Swingerklub

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.604 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. juli 2012

Anonym trådstarter

jaaa efter lang tid hvor jeg og kærestens forhold er gået ned og ned har vi valgt at prøve noget nyt

jeg har ikke haft lyst til sex i over 1 år!! overhovedet
og min stakkels kæreste har virkelig været den bedste og været så sød at forstå mig

MEN nu duer det ikke mere, jeg vil gerne men jeg vil gerne prøve noget nyt, og min kæreste er helt med på den, da han før jeg både har prøvet 3 kant og BI
såå han er ikke bange af sig og vil gerne

vi har så nu meldt os ind i en swinger klub , og vi skal så op og besøge den i næste måned puuu jeg er nervøs!
menn det skal nok blive hyggeligt

indtil vi prøver det, har min kæreste forsøgt at snakke med en ukendt mand på vores alder til at komme hjem til os en dag, og så må vi se hvad aftenen bringer

jeg er virkelig spændt, og jeg kan mærke det hele kilder og krabler i mig
og jeg vil faktisk gerne hehe

hvad er jeres mening med det ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

Miss BananaHammock

Jeg er absolut ikke imod at folk har forskellige lyster, så synes bare det er super fint at I har fundet en løsning. Ved dog at det aldrig ville være noget for mig - da jeg ikke vil dele min mand med nogen. NEVER EVER

Anmeld

29. juli 2012

celkt

eeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhmmmmmmm!!!!   

Det er så bare overhovedet ikke en god ide efter min mening!!

Swingersex er fedt, - helt sikkert, - MEN!! Det er ikke for par, hvis forhold har behov for at blive styrket eller måske endda repareret. Det kan faktisk næsten kun gå galt.

Lad være, lad være, lad være, - har jeres forhold det ikke så godt, så brug dog kræfterne på at finde ud af hvad der er galt og se at finde en løsning, der kun involverer jer to, og gem de her oplevelser til I igen er to dele af et hele, der bare fungerer sammen, på alle plan.!!

Anmeld

29. juli 2012

klmf

celkt skriver:

Swingersex er fedt, - helt sikkert, - MEN!! Det er ikke for par, hvis forhold har behov for at blive styrket eller måske endda repareret. Det kan faktisk næsten kun gå galt.

Lad være, lad være, lad være, - har jeres forhold det ikke så godt, så brug dog kræfterne på at finde ud af hvad der er galt og se at finde en løsning, der kun involverer jer to, og gem de her oplevelser til I igen er to dele af et hele, der bare fungerer sammen, på alle plan.!!

Tilslutter mig helt!

Det er samme prinscip som dem, der får et barn får at reparere på forholdet = katastrofe!!

Hvis du ikke har lyst til sex med din kæreste, hvad dælen skal det så hjælpe at komme i swingerklub? Forstår det slet ikke... Er det fordi du ikke tænder på ham mere? Og tænder på andre?

Anmeld

29. juli 2012

ønskebørn74

Miss BananaHammock skriver:

Jeg er absolut ikke imod at folk har forskellige lyster, så synes bare det er super fint at I har fundet en løsning. Ved dog at det aldrig ville være noget for mig - da jeg ikke vil dele min mand med nogen. NEVER EVER

HELT ENIG.. 

Anmeld

29. juli 2012

Anonym trådstarter

problemet idet hele er bare at vi jo skam elsker hinanden af hele vores hjerter
men vores sexliv er gået helt i stå

og vi er tæt på at endt skal dette lykkedes eller også duer det ikke

derfor vi nu vil prøve bare for at se af om det er noget vi kunne syntes var sjovt en gang imellem

Anmeld

29. juli 2012

celkt

Anonym skriver:

problemet idet hele er bare at vi jo skam elsker hinanden af hele vores hjerter
men vores sexliv er gået helt i stå

og vi er tæt på at endt skal dette lykkedes eller også duer det ikke

derfor vi nu vil prøve bare for at se af om det er noget vi kunne syntes var sjovt en gang imellem

Det er da godt I elsker hinanden, det er absolut en stor forbedring. Men hvorfor så ikke prøve noget parterapi eller en sexolog i stedet. Jeg tror altså íkke en swingerklub er løsningen for jer. Har du tabt lysten til sex, har du et problem du skal arbejde med, - men det er selvfølgelig min mening og kun et kærligt råd...

Anmeld

29. juli 2012

Mor til Ella

Det er slet slet ikke mig og jeg har lidt den holdning at derud skal jeg ikke for at holde på min kæreste selvom jeg elsker ham, der er min grænse nået for LÆNGE siden.

Men vi er alle forskellige, og ser ikke skævt til at nogen gør det, men pas på dig selv

Anmeld

29. juli 2012

FrkT

celkt skriver:

LIGE PRÆCIS hvad jeg tænkte.

Godt nok aner jeg ikke om swingersex er fedt, da jeg aldrig har prøvet det. Men jeg tænker at det slet slet ikke kan være godt at blande andre ind i jeres sexliv, hvis det kører så skidt som det gør. Sex er en fantastisk følelsesfremkalder, så derfor tænker jeg at det kun kan ødelægge mere end det kan gavne for jer.

Jeg ville bestemt heller ikke gøre det, før jeres sexliv kører på skinner, og det tror jeg kun det kommer til, hvis I ser dybt ind i jer selv hver især, og finder ud af hvor problemet ligger, og I så får fikset det - sammen jer to og ikke med andre...

Held og lykke i hvert fald, uanset hvad du gør 

Anmeld

30. juli 2012

JS<3

Årh, jeg vil slet ikke kunne dele min kæreste

Men hvis det hjælper for jer, så er det jo en god ide, og særligt hvis intet andet har hjulpet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.