Må liiiige vise mit nye garn :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.296 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. juli 2012

Zafir

Rimelig ærlige 'artobilleder' ;o)  (Da Idun ikke lige var mester fotograf her til aften, må man jo gøre det selv). Men måtte lige vise mit nye garn, som jeg fik min veninde til at klippe på mig den anden dag Har længe trængt til at gøre NOGET ved mine fimrehår, når jeg har hestehale/fletning/er osv... Og jeg går jo rimelig sjældent med løst hår. Dog tror jeg det bliver en del mere skønt at have løst hår, med min lille justering. I øvrigt, var mængden af hår, der blive klippet af, meget meget lille, så man kunne se at det i kanten bare er noget slidt sjask.

Så altså - det der med undercut/sidecut, som jeg ikke turde, da jeg var teenager, kunne jeg så rode mig ud i 15 år senere. Super cuuul, hvis man spørger mig selv hehe (selvom Idun og Husbonni er knap så meget fans... hehe)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

Mor til Mike

Zafir skriver:

Rimelig ærlige 'artobilleder' ;o)  (Da Idun ikke lige var mester fotograf her til aften, må man jo gøre det selv). Men måtte lige vise mit nye garn, som jeg fik min veninde til at klippe på mig den anden dag Har længe trængt til at gøre NOGET ved mine fimrehår, når jeg har hestehale/fletning/er osv... Og jeg går jo rimelig sjældent med løst hår. Dog tror jeg det bliver en del mere skønt at have løst hår, med min lille justering. I øvrigt, var mængden af hår, der blive klippet af, meget meget lille, så man kunne se at det i kanten bare er noget slidt sjask.

Så altså - det der med undercut/sidecut, som jeg ikke turde, da jeg var teenager, kunne jeg så rode mig ud i 15 år senere. Super cuuul, hvis man spørger mig selv hehe (selvom Idun og Husbonni er knap så meget fans... hehe)

Må ærlig indrømme at jeg ikke synes det er særlig pænt til kvinder, men det er nok dejligt luftigt her i sommervarmen..

Men fedt nok at du tør

Anmeld

27. juli 2012

Zafir

Sandra + Mike skriver:

Må ærlig indrømme at jeg ikke synes det er særlig pænt til kvinder, men det er nok dejligt luftigt her i sommervarmen..

Men fedt nok at du tør

Ved godt at det ikke er særlig tit at se det på damer Men jeg mener sagtens at man kan være feminin med det alligevel

Anmeld

27. juli 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Det er nu heller ikke lige min stil men kun dejligt for dig at du fik det

Anmeld

27. juli 2012

Elvers

Fedt fedt fedt!!! Jeg har også haft undercut, dog kun i den ene side, i et par år nu, og det giver så mange muligheder for forskellige udtryk og er håret løst ses det jo ikke, så man kan jo stadig være til pæn brug

Anmeld

27. juli 2012

Mor til Mike

Zafir skriver:

Ved godt at det ikke er særlig tit at se det på damer Men jeg mener sagtens at man kan være feminin med det alligevel

Hehe, du har nok ret, men de fleste kvinder man ser med det, har en tendens til også at være ret 'beton'.

Tror kun jeg har set sangeren Cassie, som faktisk er rigtig kvindet med det.

Anmeld

27. juli 2012

B&J

jeg syntes det er FEDT. elsker når man ikke ligner alle andre og så en kvinde her den anden dag også med kort hår i den ene side hold nu op det så fedt ud wow altså ... fedt du tør

Anmeld

27. juli 2012

Anja.t

Jeg synes at det er super fedt!

Så klær det dig også   Du ligner en super sej vikinge kvinde

Anmeld

27. juli 2012

Phoenix

Det er måske ikke lige en frisure jeg selv ville have valgt. Men den passer jo til den 'type' du er og den er vel egentlig meget cool 

Og synes det er vildt fedt, når man ikke bare er mainstream men tør at skille sig lidt ud 

Anmeld

27. juli 2012

Zafir

Elvers skriver:

Fedt fedt fedt!!! Jeg har også haft undercut, dog kun i den ene side, i et par år nu, og det giver så mange muligheder for forskellige udtryk og er håret løst ses det jo ikke, så man kan jo stadig være til pæn brug

Jeg skal prøve at sætte det til 'pænt brug' i morgen Jeg regner faktism med at det bliver nemmere at sætte til pænt brug, end normalt. Fordi ejg altid kæmper med mine fimrehår i siderne og jeg er bare ikke 'spænder alle vegne typen' hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.