Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jessica og
Sophia / Sophie
Rose / Rosa
Anna
Emily
Jeanet
Jeanette
Winnie
Annet
Isabella
…
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HeidiØ skriver: Liva Johanne Melanie Kate Emma Fillipa Lidt bud! Er selv vil med Liva og Fillippa!
Lidt bud! Er selv vil med Liva og Fillippa!
Ej hvor sjovt! Jeg hedder Filippa og min datter Liva.
BigBabyWish skriver: Ej hvor sjovt! Jeg hedder Filippa og min datter Liva.
Eeej hihi! Dejlige navne!
Jenie skriver: har længe været fast besluttet på at hvis vi ventede en dreng skulle han hedde Noah. Vi har lige fundet ud af vi venter en sund og rask lille pige Har kigget navne tusindevis af gange, og har helt opgivet de lange lister med navne som jeg (håber ikke jeg støder nogen!) personligt ikke anser som danske navne. ville gerne have et lidt specielt navn, men måske bar et der passer lidt til Jessica og noah. tror mit største problem er de navne jeg har fundet kan jeg ikk helt relatere til. tanken om at sidde med den lækre lille pige i armene og sige det er min og hun hedder.... ?!?!? så synes jeg pludselig ikke navnene rigtig passer sorry det blev så langt, håber nogen har nogle kanon gode navne
har længe været fast besluttet på at hvis vi ventede en dreng skulle han hedde Noah. Vi har lige fundet ud af vi venter en sund og rask lille pige Har kigget navne tusindevis af gange, og har helt opgivet de lange lister med navne som jeg (håber ikke jeg støder nogen!) personligt ikke anser som danske navne. ville gerne have et lidt specielt navn, men måske bar et der passer lidt til Jessica og noah.
tror mit største problem er de navne jeg har fundet kan jeg ikk helt relatere til. tanken om at sidde med den lækre lille pige i armene og sige det er min og hun hedder.... ?!?!? så synes jeg pludselig ikke navnene rigtig passer
sorry det blev så langt, håber nogen har nogle kanon gode navne
Jessica og Jasmin
Bianca ?
har længe været fast besluttet på at hvis vi ventede en dreng skulle han hedde Noah. Vi har lige fundet ud af vi venter en sund og rask lille pige Har kigget navne tusindevis af gange, og har helt opgivet de lange lister med navne som jeg (håber ikke jeg støder nogen!) personligt ikke anser som danske navne. ville gerne have et lidt specielt navn, men måske bar et der passer lidt til Jessica og noah. tror mit største problem er de navne jeg har fundet kan jeg ikk helt relatere til. tanken om at sidde med den lækre lille pige i armene og sige det er min og hun hedder.... ?!?!? så synes jeg pludselig ikke navnene rigtig passer sorry det blev så langt, håber nogen har nogle kanon gode navne
Anika & Jessica.
Lina & Jessica.
Melissa & Jessica.
Maj & Jessica.
Stephanie & Jessica.
Jannie & Jessica.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128