Verdens bedste vandfaste mascara?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

Solstrålebørn

MaybeBaby skriver:

Ja hvad ligner det ikke at fortælle os andre om det (så os uden ring kan få lov til at opleve glæden ved et giftermål igennem hende!) DYBT skuffet

Enig... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

HeidiØ

MaybeBaby skriver:

Tror du du slipper så let? Var han nede på knæ? Må jeg se kjolen og og og
Og trommehvirvel tak.... Helena Rubinstein: Lash Queen Feline Black Waterproof. Ikke nok med at det er verdens mest fantastiske børste og mascara generelt OG at den er idiotsikker at lægge på (men øv dig alligevel) men jeg havde den på da jeg dykkede i Egypten. Need I say more?

Hihi! JA DA! 7/5-11 i sommerhus med HELE min mors side af familien under middagen med specialdesignet halskæde med navne!

Kjolen kan du se når det er ovre hihi! Ellers må du komme og besøge mig, så skal jeg nok vise den (husk at ta Tristanfisen med)

TAK! Den er hermed nedskrevet, nu der ligefrem er en mere der anbefaler OG du har dykket med den! Så burde den holde til en tale eller 14

Anmeld

26. juli 2012

HeidiØ

MaybeBaby skriver:

http://www.matas.dk/helena-rubinstein/kvinde/makeu p/oejne/mascara?gclid=CJSpoYmCuLECFRMgtAodMnMA4g

det sidste på øverste række

Tak sveske!  Du' en knag!

Anmeld

26. juli 2012

HeidiØ

Solstrålebørn skriver:

Anede ikke en disse om at du skulle giftes... 

Kan ikke lige anbefale en vandfast mascara... 

Ej, det er simpelthen osse for råddent jeg intet har skrevet om det Skrev da vi blev forlovet? hihi!

Anmeld

26. juli 2012

HeidiØ

MaybeBaby skriver:

Ja hvad ligner det ikke at fortælle os andre om det (så os uden ring kan få lov til at opleve glæden ved et giftermål igennem hende!) DYBT skuffet

aaarh men for HULEN! Laver snart en update så og LOOOOVEr masser af billeder.. Janne/Rosemor/Frøken J skal jo passe William imens hihi

Anmeld

26. juli 2012

MaybeBaby

HeidiØ skriver:

Hihi! JA DA! 7/5-11 i sommerhus med HELE min mors side af familien under middagen med specialdesignet halskæde med navne!

Kjolen kan du se når det er ovre hihi! Ellers må du komme og besøge mig, så skal jeg nok vise den (husk at ta Tristanfisen med)

TAK! Den er hermed nedskrevet, nu der ligefrem er en mere der anbefaler OG du har dykket med den! Så burde den holde til en tale eller 14

Åh havde jeg bare boet tættere på, havde jeg lagt makeuppen ganske gratis på den store dag. Ih, hvor er det fedt! Stort tillykke søde Heidi!

Anmeld

26. juli 2012

Solstrålebørn

HeidiØ skriver:

Ej, det er simpelthen osse for råddent jeg intet har skrevet om det Skrev da vi blev forlovet? hihi!

Hmm.... Tror ski ikke jeg har set det... Er jo ikke så meget på det der baby.dk der... 

Anmeld

26. juli 2012

HeidiØ

MaybeBaby skriver:

Åh havde jeg bare boet tættere på, havde jeg lagt makeuppen ganske gratis på den store dag. Ih, hvor er det fedt! Stort tillykke søde Heidi!

Tak søde! Glæder mig!

Anmeld

26. juli 2012

HeidiØ

Solstrålebørn skriver:

Hmm.... Tror ski ikke jeg har set det... Er jo ikke så meget på det der baby.dk der... 

Nemlig! Men face, kan du følge på så

Anmeld

26. juli 2012

Solstrålebørn

HeidiØ skriver:

Nemlig! Men face, kan du følge på så

Hehe det er jeg ski ligeså dårlig til... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.