Jamen, så ses vi jo imorgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. maj 2009

ivfmarie

En del af os, i hvert fald.

Nu vil jeg pakke det sidste ragelse, og så vil jeg hoppe i seng. Jeg skulle jo gerne nå at have skønhedsøvnen, så jeg kan fremstå som en overskudsagtig cornflækker-mor i morgen

Marie - der jo godt ved at selvom jeg sov i hundrede år ville det jo aldrig ende med cornflæks og overskud... Ikke med de børn i hvertfald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2009

Tynen

Sov godt, mormor!
Glæder mig til at se hvad morgendagen bringer!

Anmeld

9. maj 2009

Nadi

Sov godt!!

Ihh hvor jeg GLÆDER mig til imorgen

Anmeld

9. maj 2009

Loggidut

Du ivf...hvad tid duller du afsted?

Anmeld

10. maj 2009

linemus

Vi ses!!

Hvis du kan bruge mig, Loggi, så er planen at køre kl.8, meeeen.... nu kender jeg jo mig selv.... men jeg håber stadig...

Anmeld

10. maj 2009

ka li ja

jubii nu går jeg i bad, og så kører vi forhåbentlig når jeg er færdig.. hvis arthur er stået op!!!
vi ses snart tøser!!!

Anmeld

10. maj 2009

Tynen

Okay!
Vi er så lige stået op
Og Stella er allerede i gang med at organisere rod all over... SKYND JER!! Bare så I kan se at jeg rent faktisk godt kan rydde op....

Anmeld

10. maj 2009

Rasmine

Tynen skriver:

Okay!
Vi er så lige stået op
Og Stella er allerede i gang med at organisere rod all over... SKYND JER!! Bare så I kan se at jeg rent faktisk godt kan rydde op....

Spasser

Anmeld

10. maj 2009

Kaufie

Eeeeeijjjjj I damer - det er bare så øv at vi ikke er friske her i huset!!!

Der er dog ikke mere , men jeg føler mig som en våd vaskeklud.....

Det er underligt jeg nu har haft -syge 3 gange på 3 mdr - det er ellers flere ÅR siden jeg har haft sådan noget sidst - og så var der gerne gået en sjov aften forud.....

Håber I har en rigtig dejlig dag i det Viborggensiske - og fik organiseret noget rugbrød, så I ikke skal spise pålæg med pålæg....

Mette vaskeklud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.