Hvad hedder dit barn? Og dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2012

Rikkeas

samantha1986 skriver:

Ej det skulle du ikke have sagt. Har spist remoulade men der mistedebjeg lige lysten til det igen men ja det ligner der rigtig meget. Men føj hvor det stinker. Der er keg virkelig sart for er ved at gå til når hun har lavet sådan en ble. Og det at hun får mme hjælper bestemt ikke på lugten. 

HAHA!! Beklager virkelig at jeg talte over mig  

Ja, ej puha.. Al den lort.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

Nadia&Daniel

Rikkeas skriver:

Silja er fra den 28.10.10 Så er de jo ca jævnalderne

Altid hyggeligt

Laura kom til verden ved planlagt kejsersnit, havde først termin 02.10 med hende

Anmeld

29. juli 2012

Rikkeas

Bella89 skriver:

Det er helt ok vi får den tit hendes navn blev til januar 2009, dengang var der ikke andre der hadet hendes navn.
( udover hende self. )

Okay. Ved du om der er flere der har opkaldt deres piger efter det nu så?

Jeg gik i mødregruppe med én der fik 'oprettet' navnet: Emmelu...

Anmeld

29. juli 2012

Rikkeas

Nadia&Daniel skriver:

Altid hyggeligt

Laura kom til verden ved planlagt kejsersnit, havde først termin 02.10 med hende

jeg havde termin d. 3/11.. Hvor skægt at det lige er så tæt op af hinanden. Jeg fødte 6 dage før termin - der ville hun bare ud på almindelig vis ..

Anmeld

29. juli 2012

Rikkeas

Maja84 skriver:

Maja 27 år, fra Fredericia-sydjylland

Daniel 18 mdr- lille skat, basse, lille bas, bassemand, charmetrold

Dina 3 mdr- nuser, nusen, lille skat bette nus

Vi har rigtig mange kælenavne til vores børn, men mere sådan hyggesnak, ellers hedder de bare det de hedder i daglig tale ved ikke om du forstår hvad jeg mener

Hehe, sikke nogle søde kælenavne. Trak liige på smilebåndet dér engang.

Jamen jo, forstår dig. Jeg bruger også mange kælenavne til hende, som pus, lille skat, skat, sillemus, pulle, osv. Men det tror jeg mere eller mindre alle gør.

Dog har min kæreste kaldt hende for Mama, siden hun var 3 mdr, og jeg aner ikke hvorfor :p Men det kalder vi hende også..

Anmeld

29. juli 2012

Bella89

Rikkeas skriver:

Okay. Ved du om der er flere der har opkaldt deres piger efter det nu så?

Jeg gik i mødregruppe med én der fik 'oprettet' navnet: Emmelu...

Nej...- jeg har ikke undersøgt det siden måske man skulle prøve det ville da være sjovt at vide

Det er da ellers også et pænt navn

Anmeld

29. juli 2012

DitteFisk

Rikkeas skriver:

Hehe, her bruger vi også næsten mest Sille istedet for Silja :p Min bror spurgte mig forleden, om hvorfor jeg havde valgt Silja som hendes navn, når jeg aldrig brugte det haha

Hihi jah, det er skægt. Det spørgsmål har vi også fået x) vidste dog ikke man kunne hedde Mars.. hehehe.. 

Anmeld

29. juli 2012

Rikkeas

Bella89 skriver:

Nej...- jeg har ikke undersøgt det siden måske man skulle prøve det ville da være sjovt at vide

Det er da ellers også et pænt navn

ja, hvis det er oplyst nogle steder. det kunne da faktisk være skægt at se, om nogle også gik og var vilde med det navn udover jer  

Hehe, ja det var mega sødt det navn. Så måske det bliver populært en dag, det ved man aldrig

Anmeld

29. juli 2012

Rikkeas

Gigl skriver:

Hihi jah, det er skægt. Det spørgsmål har vi også fået x) vidste dog ikke man kunne hedde Mars.. hehehe.. 

Kan man det, eller hvad? 

Hvor sødt Men det er også særligt med kælenavne Det synes jeg ihvertfald.

Anmeld

29. juli 2012

Nadia&Daniel

Rikkeas skriver:

jeg havde termin d. 3/11.. Hvor skægt at det lige er så tæt op af hinanden. Jeg fødte 6 dage før termin - der ville hun bare ud på almindelig vis ..

Ja, så kan det næsten ikke være tættere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.