Babymor2010 skriver:
Hvad gør i uden bil, hvor i skal ud og køre med guldklumpen? Her tænker jeg på, om i har anskaffet en autostol eller f.eks. lånt en - er det evt. muligt at låne en i Babysam?
Min kærestes papfar ønsker at tage os med i Zoo, men problemet er at vi ingen autostol har til Isabellas størrelse.... Da Isabella var nyfødt lånte vi en af min søster, men har kun brugt den en eneste gang... Det er sjældent vi har adgang til bil, så jeg er lidt for nærig til at gå ud og købe en helt ny...
Måske købe en brugt for billige penge, for chancen for at hun bliver køresyg er lig med ret høj!
Personligt, syntes jeg det var bedst at få anskaffet en, så man ikke står i det problem, når man så kan låne en bil eller noget. Kan sagtens forstå hvis du/i ikke vil købe en fra ny. MEN FOR GUDS SKYLD! - køb en, auto stol fra en du kender godt, noget familie eller veninder som også har børn.. bare ikke gul og gratis dba osv. Min veninde havde købt en engang, fra gul og gratis, det var en enlig far der sagde den var tip top i stand osv, og hun havde brugt den i en måneds tid ca. en dag kørte de galt, og hendes lille baby blev indlagt fordi at autostolen var i stykker, indeni.! Så selv om den er pæn uden på, ved man ikke med indeni ...
Anmeld