Andre der venter på svar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

Tanjadamgaard

Hej Piger!

Jeg er ved at gå til af nervøsitet, spændning og angst..

Jeg har søgt ind på sygeplejeuddannelsen, og venter svar imorgen.. Kan slet ikke holde den ventetid ud Det ene øjeblik føler jeg mig SÅ sikker og det næste slet ikke sikker.. Puha..

Andre der har søgt ind på uddannelse og venter svar imorgen?

Ved egentlig ikke hvad jeg ville med indlægget, måske bare høre om andre har det som mig

Knus Pernille

Ja, jeg venter også svar, jeg har søgt ind som sygeplejerske i Odense og Svendborg. Hvad med dig? Kan se alle er optaget i Vejle, hvis det giver nogen form for hjælp 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Tanjadamgaard

Kamulla skriver:

Jeg venter også.. har søgt ind som bioanalytiker... håber at jeg efter midnat kan logge på og se svaret der.. ellers må jeg jo vente til postmand per kommer imorgen

Hvordan kan du tjekke på det nettet, eller hvor skulle jeg nok spørger istedet 

Anmeld

30. juli 2012

Dinna88

Er der nogle af jer der har fået svar? 

Jeg stoppede postmanden i ren desparation, men fandme så om han ingen breve har til mig - af hvad han lige kunne se 

Anmeld

30. juli 2012

Kamulla

Tanjadamgaard skriver:

Hvordan kan du tjekke på det nettet, eller hvor skulle jeg nok spørger istedet 

KOT´s hjemmeside... der kan du tjekke kvoterne fra iår.. de kom frem i nat.. og lige siden har jeg ligget søvnløs da gennemsnittet fra sidste år til i år er steget med over 2,0! det jo sindsygt..!

har ikke fået svar endnu.. måske jeg skulle gå ned i postkassen???

Anmeld

30. juli 2012

Tanjadamgaard

Kamulla skriver:

KOT´s hjemmeside... der kan du tjekke kvoterne fra iår.. de kom frem i nat.. og lige siden har jeg ligget søvnløs da gennemsnittet fra sidste år til i år er steget med over 2,0! det jo sindsygt..!

har ikke fået svar endnu.. måske jeg skulle gå ned i postkassen???

Ja, hold da op ! Krydser fingre for du er kommet ind, jeg har også allerede været i postkassen en gang idag, selvom jeg godt ved posten først er her ca. kl 12-13  

Anmeld

30. juli 2012

Kamulla

Er kommet ind på Proffesionshøjskolen metropol på bioanalytisk linje

Anmeld

30. juli 2012

Silke91

jeg har søgt ind på sygeplejerske i silkeborg og har lagt vågen  hele natten. løb ned og tømte postkassen i morgenkåbe og jeg er blevet optaget. krydser fingre for jer alle for uvished er bestemt ikke sjov

Anmeld

30. juli 2012

MortilElias2010

For jer der venter på svar. og et glædesudbrud for de af jer, der er kommet ind.

Der står noget på ttv på tv2 mener jeg, at hvis man ikke er kommet ind, så kan man flytte til provinsen (nemmere skrevet end gjort, I know) men der er mange ledige pladser tilbage på diverse uddannelser, så brænder man for det, så hvorfor ikke...

Anmeld

30. juli 2012

Loa

Kamulla skriver:

Er kommet ind på Proffesionshøjskolen metropol på bioanalytisk linje

Stort tillykke!!!!!

Anmeld

30. juli 2012

minimig

Jeg er også kommet ind! Jep jep! Pædagoguddannelse fra september

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.