tankerne - måske gravid? :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

816 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg låner lige min svigerindes bruger herinde, da jeg virkelig hr brug for at lukke nogle tanker ud!

Puha, jeg ved ikke rigtigt hvor jeg skal starte ... men jeg gør da et forsøg.

Jeg var i sidste uge på ferie med min kæreste og hans forældre, hvor mig og min kæreste hyggede os rigtig meget - hvilket nok har været rigtig dumt af mig eftersom jeg stadigvæk ikke er på p-piller (grunden kan være ligegyldig!) og vi ikke brugte nogen anden form for prævention.

Jeg går nu og frygter rigtig meget at jeg er gravid, ikke fordi jeg ikke vil have børn - for det vil jeg rigtig gerne, men ikke nu! Jeg starter på efterskole om en uge det passer overhovedet ikke sammen!!

Jeg skal først have min menstruation den dag jeg starter på efterskolen og hvis ikke det er kommet den dag så går jeg i panik, det kender jeg mig selv godt nok til.

Det har været regelmæssigt siden jeg fik det, jeg har altid kunnet regne med at gå i seng aftenen før uden noget som helst og vågne på dagen og så det er kommet, og jeg håber virkelig at det også er sagen denne gang, men jeg tror bare ikke på det.. 

Min kæreste og jeg havde sex hverdag, flere gange om dagen og han kom oppe i mig hver gang, og i følge min app på min telefon har jeg haft ægløsning i den uge!! 

Og som dagene går begynder jeg virkelig at tro mere og mere på at det bliver to streger på en graviditets test og ikke blod i underbukserne jeg kommer til at se!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

JanetBJ

Pas på med at tro for meget på det, og blive "fake"-gravid på den måde ..

Tag en test om lidt tid, og hvis den så er positiv, vil jeg nok råde dig til abort - og husk at tage ppiller en anden gang ...

Anmeld

28. juli 2012

Anonym trådstarter

JanetBJ skriver:

Pas på med at tro for meget på det, og blive "fake"-gravid på den måde ..

Tag en test om lidt tid, og hvis den så er positiv, vil jeg nok råde dig til abort - og husk at tage ppiller en anden gang ...

Abort er bare ikke en mulighed for mig, jeg vil ærlig talt hellere dø end slå mit barn ihjel... 

Og det er ikke fordi jeg har glemt p-piller ... jeg må bare ikke få p-piller pga. min families sygehistorie og går og venter på tid til en undersøgelse

Anmeld

28. juli 2012

JanetBJ

Anonym skriver:

Abort er bare ikke en mulighed for mig, jeg vil ærlig talt hellere dø end slå mit barn ihjel... 

Og det er ikke fordi jeg har glemt p-piller ... jeg må bare ikke få p-piller pga. min families sygehistorie og går og venter på tid til en undersøgelse

Det kan godt være at du ikke vil - men helt ærligt ? du skal på efterskole nu her, så du er vel 16-17 år ? deromkring vil jeg gætte på ..

Er du klar på at skulle passe et barn? er du klar til at tage det ansvar der følger med det?

Anmeld

28. juli 2012

Anonym trådstarter

JanetBJ skriver:

Det kan godt være at du ikke vil - men helt ærligt ? du skal på efterskole nu her, så du er vel 16-17 år ? deromkring vil jeg gætte på ..

Er du klar på at skulle passe et barn? er du klar til at tage det ansvar der følger med det?

Jeg er 16 år ja, nej jeg er ikke klar til et barn - men bare fordi man ikke er klar til et barn betyder det ikke nødvendigvis at man skal igennem en abort!

så vil jeg da 100gange hellere bortadoptere det! 

Anmeld

28. juli 2012

Line8700

En af mine veninder troede at hun var gravid, fordi hendes mens udeblev, men det viste sig at være stress over at skulle starte på en ny uddannelse. Har også selv prøvet hvor den udeblev, pga nogle ting som skete i mit liv.

