rigtig mange tak...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2009

Rasmine

Tynen skriver:

Mebach skriver:

Det var fedt I kom, på trods af en helt nyfødt Nanna.
Tror ikke jeg havde kunnet overskue det, med en hold knap 2 årige OG en nyfødt.

Der skal jo heller ikke så meget til at hyle dig ud af den

Nå nej, hahhah

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2009

Louise mortil4

Mebach skriver:

Det var fedt I kom, på trods af en helt nyfødt Nanna.
Tror ikke jeg havde kunnet overskue det, med en hold knap 2 årige OG en nyfødt.

jeg er selv overrasket over hvor godt Nanna tog det at være med. Hun plejer slet ikke at sove så meget, hun plejer at tilbringe det meste af dagen på armen af mig da det er det eneste sted hun rigtig vil være. Men hun sov jo bare så dejligt.

Anmeld

11. maj 2009

Kaufie

Nej, hvor ser det bare ud til I hyggede jer MAX - alle som en - og jo flere billeder jeg ser, desto mere øv bliver jeg over at have ruget over kummen lørdag nat....

Men, der bliver forhåbentlig flere træf hen over sommeren.......

Anmeld

11. maj 2009

Tynen

Kaufie skriver:

Nej, hvor ser det bare ud til I hyggede jer MAX - alle som en - og jo flere billeder jeg ser, desto mere øv bliver jeg over at have ruget over kummen lørdag nat....

Ja, det var altså virkelig en skam at du ikke kom med...
Men så må du bare tage revanche næste gang

Anmeld

11. maj 2009

linemus

Kaufie skriver:

Ja, du manglede, Kaufi

Anmeld

11. maj 2009

linemus

Selv tak for i går allesammen. Skønt at se jer igen, og dejligt at se alle de store unger (og små.

Vi var først hjemme kl.19.10. Puha, det var en lang skøn dag (synes det er overraskende flot, at der ikke var mere hyleri blandt så mange unger). Vi var jo omkring Tine og Henrik i Hobro. Signe og Nanna sov hele vejen derhen, så de var 110% klar til at lege med Signe og Marie  Der skulle dog ikke så meget til at hyle Nanna ud af den, og prikken over i'et var, da hun fik legehus-vinduet i panden  På turen fra Hobro og hjem (1 time) sov de overhovedet ikke. Trallede lidt og Signe legede gemmer under dynen. Da de så skulle i seng herhjemme, brød helvede løs. De græd og tudede. Især Nanna, som ellers er så nem at lægge. Hun var kun rolig i mine arme, så hun faldt i søvn på mig. Det var Signe så noget misundelig over, så hun vrælede, indtil jeg fik hende overbevist om, at hvis hun lagde sig ned, så var det hendes tur bagefter

Og nu er jeg snottet og har ondt i halsen. Og med et blåt øje takket være Tynens puslebord 

Spillopperne? Det er nok vores...

Mange knus Line - glæder mig til næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.