Update på :jeg er så gal!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.286 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. juli 2012

Camillos

Umiddelbart er der ikke sket så meget, jeg havde en travl dag igår hvor jeg skulle hjælpe til ved noget familie tam tam og kom først hjem igår ved midnat. 

Jeg mærkede lillepigen 1 gang igår da jeg lå helt stille og idag har jeg faktisk ikke rigtig mærket noget igen. Tror bare jeg er nødt til at vænne mig til der går meget lang tid imellem de små Puff!

Jeg har hverken klaget, Jeg gav dog den anden vagtlæge en ordentlig opsang!  eller ringet til fødegangen, for synes efterhånden jeg virker som en alt for pylret og bekymret mor

I øvrigt hvad betyder det at få kørt en strimmel? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

Clisolka

Camillos skriver:

Umiddelbart er der ikke sket så meget, jeg havde en travl dag igår hvor jeg skulle hjælpe til ved noget familie tam tam og kom først hjem igår ved midnat. 

Jeg mærkede lillepigen 1 gang igår da jeg lå helt stille og idag har jeg faktisk ikke rigtig mærket noget igen. Tror bare jeg er nødt til at vænne mig til der går meget lang tid imellem de små Puff!

Jeg har hverken klaget, Jeg gav dog den anden vagtlæge en ordentlig opsang!  eller ringet til fødegangen, for synes efterhånden jeg virker som en alt for pylret og bekymret mor

Puha godt der ikke skete noget 

At få kørt en strimmel betyder at du ligger ca. ½ times tid med en strimmel rundt om mavsen, så de kan bl.a. registrere plukveer og hjertelyd på baby  Det er det der kaldes en CTG 

Anmeld

29. juli 2012

Camillos

Babymor2010 skriver:

Puha godt der ikke skete noget 

At få kørt en strimmel betyder at du ligger ca. ½ times tid med en strimmel rundt om mavsen, så de kan bl.a. registrere plukveer og hjertelyd på baby  Det er det der kaldes en CTG 

Okay tak for det. Ja formodentlig er der ikke sket hende noget men mærker hende ikke så meget så det er en svær balancegang med hvornår man skal ringe til Fg... men venter lige et par timer idag også.. 

Tak for svar..

Anmeld

29. juli 2012

Clisolka

Camillos skriver:

Okay tak for det. Ja formodentlig er der ikke sket hende noget men mærker hende ikke så meget så det er en svær balancegang med hvornår man skal ringe til Fg... men venter lige et par timer idag også.. 

Tak for svar..

Men hvis du er nervøs, så ring til dem - hellere en gang for meget end en gang for lidt 

Anmeld

29. juli 2012

christina92

Camillos skriver:

Du er jo heldigvis van til at hun ikke er super aktiv. Så alt er sikkert helt normalt

Men du må altså ikke synes at du er en pylre mor!!!! Du mærker i forvejen ikke din datter ret meget så er du det mindste i tvivl eller utryg skal du ringe! Du må ikke føle du er til besvær for det vigtigste er at du er tryg og det ved du jo også godt

Jeg ville ikke tvivle med at ringe hvis lillepigen her var mere stille en dag! Overhovedet.

Jeg sender dig mange  og tanker og håber du er okay og føler dig rolig og tilpas med situationen. ellers skal du altså ringe.

Anmeld

29. juli 2012

Camillos

Babymor2010 skriver:

Men hvis du er nervøs, så ring til dem - hellere en gang for meget end en gang for lidt 

Ja det er jo det giver det lige et par timer..

Anmeld

29. juli 2012

Camillos

christina92 skriver:

Du er jo heldigvis van til at hun ikke er super aktiv. Så alt er sikkert helt normalt

Men du må altså ikke synes at du er en pylre mor!!!! Du mærker i forvejen ikke din datter ret meget så er du det mindste i tvivl eller utryg skal du ringe! Du må ikke føle du er til besvær for det vigtigste er at du er tryg og det ved du jo også godt

Jeg ville ikke tvivle med at ringe hvis lillepigen her var mere stille en dag! Overhovedet.

Jeg sender dig mange  og tanker og håber du er okay og føler dig rolig og tilpas med situationen. ellers skal du altså ringe.

Tak søde.. Ja jeg ved det godt.. men manden bliver ved at sige der sikkert ikke er noget galt og jeg er nødt til at slappe af.... bare irriterende han på det punkt er så rolig.. 

Anmeld

29. juli 2012

christina92

Camillos skriver:

Tak søde.. Ja jeg ved det godt.. men manden bliver ved at sige der sikkert ikke er noget galt og jeg er nødt til at slappe af.... bare irriterende han på det punkt er så rolig.. 

Det da dejligt han ikke flyver op i en spids, og straks maler fanden på væggen, meeeeen, det er dig der har prinsessen i maven og dig der kan bruge din intuition.

Er DU utryg er jeg sikker på at farmand nok skal forstå du gerne vil ringe. du kan jo altid ringe og høre hvad de tænker på FG

Anmeld

30. juli 2012

AnonymMor

Camillos skriver:

Det lyder godt har du mærket mere til hende siden ?

Anmeld

31. juli 2012

nielsen80

Har skrevet til dig før, og fulgt dig lidt på sidelinjen.

Din graviditet minder såååå meget om min mht at mærke liv. Har også en meget stille pige i maven, og en moderkage som ligger ud mod maven. Det kan være så bekymrende, da man konstant er bange for om der er noget galt. Da jeg var i uge 30 og 33 købte vi en ekstra skanning, simpelthen for at få ro....ved godt det koster lidt, men synes virkelig for mit vedkommende det har været det værd. Det gør nemlig man har lidt mere ro....måske du skulle overveje at bestille en privat skanning for at få ro?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.