Prævention..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2012

Guldimaven

Noneother skriver:

Det er dem der blev sendt på markedet først. Så bliver de "videreudviklet" og nogen nye kommer på markedet osv....

Nåårh okay. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

B&J

Guldimaven skriver:

Det sagde min kæreste også.. Men jeg er bange for at 'glemme' det i farten. 

jamen så ha altid det i skuffen.... også er det jo ikke kun dig der skal huske det men også din kæreste og ja inden han stikker den nogle steder så gummi på

Anmeld

28. juli 2012

Guldimaven

B&J skriver:

jamen så ha altid det i skuffen.... også er det jo ikke kun dig der skal huske det men også din kæreste og ja inden han stikker den nogle steder så gummi på

Ja, det rigtig.  Men tror jeg vælger mini-piller. 

Anmeld

28. juli 2012

kiwiol

Så vidt jeg ved, så findes der 2 slags mini piller. Den ene slags skal tages inden for en margin på 3 timer.

Men den anden har en margin på 12 timer. Det giver jo noget længere tid at løbe på

Anmeld

28. juli 2012

mor2011_

p sprøjte den indenholder det samme som mini pille så behøver du ikke at tænke på at de nskal tages på bestemt tidspunkt

Anmeld

28. juli 2012

Guldimaven

kiwiol skriver:

Så vidt jeg ved, så findes der 2 slags mini piller. Den ene slags skal tages inden for en margin på 3 timer.

Men den anden har en margin på 12 timer. Det giver jo noget længere tid at løbe på

Okay, det lyder da meget godt.  Så passer jeg nok bedst til den hvor der er 12 timer at løbe på!

Anmeld

28. juli 2012

Guldimaven

mor2011_ skriver:

p sprøjte den indenholder det samme som mini pille så behøver du ikke at tænke på at de nskal tages på bestemt tidspunkt

Så den må man gerne få, når man ammer?

Anmeld

28. juli 2012

morethanperfect

Guldimaven skriver:

Min søn er 8 uger gammel, på Torsdag... Derfor er det tid til 8 ugers undersøgelsen for mig, og jeg tænker så meget på det prævention..

Jeg ville aller helst, at man ikke behøves at bruge noget som helst.. Da jeg ikke ønsker hormoner i min krop! ( Er bange for ikke at kunne blive gravid når vi ønsker nummer 2.) Men sådan hænger verden jo ikke sammen.

Jeg kunne godt tænke mig mini-piller, fordi jeg ammer. Men de frarådes, da de skal tages på samme tidspunkt hver dag. Og så tilføre de jo kroppen hormoner, som jeg ikke vil have. ( Men det er fordi jeg er ret bange for at få sat en spiral op, og kan ikke lide tanken om at der skal noget fremmed arted. )

Er der nogle der har haft en god oplevelse med mini-piller?

Spiral er en fordel fordi man kan få en uden hormoner.. Men det kræver jo at jeg skal have sat den op..

Det er mit dilemma!

Så jeg vil egentlig bare hører, hvad vil du anbefale?

Det er lidt rodet, men håber i kan læse meningen i indlæget.

Jeg ville klart vælge mini piller .. Jeg fik ingen bivirkninger overhovedet  med dem .. Tog hverken på eller noget

Men ellers så brug da bare kondom  

Anmeld

28. juli 2012

Guldimaven

morethanperfect skriver:

Jeg ville klart vælge mini piller .. Jeg fik ingen bivirkninger overhovedet  med dem .. Tog hverken på eller noget

Men ellers så brug da bare kondom  

Det lyder dejligt, har nemlig lige læst at en af bivirkningerne er øget vægtstigning..  

Tror ikke kondom er en mulighed for os, da vores søn blev lavet fordi vi "glemte" kondom.. Men det er da værd at tage op til overvejelse igen.

Anmeld

28. juli 2012

morethanperfect

Guldimaven skriver:

Det lyder dejligt, har nemlig lige læst at en af bivirkningerne er øget vægtstigning..  

Tror ikke kondom er en mulighed for os, da vores søn blev lavet fordi vi "glemte" kondom.. Men det er da værd at tage op til overvejelse igen.

Nåå ja okay ..

Men jeg tog ikke på af mini piller i hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.