Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rikkeas skriver: Jeg er oprigtigt fra Varnæs - og Rødekro :-D Og Emilie som mellemnavn er jo klasse ;-)
Jeg er oprigtigt fra Varnæs - og Rødekro :-D
Og Emilie som mellemnavn er jo klasse ;-)
Haha, Rikke som fornavn Utroligt at der lige var så meget ens der
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rikkeas skriver: Mars Årh, hvor kært..
Mars Årh, hvor kært..
Ja, han hedder næsten mest Mars hihi
Bella89 skriver: Bella 23 år, Skælskør Anatasja 3 år. kaldt Luffe
Bella 23 år, Skælskør Anatasja 3 år. kaldt Luffe
Hvor er det et smukt navn - det var et af mine yndlings pigenavne, da jeg var barn :-) Det minder mig om den der Disney tegnefilm
Emilie Sarah, 21 år, HorsensOskar Johannes, lige knap 2, Horsens
rikkeregnbue skriver: Haha, Rikke som fornavn Utroligt at der lige var så meget ens der
Uh ja, det er da rigtigt. Fornavnet på os to - RIKKE! Jamen der kan man bare se ;-)
Maria 29 år, Odense sø
Tristan 2,5 år og Ene 15 mdr.
Rikkeas skriver: Hvor er det et smukt navn - det var et af mine yndlings pigenavne, da jeg var barn :-) Det minder mig om den der Disney tegnefilm
Gigl skriver: Ja, han hedder næsten mest Mars hihi
Hehe, her bruger vi også næsten mest Sille istedet for Silja :p Min bror spurgte mig forleden, om hvorfor jeg havde valgt Silja som hendes navn, når jeg aldrig brugte det haha
Hanne, 35 år, Odense
Morten, 15 år - Morty og Molle
Amalie, 11 år - Malie, Malle, Mulle & æslet
Mikkel, 9 år - Mulik, Mini og mikkel ræv
Rikkeas skriver: Jeg sad sådan og tænkte på, hvad hver især hedder herinde. Navn og alder - og bosted. Og hvad med dit barn ( dine børn) Navn(e), alder - og evt kælenavn? Det kunne være spændende at vide synes jeg Så jeg kan jo starte Rikke, 22 år, bor i Odense SØ Silja Emilie, 21 mdr "Sille"
Jeg sad sådan og tænkte på, hvad hver især hedder herinde. Navn og alder - og bosted.
Og hvad med dit barn ( dine børn) Navn(e), alder - og evt kælenavn? Det kunne være spændende at vide synes jeg Så jeg kan jo starte
Rikke, 22 år, bor i Odense SØ
Silja Emilie, 21 mdr "Sille"
Tascha, 22 år, Hjørring
Annastacia, 5 mrd og blir bare kaldt Annastacia
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128