mine forældre skal skilles

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2012

Anonym trådstarter

Olivia's Moar skriver:

Mine forældre er også skilt, og mht jul, så holder vi nogen gange jul d.23 - 24 - og nu hvor kæresten og jeg har fået en datter, så også d. 25 .. For os betyder det ikke noget om det er præcis d. 24 jul bliver holdt. Bare vi hygger - det er det vigtigste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

MorAnna.

Stort kram til dig

Anmeld

29. juli 2012

wamse

Anonym skriver:

Jeg har allerede blandet mig alt for meget og det er jeg også rigtig ærgerlig over, men sagen er den at vi har 2 fester i nær fremtid (indenfor 14 dage) og det er meget vigtigt for mig at sikre mig at det ikke kommer til at gå ud over børnene da de i forvejen har været for meget igennem. Mine børn har til tider brugt mormor og morfar som tryghed og hvis/når de flytter fra hinanden frygter jeg at det smulrer for børnene.

Jeg tror ikke, at det er realistisk at dine forældre kommer til de to fester samtidigt, det er bruddet simpelthen for nyt til

Det kan jeg sagtens forstå, er trist for jer, men ting skal lige falde lidt på plads følelsesmæssigt.
Du kan ikke undgå, at dine børn bliver påvirket, men lad det få lidt tid, så alle kan vænne sig til den nye situation.

Min far kom ikke til min datters barnedåb, det var ærgerligt, men bruddet gjorde simpelthen bare for ondt på ham.

Anmeld

29. juli 2012

Lusi

Anonym skriver:

jo det håber jeg da. Men det er bare ikke det samme! Sidder tilbage med en følelse af svigt.. Nok fordi jeg forestiller mig hvilken smerte min far sidder med pt.

Kan meget vel følge dig.. Dengang mine forældre blev skilt, var det også fordi min mor havde fundet en anden (min stedfar)
Min far kom aldrig videre. Han kom sig aldrig over min mor og fandt aldrig en anden
Var så først da jeg var meget ældre, at jeg fandt ud af, hvorfor de blev skilt.. Og ja, man føler sig svigtet, jeg følte sågar had til hende over hun havde såret min far.. Men er jo ik noget, man på nogen måde kan stå til ansvar for som "barn"..

Anmeld

30. juli 2012

MinWilliam

Vi sende et kæmpe kram til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.