Må liiiige vise mit nye garn :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2012

Zafir

B&J skriver:

jeg syntes det er FEDT. elsker når man ikke ligner alle andre og så en kvinde her den anden dag også med kort hår i den ene side hold nu op det så fedt ud wow altså ... fedt du tør

tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

Zafir

Phoenix skriver:

Det er måske ikke lige en frisure jeg selv ville have valgt. Men den passer jo til den 'type' du er og den er vel egentlig meget cool 

Og synes det er vildt fedt, når man ikke bare er mainstream men tør at skille sig lidt ud 

Altsåååå... sjovt nok har jeg haft stort set alle farver og sådan. men af en eller anden grund, turde jeg ikke det med hanekam/undercut og den slags, da jeg var teenager Selvom jeg havde lyst til det. Så det har også været læææænge undervejs

Anmeld

27. juli 2012

Elvers

Zafir skriver:

Jeg skal prøve at sætte det til 'pænt brug' i morgen Jeg regner faktism med at det bliver nemmere at sætte til pænt brug, end normalt. Fordi ejg altid kæmper med mine fimrehår i siderne og jeg er bare ikke 'spænder alle vegne typen' hehe

Jeg er også kun til en enkelt hårklemme i nødstilfælde... Det er da super smart at du bare har klippet dine hårproblemer væk og samtidig har fået er fed frisure

Anmeld

27. juli 2012

Zafir

Elvers skriver:

Jeg er også kun til en enkelt hårklemme i nødstilfælde... Det er da super smart at du bare har klippet dine hårproblemer væk og samtidig har fået er fed frisure

Syns jeg også Også fordi jeg bare ER langhårstypen. Jeg kan simpelthen ikke være korthåret

Men det her, giver mit lange hår lidt mere 'pift/kant' og det er nemt at vedligeholde

Anmeld

27. juli 2012

Phoenix

Zafir skriver:

Altsåååå... sjovt nok har jeg haft stort set alle farver og sådan. men af en eller anden grund, turde jeg ikke det med hanekam/undercut og den slags, da jeg var teenager Selvom jeg havde lyst til det. Så det har også været læææænge undervejs

Ja, så var det da også på tide at sprang ud i det.

Har du fået nogle reaktioner på det ? ( altså udover herinde )  

Anmeld

27. juli 2012

Zafir

Phoenix skriver:

Ja, så var det da også på tide at sprang ud i det.

Har du fået nogle reaktioner på det ? ( altså udover herinde )  

Idun: Aiiii moar!!! Du må altså ikke klippe dit hår uden jeg ved det!! - Så blir jeg forskrækket... (men nu har jeg vendet mig lidt til, det - selvom jeg stadig syntes at du er lidt underlig).

Husbonni: Syntes det er lidt 'for lidt' hvis jeg endelig skulel rode mig ud i det. (han har mohawk)... Men syntes at det er godt at jeg er glad for det. (det kan heller ikek være mere pga et mega ar jeg har i hovedbunden fra en operation jeg var igennem som 5 årig).

resten er sådan lidt: Enten opdager de det ikke, eller også sytnes de at det er mega cool, eller også er de lidt lunkne. Der er ikke nogen der som sådan har sagt: Phew føj...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.