Skrøne?? Zoneterapi og fødsel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.878 visninger
20 svar
0 synes godt om
26. juli 2012

babymus77

Hej alle i fantastiske mennesker på baby.dkJeg havde termin tirsdag d 24/7-2012... Jeg har max ondt i mine hænder, fødder, lænd osv... Er mest til naturen går Sin gang, og derfor håber jeg, at jeg går i fødsel af mig selv Jeg har læst på nettet, at zoneterapi giver velvære, og for nogle der er modne nok, kan hjælpe naturen lidt i gang..... Er der nogen som har gode erfaringer med det????? Mange sommer hilsner Anne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

babymus77

Ingen der har prøvet at fødslen er gået i gang efter zoneterapi???

Anmeld

26. juli 2012

Maise86

Det havde desværre ingen effekt på mig :-(

Anmeld

26. juli 2012

babymus77

Maise86 skriver:

Det havde desværre ingen effekt på mig :-(

Okay:-) tusinde tak fordi du svarede;-) Om ikke andet kan

Det måske hjælpe på mine hævede fødder:-D

Anmeld

26. juli 2012

Maise86

babymus77 skriver:

Okay:-) tusinde tak fordi du svarede;-) Om ikke andet kan

Det måske hjælpe på mine hævede fødder:-D

Alt andet lige så er det i hvert fald rart

Held og lykke med det hele!

Anmeld

26. juli 2012

klmf

Jeg har termin 13.januar og det er hundrede p sikkert, at hvis lillefisen ikke er ude d.14., så ligger jeg klar på briksen! Om ikke andet så for velværets skyld - og så er det et uskadeligt forsøg

Anmeld

26. juli 2012

babymus77

lotchen skriver:

Jeg har termin 13.januar og det er hundrede p sikkert, at hvis lillefisen ikke er ude d.14., så ligger jeg klar på briksen! Om ikke andet så for velværets skyld - og så er det et uskadeligt forsøg

Ihh hvor spændende:-) er vildt spændt på om det virker ;-)

Anmeld

26. juli 2012

Mor til L&S

babymus77 skriver:

Hej alle i fantastiske mennesker på baby.dkJeg havde termin tirsdag d 24/7-2012... Jeg har max ondt i mine hænder, fødder, lænd osv... Er mest til naturen går Sin gang, og derfor håber jeg, at jeg går i fødsel af mig selv Jeg har læst på nettet, at zoneterapi giver velvære, og for nogle der er modne nok, kan hjælpe naturen lidt i gang..... Er der nogen som har gode erfaringer med det????? Mange sommer hilsner Anne 

Jeg fiknzoneterapi fredag eftermiddag og fik veer fredag aften... Dog havde jeg haft veer i løbet af dagen som bare var gået lidt i sig selv...

Anmeld

26. juli 2012

crille

Har ikke selv født endnu, så har ikke erfaringer at give i forhold til fødsel.. Men min svigermor kan zoneterapi og det er SÅ lækkert på de hævede fødder. Har ikke hørt om at det kan sætte fødslen i gang, men at det kan smertelindre eller smertedække.. Så svigermor skal helt sikkert med til fødsel

Anmeld

27. juli 2012

babymus77

crille skriver:

Har ikke selv født endnu, så har ikke erfaringer at give i forhold til fødsel.. Men min svigermor kan zoneterapi og det er SÅ lækkert på de hævede fødder. Har ikke hørt om at det kan sætte fødslen i gang, men at det kan smertelindre eller smertedække.. Så svigermor skal helt sikkert med til fødsel

Ja så om ikke andet så kan mine fødder da få lidt til at lindre;-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.