Verdens bedste vandfaste mascara?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.277 visninger
21 svar
0 synes godt om
26. juli 2012

HeidiØ

Hvilken en er det?

Skal giftes 1/9, formoder vandfast skal til Frisøren jeg skal til er øko ogg har åbenbart derfor ingen vandfast. Så den vil jeg medbringe selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

MaybeBaby

HeidiØ skriver:

Hvilken en er det?

Skal giftes 1/9, formoder vandfast skal til Frisøren jeg skal til er øko ogg har åbenbart derfor ingen vandfast. Så den vil jeg medbringe selv

Ja undskyld mig, men vidste jeg godt dette?! det synes jeg ikke umiddelbart. Fortæl lige det heeeele! Og så skal jeg som arbejder med det fortælle hvilken der er bedst (ps. Er det mest fylde du går efter, da aaaaalt for meget længde går mod brillerne eller hvordan ?

Anmeld

26. juli 2012

HeidiØ

MaybeBaby skriver:

Ja undskyld mig, men vidste jeg godt dette?! det synes jeg ikke umiddelbart. Fortæl lige det heeeele! Og så skal jeg som arbejder med det fortælle hvilken der er bedst (ps. Er det mest fylde du går efter, da aaaaalt for meget længde går mod brillerne eller hvordan ?

Næææ måske vidste du det ikke Mette Har faktisk heller intet skrevet på face.. ! :/

Men anyways. JO JO du, vi gifter os 70 pers, kæmpe fest. Har fundet kjole.. Ih altså, jeg glæder mig frygtlig meget!

Ooh, har INGEN forstand på det. Men kommer nok til at ha briller på, så kan du arb dig ud fra det hehe!

Anmeld

26. juli 2012

MaybeBaby

HeidiØ skriver:

Næææ måske vidste du det ikke Mette Har faktisk heller intet skrevet på face.. ! :/

Men anyways. JO JO du, vi gifter os 70 pers, kæmpe fest. Har fundet kjole.. Ih altså, jeg glæder mig frygtlig meget!

Ooh, har INGEN forstand på det. Men kommer nok til at ha briller på, så kan du arb dig ud fra det hehe!

Tror du du slipper så let? Var han nede på knæ? Må jeg se kjolen og og og
Og trommehvirvel tak.... Helena Rubinstein: Lash Queen Feline Black Waterproof. Ikke nok med at det er verdens mest fantastiske børste og mascara generelt OG at den er idiotsikker at lægge på (men øv dig alligevel) men jeg havde den på da jeg dykkede i Egypten. Need I say more?

Anmeld

26. juli 2012

MorAnna.

MaybeBaby skriver:

Tror du du slipper så let? Var han nede på knæ? Må jeg se kjolen og og og
Og trommehvirvel tak.... Helena Rubinstein: Lash Queen Feline Black Waterproof. Ikke nok med at det er verdens mest fantastiske børste og mascara generelt OG at den er idiotsikker at lægge på (men øv dig alligevel) men jeg havde den på da jeg dykkede i Egypten. Need I say more?

Det var lige den jeg også ville anbefale. Den er bare super god!

Anmeld

26. juli 2012

MaybeBaby

MorAnna. skriver:

Det var lige den jeg også ville anbefale. Den er bare super god!

Nemlig! Man får bare meget kvalitet for pengene! Det skal også bare fungere, når den i butikkerne koster i nærheden af de 250!

Anmeld

26. juli 2012

MorAnna.

MaybeBaby skriver:

Nemlig! Man får bare meget kvalitet for pengene! Det skal også bare fungere, når den i butikkerne koster i nærheden af de 250!

Ja, den er fantastisk! Ja, det er mange penge, men bestemt pengene værd!

Anmeld

26. juli 2012

MaybeBaby

HeidiØ skriver:

Hvilken en er det?

http://www.matas.dk/helena-rubinstein/kvinde/makeu p/oejne/mascara?gclid=CJSpoYmCuLECFRMgtAodMnMA4g

det sidste på øverste række

Anmeld

26. juli 2012

Solstrålebørn

HeidiØ skriver:

Hvilken en er det?

Anede ikke en disse om at du skulle giftes... 

Kan ikke lige anbefale en vandfast mascara... 

Anmeld

26. juli 2012

MaybeBaby

Solstrålebørn skriver:

Anede ikke en disse om at du skulle giftes... 

Kan ikke lige anbefale en vandfast mascara... 

Ja hvad ligner det ikke at fortælle os andre om det (så os uden ring kan få lov til at opleve glæden ved et giftermål igennem hende!) DYBT skuffet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.