Er træt og udkørt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.489 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. juli 2012

bobbles

Gider ikke skrive mig selv som anonym kan lige så godt stå frem som den jeg er!

Sagen kort! Jeg er træt og udkørt! Jeg har nu gået hjemme i 18 lange måneder

Nu kan jeg bare snart ikke mere!! jeg trænger til at komme ud blandt mennesker igen, og have en socialt liv uden for familien og børnene, misforstå mig ikke mine børn er mit liv! Men trænger snart til at komme ud og arbejde igen, og opleve noget andet end bare at sidde herhjemme! Puha bare lige et brokke indlæg tak fordi du læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

Nessie

Så håber jeg du snart finder et arbejde der kan peppe dig lidt op

Hvad med at tage et kursus af en art i mellem tiden, eller nogle enekltfag, så du kommer lidt ud?

Anmeld

29. juli 2012

wamse

Jeg kan så meget følge dig, så et stort knus herfra

Anmeld

29. juli 2012

bobbles

Nessie skriver:

Så håber jeg du snart finder et arbejde der kan peppe dig lidt op

Hvad med at tage et kursus af en art i mellem tiden, eller nogle enekltfag, så du kommer lidt ud?

jamen skal i erhvervspraktik på et plejehjem den  3 september så det ser jeg nu frem til

Anmeld

29. juli 2012

bobbles

wamse skriver:

Jeg kan så meget følge dig, så et stort knus herfra

tak

Anmeld

29. juli 2012

Nessie

Frøken Christiansen skriver:

jamen skal i erhvervspraktik på et plejehjem den  3 september så det ser jeg nu frem til

Så går det jo allerede fremad, der er jo kun lidt over en måned til

Anmeld

29. juli 2012

Silas&Mille

Nu kan jeg bare snart ikke mere!! jeg trænger til at komme ud blandt mennesker igen, og have en socialt liv uden for familien og børnene, misforstå mig ikke mine børn er mit liv! Men trænger snart til at komme ud og arbejde igen, og opleve noget andet end bare at sidde herhjemme! Puha bare lige et brokke indlæg tak fordi du læste med

Jeg kunne have startet denne tråd.

Jeg har gået hjemme siden den 5. december 2010 og det er ved at være for meget.
Jeg har dog valgt at tage med min mor med på marked nogle gange og så er børnene hjemme hos farmand. Jeg NYDER de dage, for jeg skal ikke tænke på bleer og flasker

Men samtidig glæder jeg mig helt vildt til at komme hjem til dem alle tre igen

Jeg kan gå hjemme på barsel frem til December, men det håber jeg ikke bliver aktuelt. Søger arbejde på livet løs og har indtilvidere modtaget omkring 30 afslag
Vi har søgt pasning til Mille pr 1. oktober, så får jeg job inden da skal farmand (han går hjemme på dagpenge lige for tiden) passe hende hjemme, ellers bliver hun passet hos bedstemor indtil vi har fået en plads til hende. 

Kan SÅ meget følge dine frustrationer over at gå hjemme

Anmeld

29. juli 2012

Miss-86

Tror gerne det er 'strengt/hårdt' at gå hjemme, uden rigtig at komme ud og have social omgang..

Men jeg vil ønske dig held & lykke med jobsøgning

Anmeld

29. juli 2012

bobbles

hehe har vist skrevet noget der kan misforstås lidt, jeg har "job" eller hvordan man kan kalde det, starter erhvervspraktik på et plejehjem den 3 sep. der skal jeg være frem til april hvor jeg så skal begynde på sopu skolen i hillerød, det er via kommunen jeg er der, pga jeg skal have 6. måneders relevant erfaring inden for området så ved da hvad jeg skal lave den næste 2½ år

Anmeld

29. juli 2012

bobbles

Silas&Mille skriver:

Jeg kunne have startet denne tråd.

Jeg har gået hjemme siden den 5. december 2010 og det er ved at være for meget.
Jeg har dog valgt at tage med min mor med på marked nogle gange og så er børnene hjemme hos farmand. Jeg NYDER de dage, for jeg skal ikke tænke på bleer og flasker

Men samtidig glæder jeg mig helt vildt til at komme hjem til dem alle tre igen

Jeg kan gå hjemme på barsel frem til December, men det håber jeg ikke bliver aktuelt. Søger arbejde på livet løs og har indtilvidere modtaget omkring 30 afslag
Vi har søgt pasning til Mille pr 1. oktober, så får jeg job inden da skal farmand (han går hjemme på dagpenge lige for tiden) passe hende hjemme, ellers bliver hun passet hos bedstemor indtil vi har fået en plads til hende. 

Kan SÅ meget følge dine frustrationer over at gå hjemme

ja det kan virkelig være hårdt! selvom man elsker sine børn rigtig højt kan det være rigtig dejligt også at komme lidt ud blandt mennesker igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.