Hejsa.
Dette er bare et lille indlæg for at komme ud med nogle ting der virkeligt nager mig lige nu!!
I går aftes/nat blev lille-pigen passet ude hos min far og søster!! Og det er bare gået super godt. Jeg skal med toget her kl 11 ud for at hente hende, og jeg glæder mig som et lille barn.
Men byturen i går, gik ikke helt som planlagt, og jeg endte op med at kysse med en sød fyr..... Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har bare så meget kvalme over mig selv for at gøre det (og nej det er ikke tømmermænd)!! Det er første gang efter jeg fik lille-pigen at der er nogen der så meget som holder om mig!! Og hun bliver trods alt 16 mdr i dag!!
Det var måske en smule tiltrængt for lige at blive bekræftet!! Men alligevel har jeg det virkeligt dårligt med det, og jeg føler nu jeg skal ud og hente Milla-Victoria at det står skrevet over panden på mig, hvad hendes mor har lavet!!
Jeg var ikke sexuelt sammen med ham.... men føj, hvor føler jeg mig som verdens dårligste mor!! Jeg kom hjem kl 7 i morges, og havde nu en god tur, og blev lagt an på af flere fyrer!! (7 stks så vidt jeg husker). Jeg har fået 2 timers søvn, og er helt frisk..... men har ikke lavet andet end at gå og spekulere over mine handlinger

På en eller anden skør måde føler jeg at jeg har være utro!!
Er der andre der har haft det på samme måde 1. gang efter de skulle være sammen med en anden end barnets far??
Knus en trist mor, der ikke kan se sig selv i spejlet uden at tude....

Og så på mors-dag!!
Anmeld