Vi Mangler drengenavne ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2009

3rollinger

Eva skriver:

Hmm...der er jo mange skønne..mine drenge hedder: Jeppe, Bertram og Konrad og så er der jo navne som: Otto, Atrhur, Ingolf, Hubert og Osvald.
Knus Eva..som synes der er mange flere smukke drenge end pigenavne...pigenavne er jeg kun til et eneste-smiler

Eva, Jeppe og Ingolf er bare ikke skide internationalt . Denne gang er det vist dig der ikke har laest spoergsmaalet, hi hi.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2009

Christina & Liam

Hva med Liam?!

Det er internationalt

Anmeld

10. maj 2009

Mor.sander

Tillykke med den kommede familie forøgelse

Jeg har altid godt kunne lide navnede.

Sean,Timothy, Simon (det hedder min søn), Patrick, Elliot

Bud på afrikanske navne:
Mosi - African Swahili name meaning "first born child."
Dayo: African Yoruba unisex name meaning "joy arrives."

Ellers kan i kigge på www.20000-names.com/index.htm Her er der masser af navne...

Anmeld

10. maj 2009

Honningblomst

Trine Spanien skriver:

Eva skriver:

Hmm...der er jo mange skønne..mine drenge hedder: Jeppe, Bertram og Konrad og så er der jo navne som: Otto, Atrhur, Ingolf, Hubert og Osvald.
Knus Eva..som synes der er mange flere smukke drenge end pigenavne...pigenavne er jeg kun til et eneste-smiler

Eva, Jeppe og Ingolf er bare ikke skide internationalt . Denne gang er det vist dig der ikke har laest spoergsmaalet, hi hi.

Knus

Jeg skrev bare de navne jeg kunne lide...ikke en analyse af om de er internationale eller ej...det der med at de skal være det..hmm, bliver de ikke bare det hvis mennesket bag bliver??
Knus Eva.

Anmeld

10. maj 2009

KarinaIda

Noah
Linus
Loui
Jeppe
Victor
Marius
Anthon
Jacob
Marcus
Mikkel
Morten
Frederik

Ja det var de drengenavne jeg lige kunne komme på... Det var dem vi havde på tale herhjemme, indtil vi fandt ud af vi skulle have en pige dengang!! 
Vi havde bare 10 gange nemmere ved og finde drengenavne end pigenavne...

Anmeld

10. maj 2009

3rollinger

Eva skriver:

Trine Spanien skriver:

Eva skriver:

Knus

Jeg skrev bare de navne jeg kunne lide...ikke en analyse af om de er internationale eller ej...det der med at de skal være det..hmm, bliver de ikke bare det hvis mennesket bag bliver??
Knus Eva.

Hende der startede traaden bad bare om hjaelp til internationale navne. Og jeg kom lige til denne traad fra den hvor du havde stillet et sporgsmaal og de foerste svarede ikke paa det du spurgte om. Saa synes jeg bare det var meget sjovt

Anmeld

10. maj 2009

Honningblomst

Trine Spanien skriver:

Eva skriver:

Trine Spanien skriver:

Eva skriver:

Knus

Knus Eva.

Hende der startede traaden bad bare om hjaelp til internationale navne. Og jeg kom lige til denne traad fra den hvor du havde stillet et sporgsmaal og de foerste svarede ikke paa det du spurgte om. Saa synes jeg bare det var meget sjovt

hmm...der er i min verden forskel på at svare hvor længe man har været sammen med kæresten når jeg i enlig mor forum spørger om hvor længe man var sammen da man blev alene og så på om hvilke navne man mener kan bruges internationalt.
Men godt du fik rettet min fæle fejl.

Anmeld

10. maj 2009

3rollinger

Eva skriver:

Trine Spanien skriver:

Eva skriver:

Trine Spanien skriver:

Eva skriver:

Knus

Knus Eva.

hmm...der er i min verden forskel på at svare hvor længe man har været sammen med kæresten når jeg i enlig mor forum spørger om hvor længe man var sammen da man blev alene og så på om hvilke navne man mener kan bruges internationalt.
Men godt du fik luft og rettet min fæle fejl.

Jamen dog. Undskyld. Det var soerme ikke ment paa den maade. Jeg er meget ked af at jeg hev det frem.

Anmeld

11. maj 2009

Mca<3

Alexander kan jeg kun anbefale .... Det skal min søn hedde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.