Skrøne?? Zoneterapi og fødsel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2012

babymus77

Mor til Liva skriver:

Jeg fiknzoneterapi fredag eftermiddag og fik veer fredag aften... Dog havde jeg haft veer i løbet af dagen som bare var gået lidt i sig selv...

Okay det lyder super:-) Nu prøver jeg;-) Kan jo heldigvis ikke skade;-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

Mor til L&S

babymus77 skriver:

Okay det lyder super:-) Nu prøver jeg;-) Kan jo heldigvis ikke skade;-) 

Fik faktisk veer 1 time efter....

Min JM sagde efter fødslen at hvis mam får zoneterapi for at sætte gang i fødslen, skal man være OBS på at hvis kroppen ikk er helt klar, så kan det gøre forløbet længere...

Anmeld

27. juli 2012

babymus77

Mor til Liva skriver:

Fik faktisk veer 1 time efter....

Min JM sagde efter fødslen at hvis mam får zoneterapi for at sætte gang i fødslen, skal man være OBS på at hvis kroppen ikk er helt klar, så kan det gøre forløbet længere...

Ja kunne jeg godt forestille mig..., hun sagde sidst, at jeg ikke gik ret længe da han står meget meget langt nede.... Og da det er 3 gang kunne det desværre gå i gang et par gange inden det virkelig sparkertørv:-) Så tror med alle de plukkeveer er jeg mere end klar;-)) 

Anmeld

27. juli 2012

Mor til L&S

babymus77 skriver:

Ja kunne jeg godt forestille mig..., hun sagde sidst, at jeg ikke gik ret længe da han står meget meget langt nede.... Og da det er 3 gang kunne det desværre gå i gang et par gange inden det virkelig sparkertørv:-) Så tror med alle de plukkeveer er jeg mere end klar;-)) 

Håber du snart får din basse i armene

Anmeld

27. juli 2012

norenberg

Hos mig var det spild af penge fik 3 behandlinger ingen virkning han kom først til verden da sygehuset satte mig i gang....

Anmeld

27. juli 2012

babymus77

norenberg skriver:

Hos mig var det spild af penge fik 3 behandlinger ingen virkning han kom først til verden da sygehuset satte mig i gang....

Jaa hehe tænker også lidt at vores sønnemand først kommer når hele piv tøjet er sat i værk hehe:-) mine fødder hænder og lænd er ved at være belastet så om ikke andet så kan det måske lindre lidt der:-) Tror også først bette manden kommer når de begynder næste uge:-) hvor stor endte jeres med at blive så?? 

Anmeld

27. juli 2012

malo

babymus77 skriver:

Hej alle i fantastiske mennesker på baby.dkJeg havde termin tirsdag d 24/7-2012... Jeg har max ondt i mine hænder, fødder, lænd osv... Er mest til naturen går Sin gang, og derfor håber jeg, at jeg går i fødsel af mig selv Jeg har læst på nettet, at zoneterapi giver velvære, og for nogle der er modne nok, kan hjælpe naturen lidt i gang..... Er der nogen som har gode erfaringer med det????? Mange sommer hilsner Anne 

Min nabo har god erfaring med zoneterapi, hun fødte natten efter... så du må give det et forsøg - lidt velvære er da heller ikke helt af vejen, selvom jeg godt kan forstå at du gerne vil føde nu.

Pøj pøj

Anmeld

27. juli 2012

GønskE

Min bonus mor fik det to uger før termin, for at få fødselen igang, og hun fik veer om natten efter hun blev trykket under fødderne

Anmeld

27. juli 2012

babymus77

malo skriver:

Min nabo har god erfaring med zoneterapi, hun fødte natten efter... så du må give det et forsøg - lidt velvære er da heller ikke helt af vejen, selvom jeg godt kan forstå at du gerne vil føde nu.

Pøj pøj

Er lige kommet hjem, og hvor var det dejligt;-) Mine hævede fødder har det meget bedre;-) Flere plukkeveer så omikke andet, så var det total forkælelse;-) For krop og sjæl

Anmeld

27. juli 2012

babymus77

GønskE skriver:

Min bonus mor fik det to uger før termin, for at få fødselen igang, og hun fik veer om natten efter hun blev trykket under fødderne

Ihh lyder dejligt;-) Om ikke andet så var det super dejligt;-) Skønt!!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.