Betynget af voldsom skyldfølelse... :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.077 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. maj 2009

Mutti2

Hejsa.

Dette er bare et lille indlæg for at komme ud med nogle ting der virkeligt nager mig lige nu!!

I går aftes/nat blev lille-pigen passet ude hos min far og søster!! Og det er bare gået super godt. Jeg skal med toget her kl 11 ud for at hente hende, og jeg glæder mig som et lille barn.

Men byturen i går, gik ikke helt som planlagt, og jeg endte op med at kysse med en sød fyr..... Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har bare så meget kvalme over mig selv for at gøre det (og nej det er ikke tømmermænd)!! Det er første gang efter jeg fik lille-pigen at der er nogen der så meget som holder om mig!! Og hun bliver trods alt 16 mdr i dag!!

Det var måske en smule tiltrængt for lige at blive bekræftet!! Men alligevel har jeg det virkeligt dårligt med det, og jeg føler nu jeg skal ud og hente Milla-Victoria at det står skrevet over panden på mig, hvad hendes mor har lavet!!
Jeg var ikke sexuelt sammen med ham.... men føj, hvor føler jeg mig som verdens dårligste mor!! Jeg kom hjem kl 7 i morges, og havde nu en god tur, og blev lagt an på af flere fyrer!! (7 stks så vidt jeg husker). Jeg har fået 2 timers søvn, og er helt frisk..... men har ikke lavet andet end at gå og spekulere over mine handlinger

På en eller anden skør måde føler jeg at jeg har være utro!!

Er der andre der har haft det på samme måde 1. gang efter de skulle være sammen med en anden end barnets far??

Knus en trist mor, der ikke kan se sig selv i spejlet uden at tude.... Og så på mors-dag!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2009

Honningblomst

Åh, søde...tror godt jeg kan følge dig, især hvis man så var lidt fuld, for så er det som om det hele ikke står så klart og ens valg bliver lidt anderledes og ikke helt ens egne...svært at forklare..
MEN, det er synd du har det sådan og endnu mere synd at du ikke bare nød det og evt også fik lidt eller meget god sex.
Du er mor, ja, men først og fremmest er du dig og det er altså en kvinde...en kvinde med lyster og behov...og selvom du er alene med et lille bar så er det sørme ok at få en masse sex og kysse alle dem du har lyst til...det gør dig jo ikke til en dårligere mor, måske tværtimod..
Men måske du skulle mødes med mænd hvor du ikke var fuld og så bare nyde at blive bekræftiget...og bare tage imod. Det er jo fordelen ved at være enlig mor...at vi stadig kan leve det sjove liv også(ikke at mødre i forhold ikke gør det, men nok ikke sjovt på dne måde her..smiler) og flirte, feste og kysse alt det vi orker.
Håber du får en god dag...og mors dag,tja...er det ikke bare en smule opreklameret...du havde din dag i går...
Knus..

Anmeld

10. maj 2009

Bubbi

Eva skriver:

Åh, søde...tror godt jeg kan følge dig, især hvis man så var lidt fuld, for så er det som om det hele ikke står så klart og ens valg bliver lidt anderledes og ikke helt ens egne...svært at forklare..
MEN, det er synd du har det sådan og endnu mere synd at du ikke bare nød det og evt også fik lidt eller meget god sex.
Du er mor, ja, men først og fremmest er du dig og det er altså en kvinde...en kvinde med lyster og behov...og selvom du er alene med et lille bar så er det sørme ok at få en masse sex og kysse alle dem du har lyst til...det gør dig jo ikke til en dårligere mor, måske tværtimod..
Men måske du skulle mødes med mænd hvor du ikke var fuld og så bare nyde at blive bekræftiget...og bare tage imod. Det er jo fordelen ved at være enlig mor...at vi stadig kan leve det sjove liv også(ikke at mødre i forhold ikke gør det, men nok ikke sjovt på dne måde her..smiler) og flirte, feste og kysse alt det vi orker.
Håber du får en god dag...og mors dag,tja...er det ikke bare en smule opreklameret...du havde din dag i går...
Knus..

Måtte bare lige sige at dette indlæg er lige i øjet. I den forstand, at du virkelig forklare at tingene er okay. Det kunne ikke være skrevet bedre.

Anmeld

12. maj 2009

Mutti2

Eva skriver:

Knus..

Hej Eva  

Tak for dit svar Jeg nåede lige at læse det inden jeg fløj ud af døren, og det gav mig en hel del at tænke over. Hvilket var posetivt. Det gav mig en helt anden synsvinkel på sagen!!
Jeg var fuld, men var jo alligevel i stand til at sige nej, til sex, derfor kunne jeg i teorien også have sagt helt nej til ham... men det gjorde jeg jo ikke!!

Ja, jeg har måske glemt mig selv lidt, efter at jeg er kommet ind i rollen som moar.... men har bare ikke haft behovet for at tænke på mig selv, hvilket jeg måske lider lidt under nu!! Jeg har i 17 mdr ikke mærket kærlighed og omsorg fra andre end min lille datter, så det at blive bekræftet på den her måde, har virkeligt gjort mig stærkere!!

Jeg har stadig fortrudt det en smule, men har i det mindste ikke så meget kvalme over mig selv. Jeg føler mig mere lækker end før (om end det er muligt  , men samtidigt væmmes jeg ved min handling. Jeg har før i tiden haft mere end rigeligt af kærester!! Og lagde hele den historie på hylden da jeg blev mor. Så det er vel en frygt for at ryge tilbage i samme mønster!!

