Hej hvordan har i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.085 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. juli 2012

camillahej

Hej hvordan går i alle og har det med graviditeten og hvor langt er i henne nu? Selv er jeg 9+4 og venter spændt på hvornår jeg for brevet om NF ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

Filippa & Liva

Endnu engang tillykke dejlige Camilla...

Anmeld

29. juli 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
camillahej skriver:

Hej hvordan går i alle og har det med graviditeten og hvor langt er i henne nu? Selv er jeg 9+4 og venter spændt på hvornår jeg for brevet om NF ;-)

Hej

Her går det godt! Jeg er 11+5 og strutter godt Min kvalme er væk og jeg har det glimrende. Jeg har faktisk slet ikke været så ubeskrivelig træt som de to første gange, det har faktisk undret mig en del

Vi har lige fortalt det til det meste af familien i dag, da vi har holdt fødselsdag. Jeg skal til NF på næste mandag, det bliver spændende

/ Taco78 

Anmeld

29. juli 2012

camillahej

Filippa & Liva skriver:

Endnu engang tillykke dejlige Camilla...

Mange tak smukke vildt at tænke på vi fulgte hinanden fra dag 1. Og du er mor til den sødeste pige :-)  hun ser bare så lækker ud!!!!

Anmeld

29. juli 2012

camillahej

Taco78 skriver:

Hej

Her går det godt! Jeg er 11+5 og strutter godt Min kvalme er væk og jeg har det glimrende. Jeg har faktisk slet ikke været så ubeskrivelig træt som de to første gange, det har faktisk undret mig en del

Vi har lige fortalt det til det meste af familien i dag, da vi har holdt fødselsdag. Jeg skal til NF på næste mandag, det bliver spændende

Ej hvor dejligt! Hvorn tog familien nyheden?? Glæder mig til NF er Overstået hvis den går som den skal glæder jeg mig os til at sige det til dem jeg kender :-)

Anmeld

29. juli 2012

camillahej

Taco78 skriver:

Hej

Sikken dejligt kvalmen er væk jeg er stadig sygemeldt en uge kaster op og har kvalme hele tiden 

Anmeld

31. juli 2012

M&N

Ihh tillykke ed graviditeten for det første. 

Jeg er 10+0 idag og døjer stadig meget med kvalme, men var på bakken idag og der kunne jeg godt få stegt flæsk m persillesovs ned på trods af jeg ikke har spist kød siden 5+0 

Men ellers har jeg det virkelig skønt.. nyder livet, graviditeten, min skønne kæreste og mine hunde.. Smil.. 

Jeg skal til blodprøve her på torsdag og NF er først d. 17 aug, der er så lang tid til synes jeg.. 

Anmeld

31. juli 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
camillahej skriver:

Ej hvor dejligt! Hvorn tog familien nyheden?? Glæder mig til NF er Overstået hvis den går som den skal glæder jeg mig os til at sige det til dem jeg kender :-)

De blev selvfølgelig rigtig glade Det er lidt mærkeligt - jeg har slet ikke haft den samme trang til at fortælle det til hele verden denne gang Det er faktisk de to store, der har fortalt det "Min mor har en baby inde i maven"

/ Taco78 

Anmeld

31. juli 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
camillahej skriver:

Sikken dejligt kvalmen er væk jeg er stadig sygemeldt en uge kaster op og har kvalme hele tiden 

Ej, din stakkel Hvor er det træls, at du stadig skal døje sådan med kvalmen!! Håber det snart er overstået for dig også

/ Taco78 

Anmeld

31. juli 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
BabyWish2012 <3 skriver:

Ihh tillykke ed graviditeten for det første. 

Jeg er 10+0 idag og døjer stadig meget med kvalme, men var på bakken idag og der kunne jeg godt få stegt flæsk m persillesovs ned på trods af jeg ikke har spist kød siden 5+0 

Men ellers har jeg det virkelig skønt.. nyder livet, graviditeten, min skønne kæreste og mine hunde.. Smil.. 

Jeg skal til blodprøve her på torsdag og NF er først d. 17 aug, der er så lang tid til synes jeg.. 

Hvor dejligt at du kunne spise lidt kød igen Så er det måske ved at vende for dig

Jeg skal også have taget doubletesten på torsdag Jeg var jo til en tryghedsscanning for en uge siden, og hun sagde, at jeg er 5 dage længere henne end beregningen, så jeg nu er 12+0 i dag og ikke 11+2. Men min termin bliver først flyttet efter NF. Jeg ringede selv til til Svendborg sygehus og fik så tid til scanning på mandag. Det bliver rart at komme til NF

/ Taco78 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.