Babymor2010 skriver:
Hvad gør i uden bil, hvor i skal ud og køre med guldklumpen? Her tænker jeg på, om i har anskaffet en autostol eller f.eks. lånt en - er det evt. muligt at låne en i Babysam?
Min kærestes papfar ønsker at tage os med i Zoo, men problemet er at vi ingen autostol har til Isabellas størrelse.... Da Isabella var nyfødt lånte vi en af min søster, men har kun brugt den en eneste gang... Det er sjældent vi har adgang til bil, så jeg er lidt for nærig til at gå ud og købe en helt ny...
Måske købe en brugt for billige penge, for chancen for at hun bliver køresyg er lig med ret høj!
Vi har købt en brugt til at have stående til hvis nu vi skulle noget. Den kostede 200, så det er jo ikke galt
Den går så til 13 kilo, så vi snakker om om vi skal købe ny næste gang eller hvad, jeg er nemlig i gang med at tage kørerkort, og så kan det jo godt være vi får kørt lidt mere end når man ikke har
(vi kører ikke bil uden kørerkort, mener, at man nok lige en gang imellem bliver fristet og låner mors bil hvis man skal noget man før tog bus/tog for ) 
Anmeld