykke med graviditeten... Og nyd det, hold op hvor jeg nogen gange savner det

nuhr det var dejligt... min søn er født 34+0 han fejler bestemt ingenting, er en af de bedste i klassen

Anmeld

31. juli 2012

VIPpigen

Mariajny skriver:

nuhr det var dejligt... min søn er født 34+0 han fejler bestemt ingenting, er en af de bedste i klassen

Åhh, det er dejligt med solskins historier om fortidlig fødte...

Anmeld

31. juli 2012

Mariajny

VIPpigen skriver:

Åhh, det er dejligt med solskins historier om fortidlig fødte...

ja det er det har du flere end din prinsesse ??? jeg var nemlig til NF og næste gang til scanning, skal jeg forbi en læge, da jeg tidligere har født for tidlig.. gad vide om chancen er større ved nummer to, når man har født for tidligt før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.