Skal fyren vide der bliver foretaget abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

Muhmi

Loa skriver:

Det er også lidt det jeg tænker... Selvom jeg samtidig syntes det er lidt synd at han skal være uviden om hvad der rent faktisk sker...

Og udover at jeg tager dyb afstand fra at hun overhovedet har sat sig selv i den situation......

Præcis... Det er simpelthen for dumt og umodent... Man bruger altså ikke abort som prævention!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

Loa

Muhmi skriver:

Præcis... Det er simpelthen for dumt og umodent... Man bruger altså ikke abort som prævention!

Præcis!

Men nu er hun i forvejen så snot forkælet og gør præcis hvad der passer hende, så tror sgu ikke engang hun har fået så meget som en løftet pegefinger af sine forældre

Anmeld

26. juli 2012

AnonymMor

Loa skriver:

Ja jeg var egentlig bare nysgerrig efter jeres mening.

Min mands lillesøster (19) har været kærester med en fyr on/off i 2 år, de er så ikke sammen længere, men "hygger" sig åbenbart stadig sammen.
Hun har så droppet sine p-piller fordi hun syntes hun tog på af dem, og hun ville gerne tabe sig. ()
De har så ikke ment det var nødvendigt at beskytte sig. (Åbenbart) Og nu er hun så gravid. Han ved ikke noget om det, og hun har bestilt tid til abort.
Hun har (i stor grad, i samråd med hendes meget dominerende mor) besluttet at han ikke skal vide noget, da det jo alligevel ikke ændre det valg hun har taget.

Jeg syntes, udover det er så langt ude at de/hun er endt i denne situation, faktisk det er lidt strengt ikke at informere ham om det. Og så igen er jeg lidt splittet, hvis det ikke ændre hendes valg, har han så brug for at vide det?

Ja hvad er jeres holdning?

Jeg syntes helt klart han fortjener at vide det  Der skal to til tango så uanset om hun vil det eller ej så er han stadig med i det og sys det er egoistisk ikke at fortælle ham noget 

Jeg havede helt klart sagt det hvis det var mig, da jeg synes det er det mindste man kan gøre i sådan en sitiuation

Anmeld

26. juli 2012

tulle09

Han skal da helt klart vide det. Det har han da ret til... Og HALLO undskyld mig men hvis hun har droppet p-piller og andet beskyttelse er det måske også lidt forkert hun har jo nærmest vidst denne dag ville komme hvor hun ville blive gravid når hun ikk gjorde noget for ikk at blive det, så syntes måske det til grin at fjerne noget hun nærmest selv har "bedt" om....

Anmeld

26. juli 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Loa skriver:

Min mands lillesøster (19) har været kærester med en fyr on/off i 2 år, de er så ikke sammen længere, men "hygger" sig åbenbart stadig sammen.
Hun har så droppet sine p-piller fordi hun syntes hun tog på af dem, og hun ville gerne tabe sig. ()
De har så ikke ment det var nødvendigt at beskytte sig. (Åbenbart) Og nu er hun så gravid. Han ved ikke noget om det, og hun har bestilt tid til abort.
Hun har (i stor grad, i samråd med hendes meget dominerende mor) besluttet at han ikke skal vide noget, da det jo alligevel ikke ændre det valg hun har taget.

Jeg syntes, udover det er så langt ude at de/hun er endt i denne situation, faktisk det er lidt strengt ikke at informere ham om det. Og så igen er jeg lidt splittet, hvis det ikke ændre hendes valg, har han så brug for at vide det?

Synes da at selvf skal fyren vide det !!!!

Anmeld

26. juli 2012

MorDk

Jeg sys han skal vide det... og ja, så bliver jeg nød til at sige at jeg sys hun er en KLOVN!

Anmeld

26. juli 2012

klmf

Sidder lige her og brækker mig over sådan en holdning til det at skabe liv Er så absolut FOR fri abort, men bevidst ikke at bruge prævention for så at få resultatet fjernet... Topmålet af arrogance og stupiditet. Må håbe hun lærer lidt af den ikke så fede oplevelse det er at komme på sygehuset og få det fjernet.

Men jeg er lidt både og mht. fyren der... Hvis jeg ikke havde tænkt mig at knalde ham igen og endegyldigt havde truffet mit valg om abort, kunne jeg måske også finde på ikke at sige noget. Hvis det var en, jeg ville blive ved med at se, så skulle han helt sikkert vide det. Kan ikke etisk redegøre for forskellen, men tror det ville være sådan jeg ville gøre. Med den undtagelse, at hvis han var af den holdning at man ikke behøver at beskytte sig, så var han sgu blevet slæbt med til aborten og havde fået lov til at holde håret ved de efterfølgende brækseancer efter narkosen!

Anmeld

26. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg synes helt klart at fyren skal have det at vide. Det kan godt være beslutningen er taget og den ligger hos pigen, men han fortjener at få det at vide.Hun har ikke været alene om at blive gravid!

Desuden så kan det være, at han tænker sig en ekstra gang om, næste gang han ikke synes kondomen er nødvendig.

Anmeld

26. juli 2012

MortilElias2010

Muhmi skriver:

Fuldstændig enig! Bliver SÅ harm når jeg hører om sådanne tilfælde

Anmeld

26. juli 2012

Mor til Ella

Loa skriver:

Jeg synes det er at gå bag om ryggen på en man elsker.......

Det er efter min mening SLET ikke iorden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.