Hej hvordan har i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2012

M&N

Taco78 skriver:

Hvor dejligt at du kunne spise lidt kød igen Så er det måske ved at vende for dig

Jeg skal også have taget doubletesten på torsdag Jeg var jo til en tryghedsscanning for en uge siden, og hun sagde, at jeg er 5 dage længere henne end beregningen, så jeg nu er 12+0 i dag og ikke 11+2. Men min termin bliver først flyttet efter NF. Jeg ringede selv til til Svendborg sygehus og fik så tid til scanning på mandag. Det bliver rart at komme til NF

Ja håber jeg også selvom der flittigt blev givet ud til den ene vovse som var med os idag.. Jeg hapsede mest efter sovsen og kartoflerne, MMMMMUUMS.. 

Ej hvor sjovt du også skal til doubletest på torsdag.. Hvor henne? Jeg skal på Hvidovre, min læge har ferie så jeg kan først få lavet min vandrejournal efter d. 6 august og skal jo til nf ugen efter.. Hæhæ..

Samt det også er lidt pudsigt du også var til ts sidste uge for det var jeg også.. I onsdags, hvor jeg også blev sat en uge frem ca. Troede jeg var 7-8 uge men blev sat til 9+1 

Ej glæder mig til en skøøøøøøøøøøøøøøøøøøn update på Nf.. hvad hed termin så??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Ja håber jeg også selvom der flittigt blev givet ud til den ene vovse som var med os idag.. Jeg hapsede mest efter sovsen og kartoflerne, MMMMMUUMS.. 

Ej hvor sjovt du også skal til doubletest på torsdag.. Hvor henne? Jeg skal på Hvidovre, min læge har ferie så jeg kan først få lavet min vandrejournal efter d. 6 august og skal jo til nf ugen efter.. Hæhæ..

Samt det også er lidt pudsigt du også var til ts sidste uge for det var jeg også.. I onsdags, hvor jeg også blev sat en uge frem ca. Troede jeg var 7-8 uge men blev sat til 9+1 

Ej glæder mig til en skøøøøøøøøøøøøøøøøøøn update på Nf.. hvad hed termin så??? 

Godt du havde hunden med

Ja, det er lidt pudsigt, at det lige er samme dag Jeg skal ved min egen læge, de har lige haft ferielukket i 3 uger! Jeg fik lavet min VJ, før de gik på ferie

Jeg blev scannet i tirsdags - jeg blev også rykket frem i termin sidste gang (6 dage), så jeg troede også det kunne gå den vej Termin hedder nu d 12., men bliver først skrevet i min VJ efter NF..

Jeg glæææder mig også til på mandag Der vil jeg være 12+6 i følge den nye termin

/ Taco78 

Anmeld

4. august 2012

LMX

Her begynder det at lysne lidt..

Har været mest besværet af ømme babser
Og en smule kvalme som synes at være på tilbagegang.

Det værste har været et tilbagevendende hæmatom i livmoderen som indtil nu har givet 5 blodstyrtninger. (Baby hænger i derinde med arme og ben)

Har fået foretaget NF med skidt udgang og efterfølgende moderkageprøve med et foreløbigt positivt svar, så det er fint nok.

Anmeld

6. august 2012

Dutti

Her går det super ..
Jeg har ingen gener, udover lidt ømme bryster ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.