Ikke nok med det er min egen mor, en af dem der på det sidste år, har presenteret omkring 15 - 20 nye fyrer for min søster på 11..... så det er vel også en frygt for at ende som hende!!

Ham fyren jeg kyssede med har efter-følgende spurgt mine veninders venner efter mit nr. Så noget kunne tyde på han vil mere end som sådan!! Det er egentligt lidt sødt. Men det gør også at jeg her til aften har lagt søvnløs i 3 timer..... for hvordan i alverden skulle jeg kunne se en fyr, når jeg er fuldtids mor!?? Jeg har jo ikke lyst til at de to ting skal overlappe hinanden.

Hvordan klarede du det første gang du havde en kæreste.... dermed ikke ment det bliver en kæreste!! Men hvordan får man det hele til at passe sammen?? Jeg vil ikke være en af de mødre der slæber fyrer hjem på må og få.... men vil det være forkert at få ham på besøg som ven?? Og efter hvor lang tid??

Damn der er mange spm der melder sig....

Forresten, så varmede dit indlæg!! Det faldt lige i rette jord!!

Knus Pernille

Anmeld

12. maj 2009

Mutti2

- skriver:

Kender det ikke...

MEN, så længe du ikke slæber fyre med hjem mens dit barn er deer og lign, så lev dit liv...

HUSK dig selv og nyd det...
Pas på dig selv, men lyder det også til du gjorde...

Jeg kunne aldrig finde på at slæbe fyrer med hjem for at være sammen med dem, imens Milla-Victoria er der!! Og slet ikke når det ikke er nogen jeg kender. Det skal være meget seriøs før de bliver presenteret som mors nye kæreste!! 

Men det er også bare svært at finde ud af hvor grænsen går!! Hvor længe skal man lige være kærester før man inviterer ham hjem!! Jeg sætter mit barn højere end noget som helst andet. Og hvis jeg ikke føler han skal møde hende, eller på nogen måder interessere sig for hende, kan han godt holde sig helv væk.... men hvor er det svært at få det hele til at passe sammen inde i mit lille hovede!! 

Men tak for dit indlæg. Det gjorde mig mere bevidst om at jeg har de rigtige tanker omkring det hele

Knus Pernille

Anmeld

12. maj 2009

Mutti2

Bubbi skriver:

Måtte bare lige sige at dette indlæg er lige i øjet. I den forstand, at du virkelig forklare at tingene er okay. Det kunne ikke være skrevet bedre.

Tak skal du have

Jeg skriver bare som jeg føler

Hvordan går det med mavsen`?? 

Knus Pernille

Anmeld

12. maj 2009

Plysbjørnen

Man kan altså godt være fuldtidsmor og så have en kæreste samtiddig... Til at starte med kunne han vel komme når hun er lagt i seng eller er i institution (hvis du er hjemme)... Ellers må du få hende passet en enkelt aften, så i kan hygge jer...

Anmeld

12. maj 2009

Mutti2

Trold skriver:

Man kan altså godt være fuldtidsmor og så have en kæreste samtiddig... Til at starte med kunne han vel komme når hun er lagt i seng eller er i institution (hvis du er hjemme)... Ellers må du få hende passet en enkelt aften, så i kan hygge jer...

Tak

Jeg tror bare ikke jeg ville kunne have samvittighed til at have ham på besøg og se en film eller noget når hun sover!! Men nu må vi se, hvad det bliver til  

Ha en fantastisk dag
Knus Pernille

Anmeld

12. maj 2009

Plysbjørnen

Milla-Victoria's mor skriver:

Tak

Jeg tror bare ikke jeg ville kunne have samvittighed til at have ham på besøg og se en film eller noget når hun sover!! Men nu må vi se, hvad det bliver til  

Ha en fantastisk dag
Knus Pernille

tak i lige måde...

Du skal bare passe på ikke at glemme dig selv i din iver for at være en god mor... Men ikke for det jeg forstår dig godt...

Anmeld

12. maj 2009

Lusi

Du kan sagtens være mor og have en kæreste...
Som Eva skriver, så er du også menneske og har lyster og behov, som alle andre.. Forælder som single..

Dit liv er er jo ikke ødelagt bare fordi du er blevet mor.. Tværtimod lige startet

Du skal da selvfølgelig bare lige lære med dig selv, hvad du kan og ikke kan.
Men tror du skal slappe lidt mere af!
Milla-Victoria har jo ingen idé om hvad du lavede den aften og så længe du ikke slæber den ene fyr med hjem, efter den anden, som du jo siger du aldrig kunne finde på, jamen så kan jeg virkelig ikke se problemet..
Du skal da bare hygge dig og tænk nu, hvis ham den søde fyr var den rette for dig!
Han vil jo tydeligvis se dig igen og det skal du da bare være glad for
I kan jo starte med at se hinanden uden din datter er der og hvis det går godt, kan han vel godt komme og spise mens hun er der..
Sådan stille og roligt gå frem, så hun også kan vænne sig til der er en mere lige pludselig..
Det vil være synt for jer begge, hvis du indstiller dig på at være single resten af livet, det er du ikke tjent med og er helt sikker på hun hellere vil have en glad mor med en sød kæreste, end en sur mor der er alene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.