Vi Mangler drengenavne ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.173 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. maj 2009

fiskeroletuegbe

Hejsa :-)

Jeg tænkte på om I kan hjælpe med at finde nogle drengenavne. Jeg er gravid for første gang og min mand og jeg er indstillede på at vores børn skal have internationale navne. Min mand er fra Nigeria og jeg er dansk, så begge sider af familien skal helst kunne udtale navnene.

Vi ved endnu ikke hvad barnets køn er, men vi håber at få det at se til scanningen den 17 juni, men nu får vi se. Vi har flere gode pigenavne, men næsten ingen drengenavne... Nogle ideer ?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
fiskeroletuegbe skriver:

Hejsa :-)

Jeg tænkte på om I kan hjælpe med at finde nogle drengenavne. Jeg er gravid for første gang og min mand og jeg er indstillede på at vores børn skal have internationale navne. Min mand er fra Nigeria og jeg er dansk, så begge sider af familien skal helst kunne udtale navnene.

Vi ved endnu ikke hvad barnets køn er, men vi håber at få det at se til scanningen den 17 juni, men nu får vi se. Vi har flere gode pigenavne, men næsten ingen drengenavne... Nogle ideer ?

Knus

Uha, der er jo mange!?
Er der nogen ønsker til navnet udover at det skal være internationalt (vil jeg også gerne mine børns navne skal)?
Længde, bogstaver, enkelt-/ dobbeltnavne?

Anmeld

10. maj 2009

fiskeroletuegbe

nej der er ikke så mange bestemte ønsker.. Vi har aftalt at barnet får et internationalt fornavn og så et nigeriansk mellemnavn.. men ellerser der ikke så mange ønsker... vi har bare flest pigenavne

Anmeld

10. maj 2009

Moderator

fiskeroletuegbe skriver:

nej der er ikke så mange bestemte ønsker.. Vi har aftalt at barnet får et internationalt fornavn og så et nigeriansk mellemnavn.. men ellerser der ikke så mange ønsker... vi har bare flest pigenavne

ok
ja,så er der lidt at vælge imellem! hmm...jeg går lige i tænkeboks lidt..så vender jeg tilbage med min top 10

Anmeld

10. maj 2009

3rollinger

Nu er min mand spanier saa vi har haft samme " problem" som dig.

De navne vi har haft i spil er Daniel (hedder vores soen), Samuel, Victor, Oscar, David, Christian, Alex, Marcus, Lucas. Saa kan jeg ikke lige komme paa flere saadan paa staaende fod

Knus
Trine

Anmeld

10. maj 2009

Moderator

ok..her kommer et par stykker, som jeg rigtig godt kan lide
1. Christian
2. Alexander
3. Daniel (hedder manden min)
4. William
5. Lucas
6. Nick

jah...det var lige dem jeg havde i hovedet

Anmeld

10. maj 2009

Millepus

Lidt flere navneideer
Christopher (Chris)
Michael ( Mike)
Jonathan (Johnny, John)
Nicholas (Nick)
William (Liam)
Jacob (Jack)
Marcus (Marc/ Mark)
Paul
Erik/ Eric
Martin
Frederick (Freddie/Fred)

Det var lige dem jeg kunne komme paa.

Jeg har selv en Christopher og en Matthew. Problemet er bare min familie har svaert ved at udtale Matthew, saa han er blevet til Ma-atju (som et nys) Ikke saa paent.

Camilla

Anmeld

10. maj 2009

louisepigen23

tillykke med det...

- Marcus (hedder min søn)
- Lucas
- William
- Noah

åhh der er jo så mange

Hvilke pigenavne har i talt om?

Anmeld

10. maj 2009

Honningblomst

Hmm...der er jo mange skønne..mine drenge hedder: Jeppe, Bertram og Konrad og så er der jo navne som: Otto, Atrhur, Ingolf, Hubert og Osvald.
Knus Eva..som synes der er mange flere smukke drenge end pigenavne...pigenavne er jeg kun til et eneste-smiler

Anmeld

10. maj 2009

Svenne

Sikke nogle smukke chokoladefarvede børn, I må få

Mine favorit drengenavne:
1. Oscar
2. Arthur
3. William
4. Samuel
5. Oliver
6. Noah
7. Mingus
8. Robert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.