Swingerklub

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

Mor1012

Anonym skriver:

jaaa efter lang tid hvor jeg og kærestens forhold er gået ned og ned har vi valgt at prøve noget nyt

jeg har ikke haft lyst til sex i over 1 år!! overhovedet
og min stakkels kæreste har virkelig været den bedste og været så sød at forstå mig

MEN nu duer det ikke mere, jeg vil gerne men jeg vil gerne prøve noget nyt, og min kæreste er helt med på den, da han før jeg både har prøvet 3 kant og BI
såå han er ikke bange af sig og vil gerne

vi har så nu meldt os ind i en swinger klub , og vi skal så op og besøge den i næste måned puuu jeg er nervøs!
menn det skal nok blive hyggeligt

indtil vi prøver det, har min kæreste forsøgt at snakke med en ukendt mand på vores alder til at komme hjem til os en dag, og så må vi se hvad aftenen bringer

jeg er virkelig spændt, og jeg kan mærke det hele kilder og krabler i mig
og jeg vil faktisk gerne hehe

hvad er jeres mening med det ???

Hvad jeg sys om det.... sys det er... MEGA FEDT FOR JER <3 !! Wuu det blir sku da sjovt, grænseoverskridende, frækt, humoristisk, dejligt for jer, nu når i BEGGE vil og er med på det!

jeg sys det fedt med folks forskellige lyster! og fantasier, og jeg tager hatten af for de forhold som kan gå i gennem forskellige ting sammen!

jeg kunne IKKE selv med MIN mand, men hvis jeg var single er jeg med på den værste hæhæ

jeg håber at høre en opdate fra dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Isabella_mor

Her er det jo heldigvis ligegyldigt hvad vi andre syntes om jeres valg det er jo noget i kan have frug for i jeres liv for at få sexlivet op og køre igen. Og det er jo bare dejligt at i prøver jer frem og finder en løsning der passer godt til jer som par og som mennesker. Istedet for måske bare at smide håndklædet i ringen..

Det er jo ikke alle der tænder på swingerlivet, partnerbytte osv. Og det er da også okay. Men det kan jer der godt kan lide det jo ikke bruge til noget  

Her er vi slet ikke tændte på den slags. Vi har det godt i tosomhed men jeg er bestemt ikke modstander over for andres sexuale adfærd, det skal der ko være lige så meget plads til som så mange andre sexualiteter/sexuelle 'væremåder'  

Så det er fint for jer at i er nået frem til denne model for at løse jeres problem i soveværelset, så bliver det jo bare spændende Om det virker

Held og lykke

Anmeld

30. juli 2012

Zafir

Altså - jeg syntes at swingerlivet er for folk med i forvejen velfungerende sexliv. Jeg syntes ikke at det er noget man skal kaste sig ud i, når man ikke har noget sammen, da det ikke er løsningen på den måde.

Med MINDRE at man er fuldstændig afklaret følelsesmæssigt og kan være med på alle de ting der følger med.

Det er hårdt arbejde at være et åbent par, men det giver også rigtig meget i den anden ende.

Dog syntes jeg du skal prøve at finde ud af, hvorfor du ikek har lyst, før du går i swingerklub.

Ellers god fornøjelse.

Anmeld

30. juli 2012

SS82

Miss BananaHammock skriver:

Jeg er absolut ikke imod at folk har forskellige lyster, så synes bare det er super fint at I har fundet en løsning. Ved dog at det aldrig ville være noget for mig - da jeg ikke vil dele min mand med nogen. NEVER EVER

Helt enig 

Anmeld

30. juli 2012

TeamRocket

Hvis du ikke har lyst til sex- hvad skal du så lave i klubben?

Anmeld

30. juli 2012

Sildefisk

TeamRocket skriver:

Hvis du ikke har lyst til sex- hvad skal du så lave i klubben?

to sjæle, en tanke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.