Update - lidt billeder fra vores store dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

B&J

hvor ser i bare dejlige ud stort tillykke med jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Miss BananaHammock

Putomanen skriver:

Hvor ser du bare smuk ud. Jeg synes på ingen måde, at du ligner en flodhest. Du ser da dejlig gravid og lykkelig ud!

Anmeld

30. juli 2012

Miss BananaHammock

Kay skriver:

nej nej nej... flodhest er ingen dårlig ting... flodheste er smukke gravide kvinder... og du ser da bare så godt ud

hehe - tak!

Anmeld

30. juli 2012

Miss BananaHammock

B&J skriver:

hvor ser i bare dejlige ud stort tillykke med jer

Tusind tak

Anmeld

30. juli 2012

HeidiØ

Miss BananaHammock skriver:

Så kom jeg endelig til en stille stund og en mulighed for at dele min glæde over vores store dag.

Vi havde en dejlig dag sammen med vores forældre og søskende. Selve vielsen var som alle rådhusvielser kort, men helt passende. Bagefter nød vi lækker mad og de andre fik en masse rødvin.

Her er et billed af os i haven bagefter og et billed af min fine ring.

Bryllupsrejsen gik til Berlin i 4 dage, hvor vi rigtig nød at være Hr. og Fru.

Tak for alle jeres input og tanker i mine andre tråde.

Stort tillykke Dejlige billeder!

Anmeld

1. august 2012

nielsen80

Havde slet ikke set din tråd. Hold nu kæft hvor ser du lykkelig ud...og du ligner på ingen måde en flodhest! Du er meget smuk gravid. og en smuk brud!

Håber alt er vel, og at I havde en fantastisk dag. og en rigtig god ferie bagefter.

Nu må det snart være tid til md ikke? Jeg skal til måske sidste jordemorbesøg i dag(38+1). Glæder mig godt nok til at se og holde den lille pige.

Anmeld

1. august 2012

Muhmi

Kæmpe stort tillykke med jeres store dag Håber i havde en rigtig god dag og at den blev lige som i havde planlagt

Anmeld

1. august 2012

Muhmi

Kæmpe stort tillykke med jeres store dag Håber i havde en rigtig god dag og at den blev lige som i havde planlagt

Anmeld

1. august 2012

Miss BananaHammock

HeidiØ skriver:

Stort tillykke Dejlige billeder!

Tak

Anmeld

1. august 2012

Miss BananaHammock

nielsen80 skriver:

Havde slet ikke set din tråd. Hold nu kæft hvor ser du lykkelig ud...og du ligner på ingen måde en flodhest! Du er meget smuk gravid. og en smuk brud!

Håber alt er vel, og at I havde en fantastisk dag. og en rigtig god ferie bagefter.

Nu må det snart være tid til md ikke? Jeg skal til måske sidste jordemorbesøg i dag(38+1). Glæder mig godt nok til at se og holde den lille pige.

Tak søde - var/er også meget meget lykkelig

Jeps - MD er på fredag. Men jeg er begyndt at mærke ham meget flere gange om dagen, så er mere rolig og tænker det nok skal gå!
Gik det godt til JM idag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.