Puttetid for børn i DP/VS

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2012

Filippa & Liva

Storms-Mor skriver:

nu har storm gået i VS siden marts. -han får en lur i vuggeren, og det er lige efter middagsmaden, omkring 11.30 og så sover han senest til kl 14 og så passer det med han kommer i seng ved 19.30tiden ..

han elsker at komme afsted, alt den energi han får brugt.

Hvor dejligt, jeg tror også det bliver SKØNT for Liva at komme afsted da hun har krudt i røven og eelsker at være sammen med andre børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

Moar2011

Filippa & Liva skriver:

Hvor dejligt, jeg tror også det bliver SKØNT for Liva at komme afsted da hun har krudt i røven og eelsker at være sammen med andre børn.

lige præcis - selvom det er hårdt for moren i starten

Anmeld

29. juli 2012

Filippa & Liva

Storms-Mor skriver:

lige præcis - selvom det er hårdt for moren i starten

Puha ja, det giver jeg dig helt ret i..

Må nok indrømme at min mave begynder at gøre en liiiille smule ondt når jeg tænker på at det allerede er på onsdag at hun begynder.   tror det er værst for mor her, tror hun vil elske det.

Anmeld

29. juli 2012

MorAnna.

Har en datter på 20 måneder, men det tror jeg ikke rigtig du kan bruge til noget, så jeg har lige spurgt min søn, som har en søn på 8 måneder.

Han kommer i seng klokken 18.30 ca. og vågner igen mellem 6 og 7, oftest 6.30. Han bliver afleveret i vuggestuen klokken 7.50. Så sover han igen mellem 9 og 10 og bliver lagt ud igen klokken 12 og sover så 2-3 timer.

Håber det hjalp dig lidt

Anmeld

29. juli 2012

Moar2011

Filippa & Liva skriver:

Puha ja, det giver jeg dig helt ret i..

Må nok indrømme at min mave begynder at gøre en liiiille smule ondt når jeg tænker på at det allerede er på onsdag at hun begynder.   tror det er værst for mor her, tror hun vil elske det.

det er det os - og især når vi kommer op til de der 8timer om dagen . man kan slet ikke følge med i deres udvikling .
så FERIER betyder alt nu hihi ..

vi har lige nydt 2uger med vores dreng, og det har virkelig været guld værd.. ALT det vi med egne øjn har kunne se.. han er begyndt at bedre kunne gå i en hånd og sige enkel ord .. ihh ..

men storm har faktisk altid været glad for hans vs, nogen gange så glad at han ikke ville med hjem, så vi må løfte en sur dreng ud hihi ..

det eneste tidspunkt han har været ulykkelige når jeg gik . det var den periode han havde halsbetændelse, og lægen ikke kunne se den til at starte på.

Anmeld

29. juli 2012

Filippa & Liva

MorAnna. skriver:

Har en datter på 20 måneder, men det tror jeg ikke rigtig du kan bruge til noget, så jeg har lige spurgt min søn, som har en søn på 8 måneder.

Han kommer i seng klokken 18.30 ca. og vågner igen mellem 6 og 7, oftest 6.30. Han bliver afleveret i vuggestuen klokken 7.50. Så sover han igen mellem 9 og 10 og bliver lagt ud igen klokken 12 og sover så 2-3 timer.

Håber det hjalp dig lidt

Tusind tak for svar!

Det er lige netop også sådan en døgnrytme jeg har i tankerne mht. min pige her. synes det lyder rigtig fornuftigt.

Anmeld

29. juli 2012

B&J

daniel bliver puttet 19-19.30 lige der imellem.. og han sover også gerne 12-13timer nogle gange mere og han skal op kl 07. han er 29mdr

Anmeld

29. juli 2012

MorAnna.

Filippa & Liva skriver:

Tusind tak for svar!

Det er lige netop også sådan en døgnrytme jeg har i tankerne mht. min pige her. synes det lyder rigtig fornuftigt.

Den fungere også bare rigtig godt. Han er en super glad dreng!

Anmeld

29. juli 2012

Filippa & Liva

Storms-Mor skriver:

det er det os - og især når vi kommer op til de der 8timer om dagen . man kan slet ikke følge med i deres udvikling .
så FERIER betyder alt nu hihi ..

vi har lige nydt 2uger med vores dreng, og det har virkelig været guld værd.. ALT det vi med egne øjn har kunne se.. han er begyndt at bedre kunne gå i en hånd og sige enkel ord .. ihh ..

men storm har faktisk altid været glad for hans vs, nogen gange så glad at han ikke ville med hjem, så vi må løfte en sur dreng ud hihi ..

det eneste tidspunkt han har været ulykkelige når jeg gik . det var den periode han havde halsbetændelse, og lægen ikke kunne se den til at starte på.

Ja, lige præcis.

Er godt nok også spændt på hvordan det kommer til at blive med sådan en dag hvor hun er væk i 8 timer og man selv er i skole/på arbejde - det bliver meeeget underligt synes jeg. især efter en lang barsel hvor man har været van til at gå hjemme med dem hele dagen.

kan godt forestille mig at ferier betyder rigtig meget nu, det er jo bare kvalitetstid og om at nyde det!

Årh han lyder jo bare herlig og ser også dejlig ud udfra dit profilbillede og dejligt at høre han er glad for at være i sin vuggestue, håber virkelig også at Liva bliver glad for sin dagplejemor.

Anmeld

29. juli 2012

Filippa & Liva

B&J skriver:

daniel bliver puttet 19-19.30 lige der imellem.. og han sover også gerne 12-13timer nogle gange mere og han skal op kl 07. han er 29mdr

Dejligt, så er han også en lille sovetryne som min pige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.