Jeg låner lige min svigerindes bruger herinde, da jeg virkelig hr brug for at lukke nogle tanker ud!
Puha, jeg ved ikke rigtigt hvor jeg skal starte ... men jeg gør da et forsøg.
Jeg var i sidste uge på ferie med min kæreste og hans forældre, hvor mig og min kæreste hyggede os rigtig meget - hvilket nok har været rigtig dumt af mig eftersom jeg stadigvæk ikke er på p-piller (grunden kan være ligegyldig!) og vi ikke brugte nogen anden form for prævention.
Jeg går nu og frygter rigtig meget at jeg er gravid, ikke fordi jeg ikke vil have børn - for det vil jeg rigtig gerne, men ikke nu! Jeg starter på efterskole om en uge det passer overhovedet ikke sammen!!
Jeg skal først have min menstruation den dag jeg starter på efterskolen og hvis ikke det er kommet den dag så går jeg i panik, det kender jeg mig selv godt nok til.
Det har været regelmæssigt siden jeg fik det, jeg har altid kunnet regne med at gå i seng aftenen før uden noget som helst og vågne på dagen og så det er kommet, og jeg håber virkelig at det også er sagen denne gang, men jeg tror bare ikke på det..
Min kæreste og jeg havde sex hverdag, flere gange om dagen og han kom oppe i mig hver gang, og i følge min app på min telefon har jeg haft ægløsning i den uge!!
Og som dagene går begynder jeg virkelig at tro mere og mere på at det bliver to streger på en graviditets test og ikke blod i underbukserne jeg kommer til at se!
Anmeld