Ja, det her bliver muligvis noget rod. Men sidder her, og kan ikke finde ud af hvad der er bedst..
- men lad være med at hæng mig op i noget af det, det eneste jeg har brug for nu, er et svar ..
Jeg har verdens dejligste dreng. Han har en far, som jeg bare ikke kan få til at se ham. Jeg har gjort alt. Siden jeg fandt ud af at jeg var gravid, har jeg bøvlet med ham. I starten ville han gerne, lige indtil uge 13 eller 14. Siden dengang har han givet trudsler, med at enten skulle jeg søge om en sen abort ellers skulle jeg føde et dødfødt barn - altså sådanne trudsler. Ved muligvis godt at det bare er ord, for at ramme mig - MEN jeg er ikke god til at høre sådanne ting...
Men.. Jeg fik en kæreste da jeg var gravid med Mikkas.
Han stod der, fra dag 1. Han var med til indkøb, scanninger, jordemoder besøg, lægetjæk - ja han var endda også med til fødslen.
Men stadig har jeg prøvet at få mikkas's far, "L" til at se ham. Jeg har gjort alt. Jeg har prøvet ligeså stille, jeg har prøvet hårdt, jeg har snakket med ham, jeg har skrevet breve, sms'er ... Jeg har prøvet alt...
Nu har jeg bare lyst til at give op ... MEN HAN ER FAREN TIL MIT BARN? Jeg ønsker ikke at Mikkas skal vokse op uden en far. Jeg ønsker at han skal have sin far. For hans far er sku i bund og grund en dejlig fyr, på trods af det som er sket. Han har ikke set ham endnu.
Han har ikke set hans smukke dejlige blå øjne, som han har fra sin far..
Hans dejlige tykke kinder. Hans dejlige personlighed. Hans mest perfekte måde at smile på. Hans dejlige stritøre.
HVORFOR VIL HAN GÅ GLIP AF HAM ??

Jeg kan ikke forstå det. Jeg vil ikke engang gå glip af Mikkas i et minut. Men han vælger simpelthen at gå glip af hele hans liv??
- Har prøvet at forklare at han har den dejligste, smukkeste, mest vidunderlige dreng på jorden.
- Jeg sidder bare nu og er klar på at smide det hele på jorden, for jeg kan ikke mere. Det sidstee 1 ½ år ca har jeg prøvet. Ikke engang hans familie gider svare mig.
Før jeg blev gravid var vi kærester i næsten 2 år. Jeg har intet gjort dem, og i første omgang var Mikkas ønsket af dem også - det var i bund og grund også derfor jeg tog det valg om at beholde Mikkas. For dengang var vi mig og "L" om det. og svigermor og svigerfar og ja hele familien var klar til at bakke op om det lille vidunder som gemte sig i maven på mig ....
Men jeg ved ikke om jeg bare skal lade ham være? Jeg er så ked af at mit barn ikke kan få sin far? HVAD ER JEG DA FOR EN DÅRLIG MOR... Hvorfor kan jeg ikke give mit barn sin far? Der må da være noget jeg kan gøre?? Jeg må da kunne sige noget? ET eller andet.....
Nogen som har idéer? Jeg vil gøre alt.

sorry for det lange indlæg ... Men jeg har brug for hjælpen