Update på :jeg er så gal!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2012

Camillos

Rinepigen skriver:

Det lyder godt har du mærket mere til hende siden ?

ja idag har jeg godt nok mærket liv! man skulle tro at hun havde fået epo! hehe det er første gang jeg har mærket hende næsten hele dagen. ellers har det mAX været 2 minutteer om dagen. tror at hun har  sovet de sidsre 3 dage og tager ordentlig revance idag! hold da fast det er skønt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

Camillos

nielsen80 skriver:

Har skrevet til dig før, og fulgt dig lidt på sidelinjen.

Din graviditet minder såååå meget om min mht at mærke liv. Har også en meget stille pige i maven, og en moderkage som ligger ud mod maven. Det kan være så bekymrende, da man konstant er bange for om der er noget galt. Da jeg var i uge 30 og 33 købte vi en ekstra skanning, simpelthen for at få ro....ved godt det koster lidt, men synes virkelig for mit vedkommende det har været det værd. Det gør nemlig man har lidt mere ro....måske du skulle overveje at bestille en privat skanning for at få ro?

tak søde jo dey er bedtemt overvejet idag er det sket noget vildt. hun har været meget stille 3 dage i træk. 

men har ikke sovet i nat fordi jeg har mærket hende hele natten ogfaktisk hele dagen i dag! på nær 2 timer til middag  jeg håber jeg bliver ved at mærke hende så meget fra nu af 

Anmeld

31. juli 2012

nielsen80

Camillos skriver:

tak søde jo dey er bedtemt overvejet idag er det sket noget vildt. hun har været meget stille 3 dage i træk. 

men har ikke sovet i nat fordi jeg har mærket hende hele natten ogfaktisk hele dagen i dag! på nær 2 timer til middag  jeg håber jeg bliver ved at mærke hende så meget fra nu af 

Nej hvor dejligt!

Håber hun forsætter med at gøre opmærksom på sig selv resten af din graviditet

Anmeld

31. juli 2012

Camillos

nielsen80 skriver:

Nej hvor dejligt!

Håber hun forsætter med at gøre opmærksom på sig selv resten af din graviditet

ja det er skønt og tak  

Anmeld

31. juli 2012

AnonymMor

Camillos skriver:

ja idag har jeg godt nok mærket liv! man skulle tro at hun havde fået epo! hehe det er første gang jeg har mærket hende næsten hele dagen. ellers har det mAX været 2 minutteer om dagen. tror at hun har  sovet de sidsre 3 dage og tager ordentlig revance idag! hold da fast det er skønt 

Arh hvor dejligt for dig håber det fortsætter sådan  Held og lykke med det hele søde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.