Update - lidt billeder fra vores store dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2012

Miss BananaHammock

Muhmi skriver:

Kæmpe stort tillykke med jeres store dag Håber i havde en rigtig god dag og at den blev lige som i havde planlagt

Tak Det hele gik præcis som ønsket, så vi kunne ikke ønske mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

nielsen80

Miss BananaHammock skriver:

Tak søde - var/er også meget meget lykkelig

Jeps - MD er på fredag. Men jeg er begyndt at mærke ham meget flere gange om dagen, så er mere rolig og tænker det nok skal gå!
Gik det godt til JM idag?

Dejligt du mærker ham, det giver ro! Og selvfølgelig er alt ok.

Det gik fint ved jm, hun mærker og måler, og konklusionen er, at den lillepige er snart klar til at møde verden glæder mig bare heeelt vildt nu. Inden måneden er gået, har jeg hende i mine arme kan slet ikke fatte det.

Anmeld

1. august 2012

Miss BananaHammock

nielsen80 skriver:

Dejligt du mærker ham, det giver ro! Og selvfølgelig er alt ok.

Det gik fint ved jm, hun mærker og måler, og konklusionen er, at den lillepige er snart klar til at møde verden glæder mig bare heeelt vildt nu. Inden måneden er gået, har jeg hende i mine arme kan slet ikke fatte det.

Ihhh er så misundelig - vil også gerne have december nu! Synes det er hyggeligt at være gravid - men er godt nok også en smule utolmodig og vil bare gerne have vores lille fyr ud. Men har hørt at den sidste tid går stærkt, så skal nok bare lige nyde vores lille familie med lille elvis og tiden vi har til hinanden inden vi bliver mor og far!

Glæder mig til at se din guldklump.

Anmeld

1. august 2012

nielsen80

Ihhh er så misundelig - vil også gerne have december nu! Synes det er hyggeligt at være gravid - men er godt nok også en smule utolmodig og vil bare gerne have vores lille fyr ud. Men har hørt at den sidste tid går stærkt, så skal nok bare lige nyde vores lille familie med lille elvis og tiden vi har til hinanden inden vi bliver mor og far!

Glæder mig til at se din guldklump.

Man bliver hurtigt utålmodig, men ja synes faktisk den sidste tid er gået stærkt...dog synes de her uger op til termin lidt laaange.

Glæder mig også vildt til at møde dit lille vidunder, er I begyndt at tænke navne?

Anmeld

1. august 2012

Miss BananaHammock

nielsen80 skriver:

Man bliver hurtigt utålmodig, men ja synes faktisk den sidste tid er gået stærkt...dog synes de her uger op til termin lidt laaange.

Glæder mig også vildt til at møde dit lille vidunder, er I begyndt at tænke navne?

Nu starter jeg arbejde igen mandag også har jeg ca. 50 arbejdsdage og et par kurser også er der barsel - så det er jo ingenting. Og vi skal have bygge lidt om så der er klar til babyværelse, så tiden kommer nok til at gå rigtigt stærkt Plus har en eksamen 2 uger inden termin, så der bliver rigligt at tænke på.

En smule - men det er svært. Tror ikke jeg kan vælge et navn før jeg ser ham og hvad han er for'en

Anmeld

1. august 2012

nielsen80

Nu starter jeg arbejde igen mandag også har jeg ca. 50 arbejdsdage og et par kurser også er der barsel - så det er jo ingenting. Og vi skal have bygge lidt om så der er klar til babyværelse, så tiden kommer nok til at gå rigtigt stærkt Plus har en eksamen 2 uger inden termin, så der bliver rigligt at tænke på.

En smule - men det er svært. Tror ikke jeg kan vælge et navn før jeg ser ham og hvad han er for'en

Ja så er december lige om lidt. Husk nu at passe på dig selv søde. Det lyder som et voldsomt program.

Kan godt forstå det med navne, kan heller ikke bestemme mig.

Anmeld

19. august 2012

Lisbeth1985

Hvor ser i skønne ud:-) Tillykke søde! 

Anmeld

19. august 2012

Natascha

stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.