Er træt og udkørt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2012

MaybeBaby

Frøken Christiansen skriver:

JGider ikke skrive mig selv som anonym kan lige så godt stå frem som den jeg er!

Sagen kort! Jeg er træt og udkørt! Jeg har nu gået hjemme i 18 lange måneder

Nu kan jeg bare snart ikke mere!! jeg trænger til at komme ud blandt mennesker igen, og have en socialt liv uden for familien og børnene, misforstå mig ikke mine børn er mit liv! Men trænger snart til at komme ud og arbejde igen, og opleve noget andet end bare at sidde herhjemme! Puha bare lige et brokke indlæg tak fordi du læste med

Jeg smider dig lige en high-five! Min søn er 10 mdr og ham begyndte vi at køre ind i dp, da han var 8,5 mdr og 14 dage efter startede jeg på job. Nu sidder jeg så på min sidste feriedag efter at have haft to ugers ferie med en overdreven mor-syg dreng. Det har på ingen måde været ferie og kan uden skam fortælle at jeg er vildt glad for at mormor og morfar om få min. ankommer på adressen fordi de bliver nødt til at tage ham i hans sidste uges ferie, da jeg ikke kunne få fri. De bor 200 km væk så de glæææder sig til en hel uge hernede med ham. og jeg glæææder mig til at komme på job igen - min hjerne er fuldstændig gele af al den titte-bøh'en og finden på aktiviteter i dette næstn kronisk dårlige sommervejr.
Jeg elsker ham til månen og tilbage, men jeg bliver aldrig en der kan blive hjemme i mere end de 8/9 mdr. Det er fedt at være Mor, men jeg er altså også rigtig glad for at have lov til at være Mette!

Ps krydser fingre for at din hjemmehjerne snart bliver afløst af en udehjerne

/Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

bobbles

MaybeBaby skriver:

Jeg smider dig lige en high-five! Min søn er 10 mdr og ham begyndte vi at køre ind i dp, da han var 8,5 mdr og 14 dage efter startede jeg på job. Nu sidder jeg så på min sidste feriedag efter at have haft to ugers ferie med en overdreven mor-syg dreng. Det har på ingen måde været ferie og kan uden skam fortælle at jeg er vildt glad for at mormor og morfar om få min. ankommer på adressen fordi de bliver nødt til at tage ham i hans sidste uges ferie, da jeg ikke kunne få fri. De bor 200 km væk så de glæææder sig til en hel uge hernede med ham. og jeg glæææder mig til at komme på job igen - min hjerne er fuldstændig gele af al den titte-bøh'en og finden på aktiviteter i dette næstn kronisk dårlige sommervejr.
Jeg elsker ham til månen og tilbage, men jeg bliver aldrig en der kan blive hjemme i mere end de 8/9 mdr. Det er fedt at være Mor, men jeg er altså også rigtig glad for at have lov til at være Mette!

Ps krydser fingre for at din hjemmehjerne snart bliver afløst af en udehjerne

/Mette

kan så meget forstå dig! jeg ser nu også meget frem til at komme ud at arbejde igen  vi har dog stadig 1 uge (20-27 august) hvor vi tager til jesperhus også tager vi til sverige fra den 6-9 sep men så er der heller ikke mere sommerferie i år

Anmeld

30. juli 2012

Silas&Mille

ja det kan virkelig være hårdt! selvom man elsker sine børn rigtig højt kan det være rigtig dejligt også at komme lidt ud blandt mennesker igen

Ja det kan skisme ellers være svært at forklare nogle gange.  

En par stykker i min familie synes jeg skal slappe lidt af med jobsøgning og sådn for man skal jo nyde ungerne mens de er små.

Ja det skal man da, men jeg går hjemme og bliver helt indelukket og  skør af ikke at lave andet end bleer, vasketøj, opvaske, rengøring, indkøb osv osv osv. Så jeg VIL UD NU!!!

Har lige søgt job som nattevagt hos en tankstation. 70 timers arbejde på 7 dage og så 7 dage fri Det tror jeg ville være fedt, for så er der rig mulighed for at lave nogen med ungerne en dag i den uge man har fri

for mig

Anmeld

30. juli 2012

bobbles

Silas&Mille skriver:

Ja det kan skisme ellers være svært at forklare nogle gange.  

En par stykker i min familie synes jeg skal slappe lidt af med jobsøgning og sådn for man skal jo nyde ungerne mens de er små.

Ja det skal man da, men jeg går hjemme og bliver helt indelukket og  skør af ikke at lave andet end bleer, vasketøj, opvaske, rengøring, indkøb osv osv osv. Så jeg VIL UD NU!!!

Har lige søgt job som nattevagt hos en tankstation. 70 timers arbejde på 7 dage og så 7 dage fri Det tror jeg ville være fedt, for så er der rig mulighed for at lave nogen med ungerne en dag i den uge man har fri

for mig

for at du får det job.. har selv set at der er et job ledigt på en tank også som natte vagt  at arbejde om natten er simpelthen mit drømmejob men det kan desværre ikke lade sig gøre da jeg har to små børn og fordi min kæreste arbejder 3 holds skift

Anmeld

30. juli 2012

Silas&Mille

for at du får det job.. har selv set at der er et job ledigt på en tank også som natte vagt  at arbejde om natten er simpelthen mit drømmejob men det kan desværre ikke lade sig gøre da jeg har to små børn og fordi min kæreste arbejder 3 holds skift

tak

havde faktisk ikke selv overvejet natarbejde før jeg så denne annonce. 
Men vi snakkede om det herhjemme og blev enige om at det kunne jeg godt søge. Lige nu går kæresten hjemme på dagpenge, så han kan aflevere ungerne i pasning (når den lille også skal afsted) ellers er han 'heldigvis' ikke til natarbejde, så han skal finde sig et job der passer med at han kan aflevere om morgenen og så kan jeg hente om eftermiddagen når jeg har sovet

Viser det sig at natarbejde alligevel ikke er mig (hvis jeg skulle være så heldig at få det) så kan jeg jo søge videre efter noget andet. Hovedsagen for mig er lige nu at jeg kommer ud og laver noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.