faldt i med begge ben...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2012

babypudder

Mutti2B skriver:

Tror jeg ikke (eller det tør jeg ikke tro på). Men det murrer og værker

hov havde ikk set at du ikk var så langt henne så skal jeg da ikk  fyyy slemme mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

Mutti2B

Kay skriver:

uhhh når det er så tidligt skulle du så ik snakke med fg??

Tjo, men jeg tror ikke rigtigt på at det er nu og jeg er så tæt på de 37+0 at jeg tænker at 3 dage nok ikke gør den vilde forskel

Anmeld

29. juli 2012

Kay

Mutti2B skriver:

Tjo, men jeg tror ikke rigtigt på at det er nu og jeg er så tæt på de 37+0 at jeg tænker at 3 dage nok ikke gør den vilde forskel

tror jeg heller ik... mere bare for en sikkerheds skyld tænkte jeg...

jeg lukker ned nu og slapper lidt af og ser hvad der sker... men hold os endelig opdateret.... jeg skriver igen senere...

Anmeld

29. juli 2012

crille

Ihhhh hvor er det spændende

Jeg er ikke på før i morgen igen, men det bliver da en spændende dag at åbne skærmen og se om der er nyt

Anmeld

29. juli 2012

Kay

crille skriver:

Ihhhh hvor er det spændende

Jeg er ikke på før i morgen igen, men det bliver da en spændende dag at åbne skærmen og se om der er nyt

Anmeld

29. juli 2012

Kay

Mutti2B skriver:

hvordan går det??

Anmeld

29. juli 2012

Kay

update:

har sendt manden i seng... så han forhåbentlig kan få sovet lidt.... jeg bliver på sofaen hvor jeg ik har for langt til toilettet... skal tisse hele tiden...

der er 4-7 min fra start til start... og de vare ca 2-2½ minut nogle af dem 3....

jeg tænker de bør gøre mere ondt.... men manden syntes det lydder som om det gør meget ondt...

skal da også koncentrere mig om vejrtrækning... og intet andet når de er der...

Anmeld

29. juli 2012

babypudder

Kay skriver:

update:

har sendt manden i seng... så han forhåbentlig kan få sovet lidt.... jeg bliver på sofaen hvor jeg ik har for langt til toilettet... skal tisse hele tiden...

der er 4-7 min fra start til start... og de vare ca 2-2½ minut nogle af dem 3....

jeg tænker de bør gøre mere ondt.... men manden syntes det lydder som om det gør meget ondt...

skal da også koncentrere mig om vejrtrækning... og intet andet når de er der...

hvis jeg var dig ville jeg ringe ind på FG og høre hva de mener så har du lidt at gå efter. hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt man har jo hørt om første gangs der føder hurtigt og 4-7 min er jo ok når de siger man skal ringe ind når der er 5 min imellem mener jeg det er.

Anmeld

29. juli 2012

Kay

babypudder skriver:

hvis jeg var dig ville jeg ringe ind på FG og høre hva de mener så har du lidt at gå efter. hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt man har jo hørt om første gangs der føder hurtigt og 4-7 min er jo ok når de siger man skal ringe ind når der er 5 min imellem mener jeg det er.

har fået afvide 4-5 minutter 1 minuts varrighed i et par timer... vi bor nemlig ik så langt væk

Anmeld

29. juli 2012

Mutti2B

Kay skriver:

hvordan går det??

Konstant murren så jeg har svært ved at falde til ro. Men tror bestemt ikke det er noget endnu. Hvad med dig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.