Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frk.S skriver: Det tror jeg da på hun gør. Jeg tror i hvert fald på, at i griber det rigtig godt an - selvom det med garanti er hårdt.
Det tror jeg da på hun gør.
Jeg tror i hvert fald på, at i griber det rigtig godt an - selvom det med garanti er hårdt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lækkert! Lige om lidt kan du være med på: "Jamen Rose sover sådan og sådan og sådan"
Bliver dejligt!!
Frøken J. skriver: Jeg synes faktisk det er okay i forhold til de andre gange! Måske fordi de andre gange har jeg nydt at samsove med hende, men nu hun mosler sådan motorisk om natten, er det ikke til at klare, så jeg er mere opsat på, at hun skal sove selv! Heldigvis
Jeg synes faktisk det er okay i forhold til de andre gange! Måske fordi de andre gange har jeg nydt at samsove med hende, men nu hun mosler sådan motorisk om natten, er det ikke til at klare, så jeg er mere opsat på, at hun skal sove selv! Heldigvis
Det kan jeg godt forstå.
Samsovning kan være rigtig hygge - men sgu ikke når man får en hånd eller et ben i hovedet hele tiden.
Jeg sover rigtig elendigt hvis Freja sover i vores seng - for hun mosler også rundt.
rikkeregnbue skriver: Lækkert! Lige om lidt kan du være med på: "Jamen Rose sover sådan og sådan og sådan" Bliver dejligt!!
Frk.S skriver: Det kan jeg godt forstå. Samsovning kan være rigtig hygge - men sgu ikke når man får en hånd eller et ben i hovedet hele tiden. Jeg sover rigtig elendigt hvis Freja sover i vores seng - for hun mosler også rundt.
Frøken J. skriver: Tusind tak!Hey, lige om lidt har du din egen at øve på
Tusind tak!Hey, lige om lidt har du din egen at øve på
jeps...
men har tit fået den fra forældre når man kommer med gode råd... ja hvad ved du... du har jo ikke selv børn...
nej men en uddannelse på 3½ år... og snart også en lille "prøve kanin"
Det er SÅ flot det I gør og efter min mening helt rigtigt Det var sådan vi lærte min den store det og vi har haft det utrolig nemt efterfølgende Sejt gået og stort skulderklap til Roses forældre Knus Louise
Kay skriver: jeps... men har tit fået den fra forældre når man kommer med gode råd... ja hvad ved du... du har jo ikke selv børn... nej men en uddannelse på 3½ år... og snart også en lille "prøve kanin"
ESV skriver: Øh ja og det faktum at du et sammen med børn HVER dag på job.. Suk, er jo det samme som at sige en sygeplejerske ikke ved hvordan man passer en syg hvis ikke hun selv har prøvet det! Jeg ELSKER at kunne spørge om råd i Emilies institution og det jeg måske ikke syntes jeg kan bruge lader jeg da bare være med!Til TS: det er MEGA sejt gjort og i skal nok få et godt resultat hvis i bare holdet fast!! Go go go ( set et lille heppekor ind her) go go go
Øh ja og det faktum at du et sammen med børn HVER dag på job.. Suk, er jo det samme som at sige en sygeplejerske ikke ved hvordan man passer en syg hvis ikke hun selv har prøvet det! Jeg ELSKER at kunne spørge om råd i Emilies institution og det jeg måske ikke syntes jeg kan bruge lader jeg da bare være med!Til TS: det er MEGA sejt gjort og i skal nok få et godt resultat hvis i bare holdet fast!! Go go go ( set et lille heppekor ind her) go go go
lige netop... gad vide hvor mange mandlige gynekologer der får den frase??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128