Selv tak for i går allesammen. Skønt at se jer igen, og dejligt at se alle de store unger (og små

.
Vi var først hjemme kl.19.10. Puha, det var en lang skøn dag (synes det er overraskende flot, at der ikke var mere hyleri blandt så mange unger). Vi var jo omkring Tine og Henrik i Hobro. Signe og Nanna sov hele vejen derhen, så de var 110% klar til at lege med Signe og Marie

Der skulle dog ikke så meget til at hyle Nanna ud af den, og prikken over i'et var, da hun fik legehus-vinduet i panden

På turen fra Hobro og hjem (1 time) sov de overhovedet ikke. Trallede lidt og Signe legede gemmer under dynen. Da de så skulle i seng herhjemme, brød helvede løs. De græd og tudede. Især Nanna, som ellers er så nem at lægge. Hun var kun rolig i mine arme, så hun faldt i søvn på mig. Det var Signe så noget misundelig over, så hun vrælede, indtil jeg fik hende overbevist om, at hvis hun lagde sig ned, så var det hendes tur bagefter
Og nu er jeg snottet og har ondt i halsen. Og med et blåt øje takket være Tynens puslebord
Spillopperne? Det er nok vores...
Mange knus Line - glæder mig til næste gang
Anmeld