Hvornår fik i lysten til nr. 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

938 visninger
19 svar
0 synes godt om
28. juli 2012

Den lykkelige

Min datter er 17 mdr og jeg vil gerne have en mere fordi jeg synes hun skal have en søskende.. men lige nu er det også det eneste jeg kan se fordelen ved.. misforstå mig ikke.. elsker min lille mus.. men har slet ikke lyst til at skulle have to nu.. men håber da følelsen kommer på et tidspunkt, for synes ikke hun skal være enebarn..
Hvornår kom jeres?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

MorDk

Vi gik igang med tankerne om PB da Bassen var 13 mdr. Og jeg blev gravid i 2. omgang!

Anmeld

28. juli 2012

Aprilmor11

Den lykkelige skriver:

Min datter er 17 mdr og jeg vil gerne have en mere fordi jeg synes hun skal have en søskende.. men lige nu er det også det eneste jeg kan se fordelen ved.. misforstå mig ikke.. elsker min lille mus.. men har slet ikke lyst til at skulle have to nu.. men håber da følelsen kommer på et tidspunkt, for synes ikke hun skal være enebarn..
Hvornår kom jeres?

Min kom i graviditeten. Og den er der stadig. Den har aldrig været forsvundet. Min søn er 14 måneder

Anmeld

28. juli 2012

Sujan

Min er 4 mdr. Og har allerede lyst til nr. 2 og nr. 3.. måske fordi hun er så lille og det tog lang tid at lave hende:-)

Men er alene så bliver ikke aktuelt lige med det samme

Anmeld

28. juli 2012

Den lykkelige

MorDk skriver:

Vi gik igang med tankerne om PB da Bassen var 13 mdr. Og jeg blev gravid i 2. omgang!

Fordi du bare havde lyst og overskud og var skruk efter en.. eller mest fordi alderen passede dig mellem de to.. jeg synes bare min datter fylder meget.. ville ikke kunne overskue to nu.. eller endnu en hård graviditet.. men har svært ved at se hvornår jeg vil kunne det..

Anmeld

28. juli 2012

B&J

daniel er snart 29mdr og ingen små baby nu...

jeg elsker børn og vil gerne have en mere bare ikke nu det bliver nok først når daniel er 4-5år for det skal jo også passe ind med alt det andet

Anmeld

28. juli 2012

LinLin

Da David var knapt 3 år, fik jeg lyst til en til. Hans far og jeg gik fra hinanden da han var knapt et år og jeg mødte min nuværende kæreste et par mdr efter...

Da Adam var 1,5 år fik jeg lyst til en tredje, selvom jeg hele tiden har sagt at to var nok Så på tirsdag starter det projekt

Anmeld

28. juli 2012

morethanperfect

Den lykkelige skriver:

Hvornår kom jeres?

Da Oscar var 13 mdr. fik vi lyst til en mere ...

Han vil være 23 mdr. når lillebror kommer til verden

Anmeld

28. juli 2012

Dittemor26

Viktor er 32 mdr og her er ikke nogen nr 2 i tankerne endnu. Vi har egentlig pladsen og økonomien og der skal også komme en mere på et tidspunkt, men vi har det helt perfekt lige nu.

Kender godt den der med "jamen det skal da snart til at være, ellers får de aldrig rigtig glæde af hinanden", men mon ikke de nok skal få masser af glæde af hinanden alligevel 

Anmeld

28. juli 2012

Troldemommi

Johanne er 10 måneder og jeg har haft lyst til nummer to i nogle måneder nu, men vi vil alligevel helst vente lidt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.