Kay skriver:
ja og det blev endnu værer....
update:
føler mig så meget snyt.... mellem 3 og 4 i nat gik det i sig sel... og blev kun til plukkeveer 
så manden er sændt på job og har taget bilen så han kan komme hurtigt hjem hvis det går igang igen...
føles fandemer underligt... var lige overbevist om at når de var så reglmæssige og så lange så var det nok er spørgsmål om timer før hun kom.... men det var ik sådan det skulle gå 
går tilbage til at boykotte kroppen!!!

Hold op hvor din krop den driller, har virkelig ondt af dig. Det må være ret nedslående. Husk der er en tidsbegrænsning på, det kan ikke forsætte sådan i mange flere uger. Hun kommer ud snart. Det er sikkert!
Lige en bemærkning, har fået af vide af min jordmoder, at når veerne begynder, er det værreste jeg kan gøre, at gå rundt at gøre rent, gå tur etc. Jeg skal slappe af, det andet stresser kroppen, og derfor er den ikke sikker på, den nu er klar til fødsel. Måske det var et forsøg værd næste gang, altså bare at slappe af, også lade kroppen arbejde uden at prøve at fremskynde noget. Ved ikke om det har noget at sige overhovedet.....
Og så sender jeg lige ALT det vestøv jeg kan

under den betingelse, at jeg gerne selv vil have det igen om en uges tid

Anmeld