Andre der venter på svar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.099 visninger
44 svar
0 synes godt om
29. juli 2012

Meilby

Hej Piger!

Jeg er ved at gå til af nervøsitet, spændning og angst..

Jeg har søgt ind på sygeplejeuddannelsen, og venter svar imorgen.. Kan slet ikke holde den ventetid ud Det ene øjeblik føler jeg mig SÅ sikker og det næste slet ikke sikker.. Puha..

Andre der har søgt ind på uddannelse og venter svar imorgen?

Ved egentlig ikke hvad jeg ville med indlægget, måske bare høre om andre har det som mig

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

Nettemor

Hej Pernille

Min søster går på præcis samme måde som dig! Hun har faktisk tjekket computeren et par gange idag for at se om der skulle være kommet svar lidt tidligt

For at du kommer ind!

(Nu SKAL vi altså snart have fundet en dag)

Anmeld

29. juli 2012

Meilby

Nettemor skriver:

Hej Pernille

Min søster går på præcis samme måde som dig! Hun har faktisk tjekket computeren et par gange idag for at se om der skulle være kommet svar lidt tidligt

For at du kommer ind!

(Nu SKAL vi altså snart have fundet en dag)

Hej søde..

Årh er det rigtigt? Det er SÅ forfærdeligt! Har hun også søgt ind på sygeplejerske? Kan slet ikke tænke på andet!

Får hun svar via mail?

JA søde, det skal vi, og undskyld jeg endnu en gang ikke har fået svaret på din mail

Knus

Anmeld

29. juli 2012

Kamulla

Jeg venter også.. har søgt ind som bioanalytiker... håber at jeg efter midnat kan logge på og se svaret der.. ellers må jeg jo vente til postmand per kommer imorgen

Anmeld

29. juli 2012

Nettemor

Meilby skriver:

Hej søde..

Årh er det rigtigt? Det er SÅ forfærdeligt! Har hun også søgt ind på sygeplejerske? Kan slet ikke tænke på andet!

Får hun svar via mail?

JA søde, det skal vi, og undskyld jeg endnu en gang ikke har fået svaret på din mail

Knus

Nej hun har søgt ind på uni. Hun skal logge ind på et eller andet system for at kunne se det..

Du skal ikke tænke på det. Vi har heller ikke været så meget hjemme de sidste par uger..

Anmeld

29. juli 2012

Meilby

Nettemor skriver:

Nej hun har søgt ind på uni. Hun skal logge ind på et eller andet system for at kunne se det..

Du skal ikke tænke på det. Vi har heller ikke været så meget hjemme de sidste par uger..

Nårh okey

Mit skulle gerne komme med posten, og håber bare IKKE mit er forsinket

Synes også bare tiden render afsted, men er hvertfald stadig helt frisk på at finde en dag/aften Kunne være så hyggeligt

Anmeld

29. juli 2012

Drømme

Jep, jeg venter også på svar

Har søgt ind på læreruddannelsen. Ikke min første prioritet, men den bedste mulighed der er for mig her på Bornholm

Held og lykke, håber du kommer ind

Anmeld

29. juli 2012

Meilby

Drømme skriver:

Jep, jeg venter også på svar

Har søgt ind på læreruddannelsen. Ikke min første prioritet, men den bedste mulighed der er for mig her på Bornholm

Held og lykke, håber du kommer ind

Tusind tak og også held og lykke til dig

Anmeld

29. juli 2012

Drømme

Meilby skriver:

Tusind tak og også held og lykke til dig

Mange tak

Måske vi skulle have en tråd i morgen om hvorvidt folk er kommet ind på det studie de har ønsket

Anmeld

29. juli 2012

Meilby

Det lyder som en rigtig god ide, og så håber jeg vi begge er kommet ind Uha jeg er spændt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.