blev sku lidt harm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. maj 2009

bette

ringede min veninde op for at forhøre mig om børnehaverne heromkring.. og vi snakkede lidt frem og tilbage..
og vi kom så til at snakke om at hun ikke brød sig om dp.... og sagde så at det var jo helt fint... alle er jo ikke ens...
ej men hun kunne ikke have at der beskidt og hvis der blev røget i hjemmet osv (det med røgen giver jeg hende bestemt ret I)

så nævte hun engang hun var med hjemme ved mikkels dp som jeg jo er såååå super glad for.. og hun sagde så at der ville hun aldrig nogensinde sætte hendes barn til at blive passet.. spurgte så hvorfor ikke.... og dertil svarede hun ej deres toilet var beskidt og de har dyr.. du ved alle de hår og alt det er altså ulækkert når børnene ligger på gulvet.. og ej synes virkelig ikke det var et rent hjem osv osv..

beæv faktisk temmelig støt af det.. jeg synes jo netop det er kanon at de har dyr så mikkel lære at omgåes dyr på en god måde.. og desuden ryger de bestemt ikke og heller ik deres venner..
synes sku ikke det er beskidt der.. det er da som en hver andens hjem.

tror det bunder i at hun selv har dårligt immunforsvar... men derfor behøver hun da ikke sige sådan om mikkels dp... som hun jo godt ved jeg eeeelsker..

men nå men fuck det.. skulle bare lige ud med det.. blev bare temmelig sur over sådan en udmelding

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2009

ivfmarie

Baaahhh! Never mind hende!
Hvis man har dyr er der mere støvet, ingen tvivl om det. Men jeg er sikker på at det er med til at hærde ungernes immunforsvar. Ihvertfald giver det ingerne et godt forhold til dyr, og til at tage ansvar overfor levende væsner. Og hva betyder lidt hår og snavs så???

Marie med dyr og beskidt hjem - og to sunde børn!

Anmeld

9. maj 2009

Loggidut

Søde Bette, der findes de der folk som aldrig lære at tænke før de taler...Hun tænker kun på hvordan hendes indtryk har været, ikke at sekund spekulere hun over at hun rammer dig...de folk kan man bare blive nød til at tackle igen og igen!
Det er så skide irreterende, for du er jo glad for det sted!

og jeg giver dig ret, hellere et hjem med nusseri og dyr, end et totalt clean hjem, for et clean hjem afspejler jo ikke at der er hjerterum til børn!

Så tro på det du mener er det rigtige!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.