Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle i fantastiske mennesker på baby.dkJeg havde termin tirsdag d 24/7-2012... Jeg har max ondt i mine hænder, fødder, lænd osv... Er mest til naturen går Sin gang, og derfor håber jeg, at jeg går i fødsel af mig selv Jeg har læst på nettet, at zoneterapi giver velvære, og for nogle der er modne nok, kan hjælpe naturen lidt i gang..... Er der nogen som har gode erfaringer med det????? Mange sommer hilsner Anne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ingen der har prøvet at fødslen er gået i gang efter zoneterapi???
Maise86 skriver: Det havde desværre ingen effekt på mig :-(
Det havde desværre ingen effekt på mig :-(
Okay:-) tusinde tak fordi du svarede;-) Om ikke andet kan
Det måske hjælpe på mine hævede fødder:-D
babymus77 skriver: Okay:-) tusinde tak fordi du svarede;-) Om ikke andet kan Det måske hjælpe på mine hævede fødder:-D
Jeg har termin 13.januar og det er hundrede p sikkert, at hvis lillefisen ikke er ude d.14., så ligger jeg klar på briksen! Om ikke andet så for velværets skyld - og så er det et uskadeligt forsøg
lotchen skriver: Jeg har termin 13.januar og det er hundrede p sikkert, at hvis lillefisen ikke er ude d.14., så ligger jeg klar på briksen! Om ikke andet så for velværets skyld - og så er det et uskadeligt forsøg
Ihh hvor spændende:-) er vildt spændt på om det virker ;-)
babymus77 skriver: Hej alle i fantastiske mennesker på baby.dkJeg havde termin tirsdag d 24/7-2012... Jeg har max ondt i mine hænder, fødder, lænd osv... Er mest til naturen går Sin gang, og derfor håber jeg, at jeg går i fødsel af mig selv Jeg har læst på nettet, at zoneterapi giver velvære, og for nogle der er modne nok, kan hjælpe naturen lidt i gang..... Er der nogen som har gode erfaringer med det????? Mange sommer hilsner Anne
Har ikke selv født endnu, så har ikke erfaringer at give i forhold til fødsel.. Men min svigermor kan zoneterapi og det er SÅ lækkert på de hævede fødder. Har ikke hørt om at det kan sætte fødslen i gang, men at det kan smertelindre eller smertedække.. Så svigermor skal helt sikkert med til fødsel
crille skriver: Har ikke selv født endnu, så har ikke erfaringer at give i forhold til fødsel.. Men min svigermor kan zoneterapi og det er SÅ lækkert på de hævede fødder. Har ikke hørt om at det kan sætte fødslen i gang, men at det kan smertelindre eller smertedække.. Så svigermor skal helt sikkert med til fødsel
Ja så om ikke andet så kan mine fødder da få lidt til at lindre;-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128