Så du skal nok ikke gå helt i panik, hvis den ikke kommer. Du kan jo også ved at "hype" dig selv sådan op blive falsk gravid. Men har du måske overvejet en fortrydelses-pille??

Anmeld

28. juli 2012

JanetBJ

Anonym skriver:

Jeg er 16 år ja, nej jeg er ikke klar til et barn - men bare fordi man ikke er klar til et barn betyder det ikke nødvendigvis at man skal igennem en abort!

Nåå ja det kan man selvfølgelig også. Lad os håbe at du ikke er gravid, så skal du ikke igennem alle de ting ..

Anmeld

28. juli 2012

Aprilmor11

Anonym skriver:

Jeg låner lige min svigerindes bruger herinde, da jeg virkelig hr brug for at lukke nogle tanker ud!

Puha, jeg ved ikke rigtigt hvor jeg skal starte ... men jeg gør da et forsøg.

Jeg var i sidste uge på ferie med min kæreste og hans forældre, hvor mig og min kæreste hyggede os rigtig meget - hvilket nok har været rigtig dumt af mig eftersom jeg stadigvæk ikke er på p-piller (grunden kan være ligegyldig!) og vi ikke brugte nogen anden form for prævention.

Jeg går nu og frygter rigtig meget at jeg er gravid, ikke fordi jeg ikke vil have børn - for det vil jeg rigtig gerne, men ikke nu! Jeg starter på efterskole om en uge det passer overhovedet ikke sammen!!

Jeg skal først have min menstruation den dag jeg starter på efterskolen og hvis ikke det er kommet den dag så går jeg i panik, det kender jeg mig selv godt nok til.

Det har været regelmæssigt siden jeg fik det, jeg har altid kunnet regne med at gå i seng aftenen før uden noget som helst og vågne på dagen og så det er kommet, og jeg håber virkelig at det også er sagen denne gang, men jeg tror bare ikke på det.. 

Min kæreste og jeg havde sex hverdag, flere gange om dagen og han kom oppe i mig hver gang, og i følge min app på min telefon har jeg haft ægløsning i den uge!! 

Og som dagene går begynder jeg virkelig at tro mere og mere på at det bliver to streger på en graviditets test og ikke blod i underbukserne jeg kommer til at se!

Du må ikke tænke for meget over det. Det kan gøre at din mens forbliver, at du får masser af symptomer. Din hjerne kan lege så meget med din krop.

Det er ikke så ansvarligt at have sex uden at bruge prævention, hvis du ikke vil have barn lige nu. Men kan se at du har svaret på den anden kommentar at abort ikke er dig.

Kan fortælle dig at jeg blev gravid som 16 årig med tvillinger og vil bestemt ikke have abort og en masse skænderier kom til. Men min familie støttede mig i mit valg. Jeg mistede dem, men har ALDRIG fortrudt mit valg om at jeg vil havev beholdt dem. ALDRIG. Og hvis du har en masse støtte fra venner og familie og selvfølgelig kæresten lige meget hvad du vælger, så synes jeg at du skal følge dit hjerte. Unge kan vværfe lige så gode forældre som dem over 20.

Men det er bare ikke druk og det vilde ungdoms liv hver weekend. Men du mister bestemt heller ikke din ungdom. Jeg håber at det hele går som i ønsker og at du ikke er gravid. Og hvis du er så håber jeg at i finder ud af i fælles skab hvad i gøre

Anmeld

28. juli 2012

Aprilmor11

Anonym skriver:

Mange som bliver gravide og gennemgår en graviditet bliver hurtigt klar. Fedt at du tænder adoption. Det kunne jeg ikke. Håber at i finder ud af det

Anmeld

28. juli 2012

AMM00

Synes ikke du skal stresse dig selv eller bilde dig ind i at du måske er gravid.. Du skal ikke tænke så meget over før du har taget en test.. Håber ikke for dig at det er en positiv test, men tag den derfra når du får taget testen og se hvad den viser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.