Autostol - hvad gør i uden bil??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2012

Lenats31

Haha ja jeg overvejer altså også at hoppe på toget med klapvognen i stedet! Det er langt nemmere (jeg er vant til det, da jeg pendler dagligt) 

Ja lige netop. Det var også det jeg tænkte du gjorde til daglig. med så lidt brug af autostol, er dem med puden foran gode nok, hvis du skal købe en selv. Ellers lån af familie og venner.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Kofoed.

Babymor2010 skriver:

Jeg har hørt at den 9-36 ikke skulle være lige så godt som f.eks. 9-18 kg - det kunne ellers være perfekt! 

Den kan ikke vendes bagud, hvilket er bedst også for den vægt klasse, men den er ligeså god, som alle fremad vendt i mellem klasse, hvis man altså indstiller den rigtigt.

Anmeld

30. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Babymor2010 skriver:

Hvad gør i uden bil, hvor i skal ud og køre med guldklumpen? Her tænker jeg på, om i har anskaffet en autostol eller f.eks. lånt en - er det evt. muligt at låne en i Babysam?

Min kærestes papfar ønsker at tage os med i Zoo, men problemet er at vi ingen autostol har til Isabellas størrelse.... Da Isabella var nyfødt lånte vi en af min søster, men har kun brugt den en eneste gang... Det er sjældent vi har adgang til bil, så jeg er lidt for nærig til at gå ud og købe en helt ny...  Måske købe en brugt for billige penge, for chancen for at hun bliver køresyg er lig med ret høj! 

Vi har købt en Römer brugt via dba.dk

Vi får nogle gange lift af bedsteforældrene hvis vi skal noget og andre gange låner vi deres bil, så det er rart at have en liggende derhjemme

Anmeld

30. juli 2012

isabellasmor

Babymor2010 skriver:

Hvad gør i uden bil, hvor i skal ud og køre med guldklumpen? Her tænker jeg på, om i har anskaffet en autostol eller f.eks. lånt en - er det evt. muligt at låne en i Babysam?

Min kærestes papfar ønsker at tage os med i Zoo, men problemet er at vi ingen autostol har til Isabellas størrelse.... Da Isabella var nyfødt lånte vi en af min søster, men har kun brugt den en eneste gang... Det er sjældent vi har adgang til bil, så jeg er lidt for nærig til at gå ud og købe en helt ny...  Måske købe en brugt for billige penge, for chancen for at hun bliver køresyg er lig med ret høj! 

Vi har købt en brugt til at have stående til hvis nu vi skulle noget. Den kostede 200, så det er jo ikke galt  Den går så til 13 kilo, så vi snakker om om vi skal købe ny næste gang eller hvad, jeg er nemlig i gang med at tage kørerkort, og så kan det jo godt være vi får kørt lidt mere end når man ikke har  (vi kører ikke bil uden kørerkort, mener, at man nok lige en gang imellem bliver fristet og låner mors bil hvis man skal noget man før tog bus/tog for ) 

Anmeld

30. juli 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Babymor2010 skriver:

Vi har også haft lånt min søsters autostol da hun var nyfødt - og har kørt i bil med hende 2 gange.... Nu er hun 21 mrd. så det er ret sjældent at vi har adgang til bil 

Samme her. Så køb evt en brugt Autostol? Man kan også leje dem, og så skifte dem ud efterhånden som barnet vokser. 

Anmeld

30. juli 2012

Maja_4000

Vi har autostol til Caroline selvom vi ikke selv har bil - Den står som regel i mine forældres bil .. Og ellers i deres garage
Den første (0-9 kg) havde vi lånt af min kærestes fætter .. Og den hun er i nu , fik hun i dåbsgave Havde nok ikke selv brugt så mange penge på en autostol , så er rigtig glad for at hun fik den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.