Jessica og ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

Drømme

Jessica og

Sophia / Sophie

Rose / Rosa

Anna

Emily

Jeanet

Jeanette 

Winnie

Annet

Isabella

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

Filippa & Liva

HeidiØ skriver:

• Liva
  • Johanne
  • Melanie
  • Kate
  • Emma
  • Fillipa

Lidt bud! Er selv vil med Liva og Fillippa!

Ej hvor sjovt! Jeg hedder Filippa og min datter Liva.

Anmeld

26. juli 2012

HeidiØ

BigBabyWish skriver:

Ej hvor sjovt! Jeg hedder Filippa og min datter Liva.

Eeej hihi! Dejlige navne!

Anmeld

26. juli 2012

banditten2011

Jenie skriver:

har længe været fast besluttet på at hvis vi ventede en dreng skulle han hedde Noah. Vi har lige fundet ud af vi venter en sund og rask lille pige  Har kigget navne tusindevis af gange, og har helt opgivet de lange lister med navne som jeg (håber ikke jeg støder nogen!) personligt ikke anser som danske navne. ville gerne have et lidt specielt navn, men måske bar et der passer lidt til Jessica og noah.

tror mit største problem er de navne jeg har fundet kan jeg ikk helt relatere til. tanken om at sidde med den lækre lille pige i armene og sige det er min og hun hedder.... ?!?!? så synes jeg pludselig ikke navnene rigtig passer

sorry det blev så langt, håber nogen har nogle kanon gode navne

Jessica og Jasmin 

Anmeld

27. juli 2012

Sphynxlover

Bianca ?

Anmeld

27. juli 2012

Mor til Mike

har længe været fast besluttet på at hvis vi ventede en dreng skulle han hedde Noah. Vi har lige fundet ud af vi venter en sund og rask lille pige  Har kigget navne tusindevis af gange, og har helt opgivet de lange lister med navne som jeg (håber ikke jeg støder nogen!) personligt ikke anser som danske navne. ville gerne have et lidt specielt navn, men måske bar et der passer lidt til Jessica og noah.

tror mit største problem er de navne jeg har fundet kan jeg ikk helt relatere til. tanken om at sidde med den lækre lille pige i armene og sige det er min og hun hedder.... ?!?!? så synes jeg pludselig ikke navnene rigtig passer

sorry det blev så langt, håber nogen har nogle kanon gode navne

Anika & Jessica.

Lina & Jessica.

Melissa & Jessica.

Maj & Jessica.

Stephanie & Jessica.

Jannie & Jessica.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.