tankerne - måske gravid? :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2012

Bella89

Anonym skriver:

Jeg er 16 år ja, nej jeg er ikke klar til et barn - men bare fordi man ikke er klar til et barn betyder det ikke nødvendigvis at man skal igennem en abort!

så vil jeg da 100gange hellere bortadoptere det! 

Det ville jeg ALDRIG TILBYDE MIT BARN!!!

Jeg vil heller tage den triste beslutning og vælge det fra, når du slet ikke er klar. Vil du ikke elske, at se dit barn vokse op sammen med sin mor?! (engang når du er ældre, og har fået en uddannelse)
og ikke en eller anden falsk mor... Bare fordi du ikke var klar eller ikke kunne finde ud af og bruge kondom.

undskyld hvis jeg lyder lidt sur, men syntes du skal tænke dig om, hvad der er bedst for den.. og at du burde vente og få det væk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

Flowers

Bella89 skriver:

Det ville jeg ALDRIG TILBYDE MIT BARN!!!

Jeg vil heller tage den triste beslutning og vælge det fra, når du slet ikke er klar. Vil du ikke elske, at se dit barn vokse op sammen med sin mor?! (engang når du er ældre, og har fået en uddannelse)
og ikke en eller anden falsk mor... Bare fordi du ikke var klar eller ikke kunne finde ud af og bruge kondom.

undskyld hvis jeg lyder lidt sur, men syntes du skal tænke dig om, hvad der er bedst for den.. og at du burde vente og få det væk!

Jeg har det ligesom Bella89.

Jeg vil ikke begynde at prædke for dig, eller fortælle dig hvad du skal. Men det at gennemgå en graviditet er også en meget stor ting skal du tænke på.

En abort er svær at gennemgå, men en uønsket graviditet er heller ikke sjov, ville jeg mene. Og hvem siger, at du under graviditeten kan fortsætte din uddannelse uafbrudt?

Ydermere tænk på det barn, der vokser op uden sine rigtige forældre. No offence, folk lever et godt liv med dette, men mange føler sig heller ikke i det rigtige sted.

Anmeld

28. juli 2012

babyonboard

Hej det er ikke fordi jeg skal lyde sur, men syntes det er dybt uansvarligt at i dyrker sex uden i beskytter jer, hvis ikke i/du ønsker noget barn. og at bortadoptere det hvis det skulle vise sig at du er gravid, tror jeg slet ikke er så nemt som du får det til at lyde. Men jeg håber i vælger at besytte jer næste gang i dyrker sex, så i ikke skal stå i sådan en situatin igen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.